Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj auto straciło moc. Zapieczone łopatki odpadają bo po restarcie silnika nadal brak mocy. Podłączyłem BMWwhat i wyskoczył mi błąd:

Charge pressure regulation or charge pressure actuator / Air filling pressure regulator, Window 1

Code: 44CC

 

Wpadłem na pomysł że regulator mógł się zawiesić, więc odłączyłem klemę i po ponownym podłączeniu akumulatora wszystko gra.

Pytanie do was czy ktoś już tak miał i czy szykować się na nowy regulator czy można go regenerować czy olać i jeździć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak otworzysz auto z pilota to słychać głośna prace nastawnika turbiny? po pewnym czasie się sam wyłączy. Słyszałem że ten błąd pojawia się często w regenerowanych turbinach.
Opublikowano

Dokładnie chodzi koledze o regulacje nastawnika, którą ciężko ustawić bez właściwego przyrządu.

Na filmiku pokazana jest właściwa regulacja nastawnika.

Fakt trzeba było by sprawdzić stan zabrudzenia łopatek.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.