Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, koledzy stoję przed wyborem bo aktualnie mam do zrobienia amortyzatory przednie w swoim e92. Jest to chyba najlepszy moment na to żeby pomyśleć o gwincie ;) Pytanie do Was czy przesiadł się ktoś z Was z m podwozia sportowego na gwint? Jeśli tak to jakie wrażenia? Moje odczucia co do obecnego zawieszenia bardzo pozytywne jest całkiem "komfortowo" a przy bardziej dynamicznej jeździe również daje rade, i teraz pytanie czy przy gwincie będzie bardziej twardo czy raczej pozostanie to na tym samym poziomie?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

zdecydowanie będzie bardziej twardo, stałem przed tym samym wyborem, czy S704A czy gwint AP.

 

Byłem skłonny już zaryzykować, na szczęście przyjechał znajomy e90 na AP i skutecznie się z niego wyleczyłem.

 

Może po samej zmianie będziesz zadowolony, bo to nowe zawieszenie, auto będzie sie pewnie prowadziło i wydawać się będzie że jest w miarę komfortowo, dopóki... no własnie, dopóki nie przejedziesz się znowu na S704A.

 

Dla mnie to duży dyskomfort (mimo że jeździłem na AP w e39, przez ponad rok)

 

Ja odpuściłem zmianę na gwint, zawieszenie w e90/92 na prawdę świetnie wybiera nierówności i jest bardzo komfortowe, jak gwint to tylko z wysokiej półki z regulacją twardości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.