Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj na miescie u mnie w wiosce zobaczylem jedna taka 735, kolor granacik, automat - po prostu cudo na kołach. Jak jeszcze zobaczyłem jak ona jedwabiscie pracuje, rusza, jedzie, hamuje to wogóle mi odbiło.

Popatrzyłem troche po Waszym (a moze niedługo bede mogł powiedziec Naszym) forum i zobaczyłem ją:

http://www.7-forum.com/modelle/e23/berichte/fish.php

i wogóle dostałem szajby na punkcie BMW E23. Ta linia, kształty, wnetrze, prestiż, poprostu ideał samochodu.

I tu pojawiaja sie moje pytania:

1. Za ile najtaniej mozna trafic taka beemeczke (ojciec za oceny nie chce mi dac na samochód wiec budzet bedzie bardzo skromny)? Mówiac taką mam na mysli E23 z niewazne jakim silnikiem (nie chodzi mi w przypadku tego samochodu o osiagi tylko o linie) byle by była na chodzie i zarejetrowana.

2. Czy duzo problemów jest z doposazeniem jej? (elektryczne szyby, lusterka, klima, automat itp.) Z jakim kosztem sie by to wiazało?

3. Jak jest z dostepem do czesci?

4. Z jakim kosztem by sie wiazało doprowadzenie karoserii do stanu takiego jak na tej stronce?

5. Co za lampy tylne ma ta becia, bo nie sa one standardowe?

Audi S4 Avant 2,2T
  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:jawdrop:

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

 

:cry:

 

piękna

nt. E23 nic nie powiem bo nie wiem, ja tu tylko rzucam karpia :shock:

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Opublikowano
oooooooooooooooooo :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: CUDO,CUDO,CUDO,CUDO,CUDO,CUDO,CUDO :modlitwa: :modlitwa: :shock: :shock:
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
Panowie, odpowiadajmy na temat. Wiem ze ta czarna beta jest cudna, chyba najłdaniejsza jaką kiedykolwiek widziałem. Nie wie czy nie wolał bym takiej od nowej 7 (mimo ze róznica w cenie jest znaczna)
Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano
teraz wykaze sie głęboka nie wiedza na temat BMW i zapytam: przeciez to jets forum o 6 - E24?
Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano
teraz wykaze sie głęboka nie wiedza na temat BMW i zapytam: przeciez to jets forum o 6 - E24?
E24 i E23 to bardzo pokrewne konstrukcje - przedewszystkim silnik (M30). E24 to teoretycznie E23 coupe :wink:

Na forum szóstki jest wielu użytkowników E23, więc możesz tam znaleść wiele informacji na temat eksploatacji i kosztów

Opublikowano

co nie zmienia faktu ze tutaj tez bede czekał na jakis odzew

 

PS. Jeszcze jedno pytanko: jak w e23 wyglada szeroka a jak waska nerka?

Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano

wazka nerka

 

http://img433.imageshack.us/img433/6662/bmw7ere233c6eq.th.jpg

 

 

tak wyglada z szeroka nerka

 

http://img379.imageshack.us/img379/3896/bmw750ile32p0001015b0mr.th.jpg

 

pogrzeb troche na tej stronce, tam sa pokazane wszystkie cuda swiata... to chyba jedno z lepszych 7-demkowych stron.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

Jule

ja bym z miła checia ja cała przeczytał od dechy do dechy gdybym tylko znal niemiecki :(

Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano
no ja wiem, ale bez czytania tez jest zajefajna :8) photy i schematy sa sureros :mrgreen:
Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

 

Coś Ci się pokręciło Jule :wink:

Kolega pyta o E23, a nie waska nerke w E23 vs E32. :8)

Zakładam, że może tu być pytanie o tzw. model

przed (1977-1983 r.)

http://img272.imageshack.us/img272/5136/beztytuu15ao.jpg

 

i po liftingu (1983-86)

http://img272.imageshack.us/img272/7959/732ps00de.jpg

 

Pozdrawiam

 

 

PS. BTW - jak dla mnie, to modele po liftingu to porażka :duh:

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
hihi a to mi sie ubzduralo ze nerki byly takie same w obu modelach :duh: czyli obraz ryjka jest podobny... a tu sie okazuje ze jest calkiem inny......
Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

I tu pojawiaja sie moje pytania:

1. Za ile najtaniej mozna trafic taka beemeczke (ojciec za oceny nie chce mi dac na samochód wiec budzet bedzie bardzo skromny)? Mówiac taką mam na mysli E23 z niewazne jakim silnikiem (nie chodzi mi w przypadku tego samochodu o osiagi tylko o linie) byle by była na chodzie i zarejetrowana.

