Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pamiętajcie, że są jeszcze rabaty i chyba nikt nie kupuje samochodu z cennika :)

Różnica w cenie pomiędzy X3 a X5 wyszła mi 40k bardzo podobnie wyposażone.

Za 400k to nawet cennikowo jest trudno skonfigurować X5 30xd.

Za X3 przemawia jego zwinność, przyspieszenie.

Za X5 wygoda i nowsza technologia

Opublikowano
To mów od razu ile możesz wydać :P a nie się okazuje że się zastanawiasz mimo że cie staćwiczenia na "lepsze" auto. Jeśli chcesz wszystko w 1 bierz x5 40d :lol:
Opublikowano

Znaczy kolega ma x5 30d i chwali bo co ma zrobić kupił i nie może nie chwalić :wink:

Mówił mi że mu coś przy hamowaniu drga i w serwisie nie wiedzą co to :duh:

Myślę że ci wystarczy 6.9 do 100 :cool2:

Opublikowano

Moim zdaniem jeśli poprzednik to A6 to przesiadka na X3 będzie zmianą na gorsze.

Tylko seria 5 lub X5 , minimum oczywiście :D

Seria 5 ma w przyszłym roku wymianę modelową więc aktualny model

po zmianie będzie już słabo wyglądał a i spadek wartości będzie duży.

Można to było zaobserwować na przykładzie X5 jak mimo na pierwszy

rzut oka sylwetka podobna to generalnie przepaść między generacjami ,

a i ceny E70 poleciały mocno w dół.

Opublikowano

Nie łapię, masz A6 i boisz się rozmiaru X5?

Nie chcesz obecnej 5, bo za rok będzie nowa? To samo spotka zaraz X3 a X5 będzie miało LCI.

Pytasz o awaryjność - z tych modeli 5 3.0d jest najbardziej wyleczone z chorób a zejście modelu daje okazję do bardzo atrakcyjnych cen. Bierz X5 3.0d z przedłużoną gwarancją i kamerami do parkowania na zniwelowanie rozmiaru.

Opublikowano

To ja proponuję 5GT przesiadłem się z X3. Komfort bez porównania, ciszej bo trochę niższy, wygodnie się wysiada bo trochę wyższy niż zwykłe 5 i ilość miejsca z tyłu więcej niż w wersji 7.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Cześć, właśnie dlatego, że A6 było dla mnie trochę za duże i wolałem Q5 zmieniam samochód. X3 ma optymalną wielkość tylko też mam wrażenie że po A6 z komfortowymi siedzeniami będę rozczarowany komfortem X3. Co do 5GT to zupełnie nie moja estetyka :)
Opublikowano

5GT - dla mnie masakra

wszystkie te "garbate odmiany" X4, X6, GLE, Q4, Q6 - jakoś nie specjalnie mi się podobają - poza tym różnicy cenowej w góre w stosunku do swoich "ładniejszych" braci nie jestem w stanie pojąć.

Opublikowano

Każdy ma inny gust :wink:

Widząc codziennie X5 coraz mniej mi się podoba i bym wybrał X3 ale jak dla siebie z benzyna a ty diesel :twisted: Chociaż X5 faktycznie ma wygodniejsze fotele i jeśli chodzi o trasy będzie wygodniejsze.

Opublikowano
Cześć,

3. Czy fotele sportowe są wygodne na długich trasach

 

Koniecznie bierz sterowanie odcinka lędźwiowego. Ja przez brak tego elementu sprzedałem auto. Męczyłem się w fotelach sportowych bardzo. W ogóle pozycja za kierownicą mi nie odpowiada w X3. Jest z tym jakiś problem.

 

Lepiej weź od dealera auto na weekend, dzień i to sprawdź.

Opublikowano
Heh a ja mam sportowe z odc ledzwiowym a i tak mam ustawione plasko. Do komfortow z 5/X5 nie maja podejscia. Chociaz sa rzeczywiscie duzo lepsze od seryjnych
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

Miałem w X3 sportowe i były dla mnie trochę wąskie. Jak siedziałem w F15 w sportowych było już ok. Dla mnie bez podparcia lędźwiowego jest niewygodnie. Poza tym w F15 nie mogłem znaleźć optymalnej pozycji (wygodniej było mi w Grand cherokee :-SS) dlatego się nie zdecydowałem. Co do różnicy w cenie f10 a f07 to są to zupełnie różne auta. F07 bliżej do f01 (mają tą samą płytę podlogową)

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.