Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, przymierzam się do zmiany samochodu. Interesuje mnie e92 330d lub 335d. Jedyne czego się obawiam w tych samochodach to ich prowadzenia, a dokładniej podsterowności. Zdaję sobie sprawę że to bmw, rwd i ma rozkład masy bliski 50/50 ale mimo wszystko żeliwny blok m57 i cała reszta waży swoje. Obecnie posiadam mini cooper s r56 i pomimo tego że to fwd, to uważam że prowadzi się świetnie i dostarcza mnóstwo frajdy z jazdy. Różnica masy pomiędzy r56 a e92 to blisko 450kg. Przyznam szczerze, że trochę się obawiam tej wagi e92 i przez to uważam że może być mniej ciekawe w prowadzeniu niż mini. Czy przesiadając się z coopera s do e92 z r6 dieslem mam się spodziewać dużego pogorszenia właściwości jezdnych, czy pomimo swojej wagi nie jest aż tak źle?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Okazjonalnie jeżdżę e91 330d N57 z automatem po torze i wg. prowadzi się świetnie. Fakt, czuć troszkę ciężki przód, ale na pewno nie można tego nazwać płóżeniem. Bez trudu nawiązuję walkę z mocnymi i dużo lżejszymi autami - a trzeba zaznaczyć, że moje dziadostwo waży prawie 1,7t ! Dużo lepiej w zakrętach i przy wysokich prędkościach auto zachowuje się na dobrych oponach run flat - ja z racji faktu, że używam auta na co dzień zrezygnowałem z nich na rzecz komfortu. Generalnie żadne seryjne kombi nie jeździ tak fajnie jak e91 z m pakietem, moim zdaniem. Wcześniej miełem e92 330d z m57 i było bardzo podobnie.
Opublikowano
Uczucie przyczepnosci jak na rollercosterze nie ma mowy o zadnej nadsterownosci ani pod przy normalnej jezdzie na suchym i mokrym. Uwazaj na "plomby" W moim przypadku N57 6sec do setki plus swietnie radzace sobie ESP (jak ktos je lubi) spowoduje ze pokochasz te auto za dobre wykonanie i swietne prowadzenie i niskie zuzycie paliwa oraz milo warkoczacy silnik. Minus to run flat 19cali i 35 profil ktory srednio tłumi nierownosci (plomby) :nienie: Mialem E91 i uwazam ze "przepasc" w prowadzeniu.
Londyn
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hej,

 

jestem właścicielem e 91 330d 240 KM i 570 Nm, samochód troche waży ale prowadzi się świetnie jeszcze nigdy nie miałem tyle radości z jazdy :twisted:

moment robi swoje a gang silnika jest wspaniały a wydech to poezja, według mnie nie będziesz żałował decyzji w dodatku gdybyś dostał z M-pakietowym zawieszeniem i dynamic drive ( system zapobiegający przechyłom auta na zakrętach ) to będzie się świetnie trzymał drogi :D polecam :D

ale najpierw radzę przejechać się takim BMW i sam będziesz wiedział czy to auto jest dla ciebie!!!

e92 nigdy nie jeżdzilem ale skoro touringa się tak prowadzi to coupe tym bardziej powinno być dynamiczne i bardziej przystosowanne do sportowej jazdy :cool2: pozdro

Opublikowano
Ja sie wlasnie przesiadlem z mini coopera ale z R50 wiec nie ma porownania do R56 niemniej skok w komforcie znaczny i juz bym nie wrocil do miniaka. Natomiast jestem z tych co maja cykora z RWD dlatego obydwa BMW mam x-drive ktore wg mnie bardzo pomagaja zima (opinie sa rozne) w tym 330xd z podniesiona moca.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Uczucie przyczepnosci jak na rollercosterze nie ma mowy o zadnej nadsterownosci ani pod przy normalnej jezdzie na suchym i mokrym. Uwazaj na "plomby" W moim przypadku N57 6sec do setki plus swietnie radzace sobie ESP (jak ktos je lubi) spowoduje ze pokochasz te auto za dobre wykonanie i swietne prowadzenie i niskie zuzycie paliwa oraz milo warkoczacy silnik. Minus to run flat 19cali i 35 profil ktory srednio tłumi nierownosci (plomby) :nienie: Mialem E91 i uwazam ze "przepasc" w prowadzeniu.

 

A z jakim silnikem i zawieszeniem miales te e91? Mam nadzieje że nie porównujesz 320 na zwykłym zawiasie?!

Mam e91 330d zawieszenie m-pakietowe i jedyne co ogranicza te auto to opony które wpadają w poslizg/nadsterownosc.

Teraz bym założył szersze na tył (mam 225)

Jeździłem coupe (taki sam motor i zawias) i wedlug mnie różnica jest bardzo mala!

Jak ktoś lubi jeździć "wozem drabiniastym" :mrgreen: to super auto!

Opublikowano
Hej,

 

jestem właścicielem e 91 330d 240 KM i 570 Nm, samochód troche waży ale prowadzi się świetnie jeszcze nigdy nie miałem tyle radości z jazdy :twisted:

moment robi swoje a gang silnika jest wspaniały a wydech to poezja, według mnie nie będziesz żałował decyzji w dodatku gdybyś dostał z M-pakietowym zawieszeniem i dynamic drive ( system zapobiegający przechyłom auta na zakrętach ) to będzie się świetnie trzymał drogi :D polecam :D

ale najpierw radzę przejechać się takim BMW i sam będziesz wiedział czy to auto jest dla ciebie!!!

e92 nigdy nie jeżdzilem ale skoro touringa się tak prowadzi to coupe tym bardziej powinno być dynamiczne i bardziej przystosowanne do sportowej jazdy :cool2: pozdro

 

Dynamic Drive nie występował w E9x.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Prowadzenie 330d jest spoko, ale na run-flatach na ladnej nawierzchni jeździ dużo lepiej niż na zwykłych.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.