Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

posiadam BMW e30 z silnikiem m40b18 no i silnik jest już dosłownie na wykończeniu a za niewielkie pieniądze udało mi się kupić silnik z e34 m50b20 silnik posiadam z całym osprzętem i okablowaniem wraz z komputerem, silnik jest po remoncie. I tu pojawia się moje pytanie jak wiele przeszkód mnie czeka na drodze wstawienia tego silnika do mojej e30'tki mianowicie co będę potrzebować co muszę zmienić a co przerobić. Czy ktoś z was robił już owego swapa i czy mógłby mi pomóc z góry wielkie dzięki i pozdrawiam :) :D :D :D

Opublikowano

Kolego tu jest pełno tematów na ten temat.

Łapy z E36 R6, podwójne serwo np. z Omegi, chłodnica z E30 2.4TD, chudsze visco (takie mam na spylenie), poduszy z E36 R6 zamontowane do góry nogami, czujnik temperatury zostaw sobie z tego M40 będzie potrzebny, wydech do spawania ale z tłumikiem końcowym od 2.5 E30 (mam taki w igła stanie jakby co), skrzynia najlepiej z dawcy ale wybierak będzie trzeba albo dopasować albo przerobić, wał pędny od E30 2.4TD na duży krzyżak, dyfer z E30 2.4TD o przełożeniu 3,25 najlepiej, elektryka do podłączenia i jak chcesz profi to grubsze stabilizatory hamulce wentylowane na przód (tutaj też mogę pomóc) i wahacze tylne na tarczach oraz gruba laga na przód.

Aha dolot to różnie robią, najczęściej stożki..

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.