Skocz do zawartości

Urwany plastik pod zderzakiem przednim: E39 2004 r. M-Pakiet


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tydzień temu zakupiłem w bardzo dobrym stanie BMW E39 530d 2004 r. w fabrycznym M-Pakiecie jednak pod przednim zderzakiem z lewej strony (strona kierowcy) ma urwany plastik/eko płytę.

 

Jaką konkretnie część musiałbym wymienić, aby wszystko było uszczelnione? Stary plastik wyrzucę: chciałbym po prostu zainstalować nowy plastik, tylko jaki? gdzie taki kupić? Plastik ten idzie od spodu zderzaka aż do nadkola - jak ta część konkretnie się nazywa, aby zidentyfikować ją i wiedzieć co kupić, aby pasowało przy wymianie?

 

Poratowałby ktoś konkretnym linkiem do np. allegro aby zakupić taki plastik? http://allegro.pl/bmw-e39-5-m-pakiet-m-power-nadkole-nadkola-spinki-i5025500198.html - czy to bedzie to?

 

nr VIN: WBADP81080G047579

 

fotka:

12179027_697032947100157_1587908651_n.jpg?oh=88960c7790d74bb61d01ee06a60bd050&oe=562ACE81

12179914_697033927100059_1452823032_n.jpg?oh=4c31af2ccd7f93e57321164004defa7b&oe=562B1438

 

Dzięki z góry za pomoc

Opublikowano
Pospawać to ciężko, nie mam sprzętu, ale z poklejeniem jak najbardziej. Co proponujecie w kwestii poklejenia właśnie? Silikon/klej do szyb?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli będziesz kupował to nadkole radził bym brać oryginał .

W zimie gdy plastik stwardnieje( w tym zamienniku) robi się bardzo kruchy i łamie się nawet od delikatnego dotknięcia krawężnika przy parkowaniu .

 

 

 

A tak po za tematem ,masz e39 z 2004 roku ?

Zapewne kombi .

  • Moderatorzy
Opublikowano

Silikon czy klej do szyb długo nie potrzyma. W domowych warunkach można się za to zabrać jak ktoś ma zacięcie. ;)

 

Old school - Usunięcie farby, nawiercanie, włókno szklane, żywica. Na koniec wygładzanie i lakierowanie.

 

Drut school - nawiercić i sciągnąć na trytki. :D

 

Albo wersja professional - wypełnienie odpowiednim tworzywem:

 

https://www.youtube.com/watch?v=qVLBD-uHRgE

Opublikowano

Wziąłem ten plastik od BMW Smorawiński - oryginalny. Koszt 219zł. Jutro odbieram. A E39 zgadza się: kombi, wg Vinu data produkcji listopad 2013 r., ale do salonu wszedł niby w 2004 roku.

Dopiero w 2005 roku w maju znalazł nabywcę i wyjechał z salonu BMW.

 

Co do postu wyzej: i tak trochę sprzętu trzeba mieć :D Coś się pobawię ze znajomym diagnostą: niech mi poskleja ten zderzak.

Opublikowano
Wiesz o tym że auto jest wyprodukowane 7 listopada 2003 roku? czyli rocznik 2003 co najwyżej rejestracja w 2004 ale wątpliwa sprawa

 

W dowodzie rejestracyjnym datę produkcji mam wpisaną maj 2004 rok. VIN podaje co innego.

 

Pierwsza w OGÓLE rejestracja auta miała miejsce w maju 2005 roku w Niemczech. I mam na to wszystko urzędowe papiery. Tylko jakie to ma znaczenie?

Opublikowano
Praktycznego znaczenia nie ma żadnego, co najwyżej merytoryczne. Liczy się zawsze data produkcji, a nie zarejestrowania. Ale nie ukrywam, że fajnie mieć młodsze auto :)
Opublikowano

To prawda, natrafiłem CHYBA (odpukać) na dobry egzemplarz. Oryginalny przebieg: 172 tys. km: a na to wszelakie pieczątki w książkach serwisowych. Nie wiem czy prawdziwy... Fakt taki, że stan jest niemalże idealny: poza zarysowaniami i pęknięciami zderzaka pod spodem. Środek: jak nówka z salonu. Kierownica w żadnym stopniu niezużyta: podobnie fotele, plastiki i wszystkie przyciski od klimy etc. Elementy silnika jakby czyszczone każdy po kolei osobno :shock:

Chciałem E60, ale za 24 tys. nie da się kupić w dobrym stanie... Za to da się kupić w świetnym stanie E39.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.