Ceny to przeważnie od 2-7tys zł na naszym rynku.Tylko panuje zasada jak z kazdym starym samochodem im taniej kupisz tym drożej na tym wyjdziesz :wink:

 

2. Czy duzo problemów jest z doposazeniem jej? (elektryczne szyby, lusterka, klima, automat itp.) Z jakim kosztem sie by to wiazało?

E23 zazwyczaj były dobrze wyposażone ale dokładanie gadzetów to nie jest łatwy temat...

3. Jak jest z dostepem do czesci?

Wszystko dostaniesz w ASO albo na szrotach.Dostepność porównywalna z cześciami do E28.

 

4. Z jakim kosztem by sie wiazało doprowadzenie karoserii do stanu takiego jak na tej stronce?

Wszystko zależy od tego co bedzie do zrobienia...

5. Co za lampy tylne ma ta becia, bo nie sa one standardowe?

Wydaje mi sie że poprostu pomalowane na czerwono jak dla mnie porażka :duh:

Opublikowano

4. Z jakim kosztem by sie wiazało doprowadzenie karoserii do stanu takiego jak na tej stronce?

5. Co za lampy tylne ma ta becia, bo nie sa one standardowe?

 

Fakt, jest piekna :wink:

4. Blacharka (duzo bedzie roboty wkoncu stare auto), nowy lakier, odnowienie chromow. Pomyslene wiatry -- 5 kPLN

5. Lakier do lamp np. Foliatec -- ze 30 PLN i masz, wg. mnie wyglada ladnie.

 

Jak chcesz miec takie auto jak na fotce to ok 20 kPLN z zakupem wozu...

Opublikowano
E24 i E23 to bardzo pokrewne konstrukcje - przedewszystkim silnik (M30). E24 to teoretycznie E23 coupe

Niestety nie mogę się zgodzić. E24 ma konstrukcyjnie dużo więcej wspólnego z E12/E28 I to od nich się wywodzi. Tylko że piątki to jeszcze małe rekinki a 6/7 już duze :)

Opublikowano

mam jeszcze takie pytanka:

czy ta becia z linka którego dałem jest w najbogatrzej wersji?

co wchodzi w skład wyposazenia podstawowego E23?

na co mozna liczyc w full opcji?

Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano

nie wiem czy ogolnie byly samochody w full wersji, bo zawsze sie znajdzie cos do wpakowania :wink:

 

ta czarna ktora pokazujesz jest super wyposazona bo jest w wersji Highline... ta wersja miala juz w pakiecie bardzo duzo, jak np pelna skore, elektryczne fotele i duzo innych cudow.

Ale miala tez jeszcze wsadzonych pare dodatkow ktore nie byly w Highline, jak podgrzewane siedzienia itp

 

a co do skladu podstawowego wyposazenia, to napewno bylo ono rozne w zaleznosci od mocy silnikowej... w najslabszych byly korby, ale juz w ktoryms tam z mocniejszych w podstawowym byly elektryczne szyby.

 

no ale ja E23, to tak nie za bardzo szczegolowo znam... ale wiem po E24 ze w roznych rocznikach bylo rozne wyposazenie podstawowe. W jednych latach zwykla skora byla w podstawie a juz w nastepnym roku, skora byla jako dodatek w zaleznosci od silnika.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
E24 i E23 to bardzo pokrewne konstrukcje - przedewszystkim silnik (M30). E24 to teoretycznie E23 coupe

Niestety nie mogę się zgodzić. E24 ma konstrukcyjnie dużo więcej wspólnego z E12/E28 I to od nich się wywodzi.

 

Dokładnie tak jest :8) :cool2:

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
czyli jak rozumiem zamiast kupowac okazyjnie, tanio taka bejce w ubogiej wersji i potem sykcesywnie doposazac lepiej dozbierac troche kasy i kupic juz wyposazona odpowiednio?
Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano

Jeżeli chcesz kupić dobrze youngtimera, to wyposażenie jest trzeciorzędne.

 

Liczą się -> możliwie najlepszy stan nadwozia, dobre pochodzenie (od właściciela kumatego, świadomego technicznie i nie katującego auta), potem stan mechaniki (bo ją można naprawić relatywnie niedużym kosztem), a dopiero na końcu standard wyposażenia.

