Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Auto ze stycznia '98 więc przedlift.

Problem polega na tym, że pierwsze włączenie kierunkowskazu obojętnie czy prawego czy lewego jest ok ale po krótkim czasie zaczyna migać szybciej tak jakby żarówka była spalona. Pomruga sobie

szybko kilka minut i znowu z minutkę dobrze działa. Jest to strasznie wkurzające.. Żarówki , złącza i masy posprawdzane i są ok.

W aucie był kiedyś zmieniany lcm, jest to lcm II. Robił to poprzedni właściciel.

Ogólnie dobijające od początku były komunikaty o spalonych żarówkach, chyba wszystkich jaki są w aucie i kropka przy przebiegu. Komunikaty powyłączałem ncs-em, zmieniłem VIN i przebieg żeby pozbyć się kropki przy przebiegu.

Zostały jeszcze te kierunki.

Ma ktoś pomysł jak to ugryźć?

Jeszcze w inpie w lcm-ie pod zakładką która nie pamiętam jak się nazywa, coś z kodowaniem, pod F2 lub F3 widać zaznaczoną opcję "hak". Nawet były stare błędy typu 'błąd komunikacji z modułem haku".

Może ma to jakiś związek.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dla potomnych.

Problem robił alternator. Siał masę zakłóceń(zorientowałem się podczas podłączania car audio) a napięcie to w ogóle nie wiem jak określić.

Miernik analogowy aż "grał" wskazówką. Cyfrowy multimer oczywiście

dostojnie czasami pokazywał jakąś zmianę.

Wymiana regulatora napięcia rozwiązała sprawę.

Dodatkowe info:

Mimo już sprawnego alternatora dokładnie takie same problemy pojawiły się po założeniu diodowych lamp na tył.

Pomogło wlutowanie równolegle z diodami rezystorów 15 Ohm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.