Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

 

PLANUJE KUPIĆ E39 Z SEKWENCJĄ - JAKI SILNIK JEST NAJLEPSZY

 

2.0 ODPADA BO JEST ZA SŁABY, ZNOWU 4.0 BOJĘ SIĘ O DUŻE SPALANIE

 

CHODZI MI O COŚ W MIARE EKONOMICZNEGO CO SPALA DO 18/20 LITRÓW GAZU W ŚREDNIEJ JEŹDZIE i ani kropli więcej,A MAM DOSYĆ CIĘŻKĄ NOGE

 

 

Dodam że moje e36 2.0 lpg II gen.

pali przy mojej nodze do 12litrów benzyny,a 15 gazu

 

Nie interesuje mnie spalanie na trasie

 

moja jazda to odcinki po 5 , 10 , 15 kilometrów bez korków i postój.

 

Co myślicie o bmw 540?

 

prosze o wypowiedzi tylko doświadczonych osób

 

dziękuję :modlitwa:

Opublikowano

Musisz wziąść pod uwagę, że sekwencja to nie IIgen. i tu gaz włącza się po osiągnięciu zadanej temp. przeważnie jest to 30*C co przy -10* w zimie trwa nawet i 5km. Więc z takimi przebiegami w zimie będziesz jeździł w większości na benie. Przy silniku 4.0, krótkich odc. i ujemnej temp. na zewnątrz spalanie może Cię zadziwić :mrgreen:

Najlepsza w tej sytuacji będzie Vgen. gdzie przejście na gaz zabiera np. 55sek od uruchomienia silnika. Chyba zostaje jednak 520 jeśli zależy Ci na spalaniu lub 530d :cool2:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Musisz wziąść pod uwagę, że sekwencja to nie IIgen. i tu gaz włącza się po osiągnięciu zadanej temp. przeważnie jest to 30*C co przy -10* w zimie trwa nawet i 5km. Więc z takimi przebiegami w zimie będziesz jeździł w większości na benie. Przy silniku 4.0, krótkich odc. i ujemnej temp. na zewnątrz spalanie może Cię zadziwić :mrgreen:

Najlepsza w tej sytuacji będzie Vgen. gdzie przejście na gaz zabiera np. 55sek od uruchomienia silnika. Chyba zostaje jednak 520 jeśli zależy Ci na spalaniu lub 530d :cool2:

 

w mojej e36 w zime też musze jechać 5minut na benzynie bo zamarznie reduktor

 

A propo twoja e36 dobrze chodzi na gazie? bo moja wali przy odpalaniu

Opublikowano
Ja mam sekwencję i nic się nie dzieje :D Wymieniam tylko filtry choć ostatnio częściej musze to robić :evil: jak widać stacja markowa czy nie gaz ma z tego samego źródła :duh:
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Jeżeli ma to być jazda tylko 5-10 km to nie warto się rzucać na 540i

Ja wybrał bym 528i lub 530i + sekwencja lub 530d

Wszystko zależy ile chcesz wydać na auto. Najtaniej można kupić 528i

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Opublikowano
Ja bym wybral 540i +gaz lub 530d, koszty eksploatacji podobne.

Koszty może są podobne, ale radość z jazdy 540i napewno większa niż 530d

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Opublikowano
Ja bym wybral 540i +gaz lub 530d, koszty eksploatacji podobne.

 

Też mi się podoba 540i

możesz powiedzieć jaka jest górna granica spalania przy dosyć dynamicznej jeździe,czytałem o tym na forum ale każdy pisze inaczej

Opublikowano
Jak masz zamiar patrzec na spalanie to kup 530d :) Gazu wcina max 24 l na miescie przy bardzo ostrej jezdzie.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Jak masz zamiar patrzec na spalanie to kup 530d :) Gazu wcina max 24 l na miescie przy bardzo ostrej jezdzie.

 

ale przy normalnej,czasami dynamicznej jeździe bez miasta i bez trasy zmieszcze się w 18litrach gazu czy to tylko marzenia??

 

tak wyczytałem na forum ale w to coś nie wierze

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam!

Cześć mogę cos powiedzieć nawet jak deptałem w Niemczech to nie spaliła mi 18 litrów benzyny!

Jeśłi jesteś zainteresowany kupnem 540 to zapraszam oto link do ogłoszenia:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1216991

Pozdro!!!!!!!!!!

Opublikowano
Jeżeli ma to być jazda tylko 5-10 km to nie warto się rzucać na 540i. Ja wybrał bym 528i lub 530i + sekwencja lub 530d.