 

Ba, z punktu widzenia niezawodności i kosztów, o wiele lepszy jest yougtimer wyposażony skromnie.

 

Te wszystkie wspaniałe ekstrasy po latach są źródłem problemów, czasem trudnych do rozwiązania. W 20-letnich samochodach sprawna klimatyzacja jest rzadkością :!: A naprawy tego typu urządzonek są upierdliwe (bo trudno zdobyć części) i niekiedy baaardzo drogie (np. przywracanie sprawności klimatyzacji).

 

Rzadko kiedy samochód kupiony "tanio i okazyjnie" faktycznie jest dobrym wyborem. Tzn. jest kupiony okazyjnie, ale po zakupie okazuje się, że naprawdę nie będzie z nim tanio. :duh:

 

Uważaj, bo miłość jest ślepa, a małżeństwo to najlepszy okulista :8) :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

130rapid

Uważaj, bo miłość jest ślepa

oj zebys wiedział. Zawsze wydawało mi sie ze e32 jest piekne, e38 juz wogóle ale jak zobaczyłem JĄ tamte inne przestały mnie wogóle interesowac. Patrze na allegro i jakos tak mi nie pasuje ich wyglad, za to jak patrze na E23, nawet w stanie odbiegajacym od tej na zdjeciach to i tak serce zaczyna mi szybciej bic.

Sorry za takie osobiste wyznania ale chyba naprawde sie zakochałem w E23.

 

Co do wyposazenia zalezało by mi najbardziej na jasnej skórce i wszystkich szybach elektrycznych (aczkolwiek elektryczne fotele tez bylyby cool)

Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano
Co do wyposazenia zalezało by mi najbardziej na jasnej skórce i wszystkich szybach elektrycznych (aczkolwiek elektryczne fotele tez bylyby cool)

 

Ejże :!: :shock: Tak można tylko w Erze :mrgreen: :twisted2:

Albo w salonie z nowymi BMW. :8)

 

Widzę marzyciela w tym tekście, zawieszonego wysoko w obłokach :cool2:

 

Niestety, znam paru "artystów", którzy kupowali youngtimery z miłości dla tych boskich kształtów, wspaniałego charakteru, wyjątkowej beżowej tapicerki, pięknego lakieru i superwyposażenia.

 

Potem rzeczywistość przywracała ich ziemi. Niektórzy zaliczyli bolesny upadek. Tym boleśniejszy im wyżej bujali w obłokach.

 

Egzemplarz pochopnie wybrany i kupiony. Na pierwszy rzut oka, ładny, ale wyremontowany przez kiepskiego blacharza, chociaż z nieźle położonym lakierem. Posyp w ciągu 1-2 lat. Do tego zdezelowana mechanika, bo poprzednika nie było stać na wymianę drogich elementów. Krew, pot i łzy.

- Ratuuuuuuj :!: - wołali telefonicznie, albo na GG.

A ja złośliwie odpowiadałem:

- Mówiłem, ostrzegałem, trzeba było słuchać. Ja wiedziałem, że tak będzie...

i potem rzucałem adresami "lekarzy".

 

Część wymiękała. Sprzedawali z płaczem po roku, dwóch.

Część pozaciskała zęby. Płakali i płacili, ale wytrwali. Teraz się cieszą posiadaniem przyzwoitych egzemplarzy, wyprowadzonych do dobrego stanu. Ale dziś wiedzą, że powinni zabrać się do tematu inaczej, rozsądniej, z dozą zimnej krwi.

 

Uczucie przy kupowaniu weterana jest niezbędne. Te samochody potrzebują miłości właścicieli. Ale żeby nie wtopić w "mechaniczną panią" gór pieniędzy po zakupie, potrzebny jest też chłodny rachunek ekonomiczny.

 

Więc nie wybieraj youngtimera pod kątem ładnej tapicerki.

To jest detal, który można później poprawić, wykonać na specjalne zamówienie wedle życzenia.

 

Czy kupując chatę, patrzyłbyś czy ma ładne firanki :?:

 

Czy da się mieszkać zimą w chacie z brzydkimi firankami :?:

Czy da się mieszkać zimą w chacie z nieczynnym c.o. i dziurami w dachu zapacykowanymi gipsem :?:

 

:twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.