Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam taki problem, może to nic wielkiego ale jest. Rozebrałem kluczyk aby zmienić bateryjkę od latarki która fabrycznie była w kluczyku i cała zawartość się wysypała. Siedzę już nad tym dłuższą chwilę, próbuje złożyć to na wszystkie sposoby ale już nie wiem. Przekopałem internet i nigdzie nie mogę znaleźć zdjęcia jak to ma być poskładane. Mógłby mi ktoś opisać albo podrzucić jakieś zdjęcie jak to ma wyglądać w środku wszystko. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrowienia :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam taki sam kluczyk i tego nie da się inaczej złożyć niż było :D .
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobię fote to wrzucę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Fotki nie dostałem :D ale znajomy elektryk pokazał mi jak złożyć kluczyk tylko problemem jest bateryjka której nigdzie w sklepach nie ma. Wiecie może jakie oznaczenie ma ta bateria (coś w stylu AAA, AA) może znając to oznaczenie znajdę ją gdzieś na Allegro
Opublikowano

Od kilku lat mam taką, która jest oznaczona jako: PX625A

Raczej bez problemu z dostępnością.

Być może różne firmy mają trochę inne oznaczenia, ale podejrzewam, że w każdym przypadku jest zawarta liczba „625”.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.