Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lektura.

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

 

 

 

Witam. Posiadam E36 328i i mam następujący problem. Podczas ruszania autem gdy jadę ok 5km/h zaczynają się mocne stuki odczuwalne pod dźwignią ręcznego i po chwili ustępują. Czy to poduszki skrzyni?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
lub guma laczaca wal

 

No właśnie kolega przed Tobą o tym napisał.

Przerabiałem to dwa razy w m50b20 ;>. Kup meyla za 120zł i będziesz mógł spać spokojnie.

Ta jest fabryczna:

http://pictap.pl/di-S8KK47YN.jpg

 

A tu jakiś śmietnik za 70zł (wytrzymał z 6 miesięcy):

http://pictap.pl/di-NE1ZH9L1.jpg

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zazwyczaj przy zerwanej gumie najpierw zaczyna się od drgań i czuć wibracje, ale nic nie tłucze.

A skąd wiecie, że nie podstawa się sypła???

Najprościej to zajrzeć pod spód auta i obadać ręcznie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

no metoda najprostsza i najszybsza ale zauważam że wiele ludzi najpierw napisze temat, potem poczeka pare dni na odpowiedzi, a dalej stuka :D zamiast wjechać na jakiś kanał, czesto w miastach są specjalne najazdy na stacjach benzynowych to można pełną diagnoze zrobić :)

 

łącznik elastyczny do sprawdzenia, podpora wału rownież. Mocowanie dyfra bo może się przenosi z innego miejsca to stukanie.

 

Ogólnie sprawy zwiazane z wałem czy dyfrem zazwyczaj wraz ze wzrostem predkosci wału objawy nasilają się.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy uszkodzonym/zerwanym lub zrywającym się łączniku nie ma możliwości ruchu wału napędowego góra dół ponieważ w wał napędowy wchodzi wałek wychodzący ze skrzyni i nawet po zerwaniu łącznika wał nie spadnie. Po prostu przestanie się kręcić i tyle.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Przy uszkodzonym/zerwanym lub zrywającym się łączniku nie ma możliwości ruchu wału napędowego góra dół ponieważ w wał napędowy wchodzi wałek wychodzący ze skrzyni i nawet po zerwaniu łącznika wał nie spadnie. Po prostu przestanie się kręcić i tyle.

 

 

Miałem tak jak zgasiłem auto, zostawiłem na biegu, a auto sobie odjechało :). Jak dojechałem do warsztatu to okazało się też, że dyfer do wymiany..

Ruch wału góra-dół jest możliwy jak zerwie Ci się śruba mocująca dyfer (w dolnej tulei).

 

 

Zrób jak mówią, wejdź do kanału, wrzuć na luz i przesuwaj auto, będziesz wtedy widzieć całą gumę (albo niech ktoś Ci przesuwa auto), ja tak robiłem jak przykręcałem ten łącznik bo bez sensu latać, podnosić auto i obracać kołem (przyznam się, wpadłem na to dopiero przy montażu xd)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.