Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok 130-131 tyś.zł na miejscu w kraju opłacona,za M-Pak i w automacie to dobra cena.Warto zapytać czy bezwypadkowy lub czy było coś lakierowane.Przebieg znikomy praktycznie nówka auto.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Sami załatwialiście swoje auta z PS Niemcy czy posługiwaliście się pomocą kogoś z doświadczeniem w sprowadzaniu? Wstępnie się orientowałem i za takie sprowadzenie liczą sobie ok 5 tys zł. Premium Selection drożej bo trzeba z reguły dwa razy się pofatygować.
Opublikowano

Myśle ze w automacie by Ci paliła z 2l mniej ;)

 

Miałem automat w x3... :roll:

 

Wiem, że xdrive plus masa robią swoje. Wiem, że w teorii różnica w cenie do diesli pozwala dopłacać do benzyny.

 

Ale w praktyce benzyna z turbo pali dwa razy więcej niż diesel jak chce się pojeździć dynamicznie w mieście. Tak. Dwa razy więcej. Porównujmy spalanie przy takim samym stylu jazdy, a nie benzyna delikanie z diesel dynamicznie. :) Jeździłem ostatnio 3 dni 316i. Dynamiczna jazda spalanie w mieście 12-13 litrów. Normalna bez korków 10. Oszczędna 8.5.

 

W dieslu jest wyższy moment obrotowy, więc nie trzeba go tak kręcić, aby mieć wrażenie dobrej dynamiki. A nawet jeżeli, to w innych dieslach jakimi jeździłem nowym passatem tdi 150 koni spalanie w mieście 7.5 jazda dynamiczna i 6.5 normalna, oszczędna wyszłaby jeszcze lepiej.

 

Teoretycznie stać mnie, aby lać tej benzyny i nie oszczędzać. Ale kurcze jakoś w praktyce człowiek się ogranicza jak wie, że w baku w benzynie ma szeroki lejek. To chyba poznańskie geny. :mrgreen:

 

Chcę diesla :twisted:

Opublikowano

Pisałem Ci już w innym temacie, że jak porównujesz 20d do 28i to 28i osiągami go miażdży. Moment obrotowy w 28i jest minimalnie niższy, ale jest w znacznie znacznie szerszym zakresie. Co do spalania jak wciskasz w benzynie w podłogę, bo masz 136KM a chcesz jechac ostro to spokojnie spali Ci nawet 15. Ja w swoim 245KM jadę na spokojnie kręcąc do max 3 tyś obr i w Warszawie ciężko przebić 10.5l. W trasie 450km do Gdańska przez całą Warszawę (w wawie byłem 6.00 rano) spaliła mi 30l. Zresztą wrzucałem też chyba nawet w tym temacie zdjęcia ze spalania F10 w trybie mieszanym.

 

Dla porównania N47 184KM i N20 245KM

Diesel: 380Nm / 1750-2750 obr/min

Benzyna: 350Nm / 1250-4800 obr/min

 

Masz 30Nm różnicy, ale zobacz na zakresy. N20 245KM daje lepszego kopa, znacznie lepszego. Jeżeli jeździsz jak wariat i musisz kręcić prawie 250KM do maxa w mieście to kup sobie diesla bo spali Ci dużo mniej. Przy normalnej jeździe różnica nie będzie wielka, myślę że w mieście max 2l.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.