Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

Kolega ma 530d, i jak miał ok 15 litrów paliwa w baku to mu zgasł samochod i nie chciał zapalić, zaświeciła się kontrolka od świec i nic, dopatrzyliśmy się pęcherzyków powietrza w wężyku przy pompie wtryskowej, po dolaniu ok 10 litrów samochód odpalił bez problemu. Cóż to może być? Co może powodować zapowietrzanie się układu paliwowego?

Opublikowano (edytowane)
A moze ktos wczesniej wymianiał pompę paliwa, źle jest zamontowana badz kosz sie urwał (nie wiem tak strzelam) stąda pompa nie zasysa od dna. (nie wiem jak jest w E36 ale w E34 własnie jest tak) Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Jaki masz przebieg :?: Przy dużym przebiegu mógł się zebrać szlam na dnie baku i na rezerwie zasysa go. Miałem to samo w Omedze B 2.5td - 480.000km.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg wg. licznika ok 180 tyś a wg kluczyka 260 tyś, sprawdzimy pompe paliwa i przy okazji zobaczy się jak wygląda bak w srodku.
Opublikowano

Witam!

No to ładnie ,zgubił gdzieś dwa okrążenia ziemi!!!!!!!!!

Apropo tego problemu,kumpel miał podobny problem w omedze z silnikiem BMW i z tego co pamiętam nie mógł sobie z tym poradzić,jak było 10 litrów w zbiorniku to nie chciała odpalić,w końcu się rozsypała i stoi pod blokiem!!!!!!!!!

Pozdro!!!!!!!!

Opublikowano

Witam

Miałem to samo i po poradach na forum wykonałem trzy czynności:

1,- Sprawdziłem , czy pompa paliwa działa

2,- Wymieniłem wszystkie dostępne wężyki poliwowe z przelewowymi włącznie

2,- Wstawiłem zawór odcinający elektromagnetyczny sterowany przez przekażnik z przewodu od rozrusznika . Można również zastosować zawór zwrotny (między filtr a pompę wtryskową) ale elektromagnetyczny ma o wiele lepszy przepływ.

Ustało jak ręką odją czego i Tobie zycze

Pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
Przebieg wg. licznika ok 180 tyś a wg kluczyka 260 tyś, sprawdzimy pompe paliwa i przy okazji zobaczy się jak wygląda bak w srodku.

 

 

 

Przecież podobno kluczyk zczytuje z liczników przebieg, więc jak to możliwe?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbujemy coś z tym zrobić :) A co do przebiegu to jak kupowaliśmy auto podjechaliśmy do salonu bmw w bydgoszczy i poprosiliśmy o podłączenie pod komputer, w trakcie przyjmowania samochodu do serwisu gościu z bmw poprosił o kluczyk włożył w jakieś urządzonko i na komputerze wyświetliły się różne informacje min. VIN oraz przebieg. Podobno jest to oddzielnie kodowane.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No podobno jest tak właśnie z tym przebiegiem, że osobno. Tylko, że w E46 (słowa uznanego tunera) ponoć jest tak, że przebieg jest trzymany w 3 miejscach (kluczyk, szafa i ECU) i jak wskazania się różnią to furka nie odpali.

 

I teraz albo w E39 jeszcze tak nie ma albo i "fachowcy" sobie i z tym poradzili :? .

 

Może się zawiesza pływak od poziomu paliwa i wy widzicie, że jest 15 litrów a w rzeczywistości nie ma nic i się zapowietrza i nie odpala.

 

Luknij do pompy, zbiornika i miarki stanu paliwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie paliwo w baku jest, tak przynajmniej wychodzi z ilości zatankowanego paliwa względem przejechanych kilometrów. I powinno być tyle co pokazuje na zegarach. Ten przebieg to cofał jakiś mały specjalista bo zostały uszkodzone zegary, ale ważne że autko dobrze śmiga (jak ma więcej paliwa) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.