Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcialem zapytac co waszym zdaniem moglo sie stac i od czego zaczelibyście naprawę.

Od 1-2 miesiecy mialem problem z dziwnym klekotem przy porannym odpalaniu.

Szczegóły w innym temacie na forum, gdzie można znaleźć film.

 

viewtopic.php?f=73&t=282528

 

W dniu dzisiejszym, po uruchomieniu auta, z silnika zaczely wydobywać sie dziwne dzwieki (klekot, chrobotanie) i zachowywał się jakby nie palił na wszystkie cylindry tj. bardzo trzęsło całym autem i skakały obroty.

Zgasiłem, ponownie uruchomiłem, niestety bez zmian.

 

Po ok 30 minutach ponownie odpaliłem. Silnik pracował niby normalnie ale po zwiększeniu obrotów dzwięk był inny, zdecydowanie głośniejszy.

 

Postanowiłem, ze sprobuje wrócić do domu. Niestety, po ok 3-5 km jazdy, dziwne dźwieki (chrobotanie, dziwny klekot) znow sie pojawiły i stwierdziłem, że dalej nie jade.

Raz jeszcze spróbowalem odpalić, silnik po uruchomieniu ponownie jakby nie palił na wszystkie cylindry. Auto zostawione na parkingu pod Lidlem :-(

 

Czy ktoś ma jakieś pomysły co mogło sie stać??

Nie wyświetlały się żadne kontrolki, poziom oleju odpowiedni.

Być może przeskoczył rozrzad no ale wtedy chyba nie odpaliłby i nie moglbym przejechać tych 3 km...

Klapki usuniete wiec to tez nie to.

Turbo wymienione na nowe 2 miesiace temu.

 

Jakies pomysły??

Od czego zaczać diagnostyke??

 

Dzieki za pomysły.

Opublikowano
I co teraz powiedzą wszyscy ci znawcy co twierdzili że to normalne i nic sie nie dzieje.A ty teraz masz niemały problem i chyba bez rozbiórki roźrządu sie nie obejdzie.
Opublikowano

Dzisiaj bede podłączał auto do kompa, zobaczymy czy wyświetli jakieś błędy.

W kazdym razie silnik chodził jakby miał sie rozlecieć wiec spodziewam sie najgorszego..

Opublikowano
W tym przypadku szukałbym dobrego silnikowca od bm-ek i na lawetę w żadnym wypadku go nie odpalaj!
Opublikowano
Najpierw podłącz Inpę i sprawdź błędy. Nie zakładaj od razu najgorszego. Może poprostu któryś wtrysk dokonał żywota. Objawy bardzo podobne.

 

Przeczytaj jego poprzedniego posta - kolega pisał, że podłączył kompa i korektę miał wzorową.

Ja już bym nic nie kombinował i tak o jedną przejażdżkę zrobił za dużo.

 

 

Jak chcesz sprawdzić wtryski na 100 % to w tej sytuacji już tylko na stole.

Opublikowano

Witam,

 

Wiec jestem po diagnozie.

Nie ma zadnych bledow oprocz jakiegos ogolnego.

 

Korekcje wtryskow "kosmiczne" ale podobno nie ma co zwracać na to uwage bo wydaje sie ze problem jest czysto mechaniczny.

 

Odpalilem auto na chwile, poniżej link. Wyglada to a raczej brzmi fatalnie, tylko dla ludzi o mocnych nerwach.

 

 

Te piski dochodzą bardziej od strony turbiny. Wydaje sie ze cos sie urwało i zatrzymało na turbinie.

 

Bede chcial w pierwszej kolejności dostać sie do turbiny, pomiar kompresji a pozniej nie wiem.

Jaką kolejnosc diagnozy proponujecie?

 

Jeszcze raz dzieki za zainteresowanie sie tematem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.