Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla potomnych...

Poniewaz nie mam funduszy i sponsora to projekt ciagnie sie przeszlo 2 lata.

1. Hamulce, na chwile obecna zestaw Stoptecha przod i tyl. Docelowo (jak juz je do konca dojade) zmiana zaciskow przod od X3 3.0sd (lub jak kto woli 3.5d). Co za tym idzie klocki i tarcze do wymiany (takze postawie na stoptech). Niestety zaciski od E60 pasuja do srub ale juz tarcze nie pasuja do otworow w piastach :)

10919062_810297559031540_3950643186638137867_n.jpg?oh=72df7496193fdb33a1817dc294f66bbd&oe=56164C61

 

2. Skrzynia 6hp26x zmodyfikowana. Nowe tarczki Exedy Stage 2 http://www.jaguarforums.com/forum/xj-xj6-xj8-xjr-x350-x358-28/exedy-stage-2-clutches-installed-zf-6hp26-135425/, do tego modyfikacja drobna mechatroniki Sonaxem Zip kitem i nowy konwerter. Brak modyfikacji softu skrzyni. Docelowo chce zalozyc konwerter dedykowany do ostrej jazdy sciagany z USA.

1911615_820018104726152_5108123047874039864_n.jpg?oh=f4868fd207a3056192a18e0afbef2c42&oe=5657F686

10264916_820018078059488_397751725145693265_n.jpg?oh=ff0788a1400eef0086f72d07da1019ae&oe=56245348

 

3. xDrive, na chwile obecna ATC400, docelowo ATC500 ze zmienionym walkiem albo modyfikacja przedniego walu. Czas pokaze..

 

4. Turbiny.. wzmocnione o 30% po stronie zimnej biturbo od E60 po liftingu. Kolektor wydechowy zeliwny od E60. Nowe uszczelki/oringi etc.

 

5. Intercooler - robi sie, pomierzony i chlopaki go juz dlubia.

 

6. W planach jeszcze jest zmiana wydechu ale czas i efekty pokaza czy da jakis efekt..

 

7. Przy okazji,ze autko wisi na podnosniku machnalem kompletne tylne zawieszenie (tuleje Mayle HD poki co), piasty przod, maglownica, pompa wspomagania (juz magiel mial takie luzy,ze chcial wypasc).

 

To co nie pasowalo standardowo to podpora kompresora klimy, przewody od klimy i rurka splywu oleju od turbo (w biturbo rurka jest zaprasowana w bloku) Da sie to obejsc dluzszym przewodem olejowym (doslownie 5cm) :)

Do zrobienia zostalo jeszcze sterowanie turbin (mam kompletna wiazke od E60 wraz z zaworami), doprowadzenie podcisnien i wysterowanie. Softu w sterowniku nie licze bo to juz mam od E83 biturbo z 380KM i modyfikacji dokonamy juz po zlozeniu calosci w kupe - dostroimy pod moje auto.

Zagadka jest, czy wtryski dadza rade i co wybuchnie pierwsze przy docelowej mocy i momencie (celujemy w ~700Nm). Kompresja w cylindrach zmierzona i na poziomie 26-28bar.

 

Na wszelki wypadek jest juz namierzony 2 kompletny silnik na zeliwnym bloku od 3.5sd z pelnym osprzetem. Skrzyni nie licze, xDrive ATC500 powinien dac rade gdyby obecny umarl ;)

 

Fotki:

Jeszcze stara turbina sterowana elektronicznie (nastawnikiem)

11539753_898553373539291_5047328142943077599_n.jpg?oh=e5fbfb65eea265a25e997a943ad08ce6&oe=561CDC94

 

zawieszenie na glebie

11144439_898553450205950_2270303964002743479_n.jpg?oh=5e7b2f46eef1a49430c28434437be9a4&oe=56586219

11402990_898553500205945_4628471776594539471_n.jpg?oh=5612437c2112475b9a26d06b84d43ba4&oe=560ECE90

 

Turbinki po montazu

11698667_898553513539277_1751349105163293396_n.jpg?oh=c13125c67984fb69465640c51c30863a&oe=562883A7

11350884_899436000117695_7588224678648286691_n.jpg?oh=1ebff59813e0bb9d96f85e2b9ad4d3f2&oe=561F5024

11692523_899436023451026_7815375811349953552_n.jpg?oh=b9c14de771bd7ca9034d0de4d045b908&oe=5618D6C2

11063423_899436043451024_1658204964291638139_n.jpg?oh=7e75affb30d9656bc88746b79c3f19f5&oe=56597FAB

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.