 

Prędko ukłoni się "syndrom charta na 12. piętrze" *

 

rogal242005, jeżeli koniecznie chcesz dużą limuzynę o potężnym silniku do pojazdówek godnych małolitrażówki, to zamiast gazu lepiej zainwestować w elektryczną grzałkę wstępnie rozgrzewającą silnik. Warunek konieczny -> garaż z wtyczką 230 V.

_________

*Syndrom charta na 12. piętrze

- Silniki o dużej pojemności i mocy są tworzone do jazdy na długich odcinkach z dużymi prędkościami. Eksploatowane na krótkich dystansach prędko "dziadzieją" i zapadają na zdrowiu, podobnie jak rasowe psy trzymane w ciasnym mieszkaniach, bez możliwości regularnego wybiegania odpowiedniego. dystansu. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Prędko ukłoni się "syndrom charta na 12. piętrze" *

 

syndrom ten miałby się ukłonić tylko w przypadku 540i :?:

czy 528i, 530i 530d też

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Opublikowano

mnie osobiście denerwuje jazda 540-tką na odcinkach do 5 km.

do tego mam skode 1,9D która jest bardziej poręczna,wjedzie w każda dziurę, nie boi się krawężników, nie trzeba jej zamykać. 540-tka ma faktycznie syndrom charta na 12-tym piętrze.

Opublikowano
Nie zgadzam sie, mam 740 i nawet do sklepu wole podjechac 400m niz isc piechota, a malegos amochodu chociaz tez mam za nic nie chce mi sie brac, bo trzeba z nim walczyc podczas jazdy. W Duzym BMW jest wygodnie, przytulnie, jak trzeba cieplo jak trzeba chlodno i wogole inny swiat, nie chce sie wysiadac. Osobiscie zaluje tylko ze mi sie trafila w manualu, bo jednak to, ze przyspiesza od automata 0,4s szybciej zupelnie mnie nie rajcuje, w automacie to by dopiero byla wygoda, i teraz bym se zamienil na troche nowasza w automacie. Na sekwencji wcale duzo nie pala w 20 sie spokojnie zmiescisz, a przelaczanie na gaz po 5km to oczywiscie tylko przy zimnym silniku rano, ale da sie przelaczyc wczesniej na sile.
Opublikowano

moze 535 z manualem?

 

235 koni i manual skrzynia dadza wiele radosci :) jak lubisz szybki start

 

spalanie jakies 2 litry mniejsze od 540 (4.4l silnik)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
moze 535 z manualem?

 

235 koni i manual skrzynia dadza wiele radosci :) jak lubisz szybki start

 

spalanie jakies 2 litry mniejsze od 540 (4.4l silnik)

 

Mam pytanko jeździsz już jakiś czas bmw 735 .Z sperspektywy czasu raczej zamienił byś ten silnik na inny czy raczej nie :?:

Opublikowano (edytowane)

ciezko powiedziec

wszystko rozbija sie o pieniadze :)

 

ale zamienil bym tylko na 750 jesli juz nie liczyc kosztow zakupu :)

 

bo jezdze dosyc malo i te 20zl wiecej na 100km naprawde nie robilo by mi roznicy :)

 

wziolem 735 bo chcialem v8, bo mialem wczesniej 530 v8 i wiedzIalem jak jak pracuja v8 w bmw :)

728 bylo by sa slabe, a oczekiwalem podobnego speeda w 735 co w e34 530, no ale auto jest wolniesze mimo wiekszej mocy :) waga robi swoje

 

wiec 728 to musi byc zolw :)

 

a 740/750 bym nie dostal z tego rocznika i w takim stanie

i to przewazylo, glownie chodzi o kase ;)

jakbym mial wiecej to bym wziol pewnie 750 z mlodego rocznika

 

a nie chcialem miec auta starszego tylko ze wzgledu na wiecej mocy

 

auta z duzymi silnikami sa po prostu drozsze niz te z malymi z tego samego rocznika

 

wybralem idealny komromis miedzy spalaniem moca a cena auta

 

wiec musisz sobie odpowiedziec czy chcesz mocniejsze ale starsze auto

czy auto w lepszym stanie nowsze ale z mniejszym silnikiem

 

 

ale gdybym mogl przeznaczyc wiecej pieniedzy na auto to bym bral oczywiscie 750 z 2001 roku :)

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
moze 535 z manualem?

 

235 koni i manual skrzynia dadza wiele radosci :) jak lubisz szybki start

 

spalanie jakies 2 litry mniejsze od 540 (4.4l silnik)

 

Mam pytanko jeździsz już jakiś czas bmw 735 .Z sperspektywy czasu raczej zamienił byś ten silnik na inny czy raczej nie :?:

 

sory za błedy ortogr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.