Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam następujacy problem

Objawy:

-Na stałe swieci sie ABS oraz DSC.

 

Diagnoza INPA

-Błacz czujnika skretu

-Przerwy w zasilaniu tego czujnika

 

DSC :

 

104 Error steering angle Control unit

Error frequency : 255

Vehicle speed 2.75 km/h

ASC passiv

ABS-control passiv

stop light switch off

ASC-control passiv

ACB passive

HBA passive

ECD passive

HDC passive

-------------------------------------------------------------

90 temporary system deactivation

Error frequency : 255

Vehicle speed 2.75 km/h

ASC not passiv

ABS-control passiv

stop light switch off

ASC-control passiv

ACB passive

HBA passive

ECD passive

HDC passive

 

Czujnik:

 

4 90 degrees difference of wiper too large (Adjustment operation)

Error frequency : 17

Static error

Errorcode: 04 31 1B

=============================================================

 

Kasowanie błedów

-Do pewnego czasu dało sie je wykasowac i ponownie pojawiały sie dopiero po przejechaniu kilku kilometrów , obecnie bład jest stały.

 

 

Zasilanie5.jpg

 

Zasilanie.jpg

 

Zasilanie1.jpg

 

Zasilanie3.jpg

 

Zasilanie4.jpg

 

Zasilanie6.jpg

 

 

Czy należało by coś jeszcze sprawdzić przed przystąpieniem do wymiany tego czujnika?

Używkę już zakupiłem.

 

Z góry dzięki

Opublikowano

kiedyś w e39 INPĄ robiłem kalibracje czujnika, gdyż błędu nie dawało się wykasować...

obecnie w e53 każdorazowo po spadku napięcia pojawia mi się błąd czujnika kąta skrętu, kalibruje go bez kompa /wyczytane na forum/ skręcając kierownicą do końca w lewo i w prawo na odpalonym silniku...

generalnie czujnik rzadko pada ale skoro błąd pojawia się w czasie jazdy to może rzeczywiście do wymiany.

Opublikowano

Kalibrowałem już poprzez skręty kierownicy ale nie działa to jak u kolegi :

 

 

i dalej się swieci.

 

Gdzie w INPIE mogę go skalibrować?

Opublikowano
chodzisz CHASSIS dalej STERING ANGLE SENSOR dalej nie mam podglądu, ale musi sobie skanować, następnie kasowanie błędu. Oczywiście kierownica prosto, jak nie pójdzie to jeszcze raz, mi skasowało za trzecim razem...
Opublikowano

Jak skasować to wiem, trzeba z poziomu samego DSC

 

DSC :

 

104 Error steering angle Control unit

Error frequency : 255

Vehicle speed 2.75 km/h

ASC passiv

ABS-control passiv

stop light switch off

ASC-control passiv

ACB passive

HBA passive

ECD passive

HDC passive

-------------------------------------------------------------

90 temporary system deactivation

Error frequency : 255

Vehicle speed 2.75 km/h

ASC not passiv

ABS-control passiv

stop light switch off

ASC-control passiv

ACB passive

HBA passive

ECD passive

HDC passive

 

a potem te błedy pokasować

 

Czujnik:

 

4 90 degrees difference of wiper too large (Adjustment operation)

Error frequency : 17

Static error

Errorcode: 04 31 1B

=============================================================

 

po przejechaniu kilkudziesieciu metrow bledy powinny zniknac ..tak miałem do czasu....

Opublikowano

Wracajac do zalaczonego przezemne screenu z pomiarów Read Status Online,

gdzie stopien skrettu wynosi !1440 i osobiscie mysle ze wskazuje na wadliwy czujnik.

 

Był tez problem z chwilowym brakiem zasilania ale zasilanie jak widac raczje jest ok.

 

Ma ktos jeszcze jakies pomysły?

 

pzdr

G

Opublikowano
Witam mam to samo jeżeli poradziłeś sobie z tym problemem daj znać ale wydaje mi się że bez wymiany czujnika skrętu się nie obejdzie podobno jest to standardowa wada
Opublikowano

Narazie jeszcze nie.

Czujnik uzywke juz kupiłem.

 

Zainstaluje jeszcze sobie DIS's bo w Inpie nie ma kalibracji (bynajmniej w mojej wersji)

 

pzdr

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.