Skocz do zawartości

problem z przerywaniem silnika ale nigdzie o takim samym prz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z bunia. Zlanazlem kilka podobnych tematow ale moj jest zupelnie inny. A wiec. Mam bmw e46 318 ci 143 km 120 tys przebieg. Sprowadzilem ja sam z niemiec i w100 procentach nic nie jest kombinowane z nia poprostu cacy. Ale jest jeden problem otóż co jakis czas przerywa mi silnik tzn nie pali na wszystkie i po sprawdzeniu bledow pisze ze wypadanie zaplonu cylinder 3 i odcinanie paliwa cylinder3? Cewki nowe orginalne swiece nowe. Tylko zauwzylem ze zawsze tak sie dzieje rano w zimie gdy temperatura w garazu spada przez noc ponizej -3 stopni lub gdy stoje np w korku i jest bardzo cieplo na dworze powyzej 25 stopni.zaczyna trzas autem ale nie gasnie tylko wtedy niema mocy. Musze samochód zgasic odpalic i wszystko jest ok , czasami trzeba trochę odczekac. Zaznaczam jesienią i wiosna nic sie nie dzieje. Nie ma innych objawow auto jezdzi super osiaga predkosc maksymalna bez problemu i na kazdym biegu dobrze ciągnie. Niewiem czy ma to znaczenie ale mam wymieniona pape paliwa kuna jakis kabel przegryzla i papa poszla. Prosze naprawde o pomoc jezdze od mechanika do mechanika i kazdy ma inna teorie to vanos to zawory trzeci jeszcze cos innego. Niewiem ale mi sie wydajw ze to bedzie jakas blachostka i zastanawiam sie czemu reaguje tak na te temperatury. Pozdrawiam
Opublikowano
W głowicy. Silniczek valvetronic obraca tym wałkiem, a ten z kolei poprzez dźwigienki uchyla zawory ssące - tak w skrócie. Jeśli jest nierówno zużyty, bądź przytarty na skutek jazdy na złym oleju i przeciąganie interwału wymiany, wtedy wałek się przyciera, bądź przedwcześnie zużywa. Jednym z takich symptomów jest właśnie wypadanie zapłonów na zimnym silniku (gęsty olej). Kolega miał w dodatku oprócz wałka zatartą rolkę w dźwigience popychacza. Objawy te same co u Ciebie, z tym, że on nawet na ciepłym miał wypadanie zapłonów. Kupił wałek z dźwigienkami za 250zł używany, w 1 popołudnie zmienił wałek i samochód jeździ dalej. N42 to dobry silnik ale ma 3 słabe punkty...uszczelniacze, Vanos i valvetronic...
Opublikowano
Musze to jeszcze sprawdzic. Bo mam mechanika naprawde dobry fachowiec. Tylko ze on odrzuca takie cos bo twierdzi ze jakby byla jakas taka czesc zuzyta to dzialoby sie to ciagle lub bardzo czesto. A te objawy maja zwiazek z temperatura otoczenia( ponizej -3stopnia lub powyzej 25 astopni). Wczoraj w te upaly to samo troche pojezdzilem i wszystko ok az tu nagle zapalam auto pod sklepem i zaczyna szarpac gasze go odpalam robie przegazowke i gasze czkam ok min odpalam i jest ok dojechalem do domu ok20 km i juz nic sie niedzialo. Niewiem dziwne to jest? A ma ten silnik jakis czujnik zasysanego powietrza.? Dzieki za odpowiedzi.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.