Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pierwsza rzeczywiście tania, ale jeśli dobrze kojarzę to wisi już z pół roku i chyba miała uszkodzony dach. Druga to chyba znacznie lepszy wybór, ale tylko jeśli jest bezwypadkowa i z polskiego salonu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po pierwsza dzwonilem do kolesia i ponoc bity w tyl, wspawany ktorys tylni blotnik, na miejscu nie ogladalem. Z opisu wyglada jak by byl kupowany w polskim salonie a po rozmowie ze sprzedajacym okazalo sie, ze byl bity i sciagany z DE. Mam vin jak masz mozliwosc sprawdzenia to moge podeslac na pw.
Krzysztof
Opublikowano

Coś Ci poradzę. Zarzuciłeś coś tam z DE w cenie poniżej 100tyś ze śmiesznymi przebiegami jak na 2-letniego diesla. Zerknij sobie ile na mobile kosztuje 320d. Ceny możliwych aut zaczynają się od 20tyś euro, wyposażenie jest kiepskie bo nie ma najczęściej ani skór ani automatu. Coś konkretniejszego to cena ~25tyś euro. Dolicz do tego kilka tyś PLN opłat, transport plus prawie 10tyś zarobek handlarza i masz cenę pewnego auta w Polsce.

Co do wypadkowości. Nie przesadzajmy, że jakakolwiek stłuczka eliminuje samochód. Jeżeli auto miało zmieniony zderzak, bo gdzieś tam pękł to jest to dla Ciebie wrak? Rozumiem o eliminacji aut, gdzie konstrukcja nośna była ruszona, bo to wpływa jak najbardziej na nasze bezpieczeństwo. Jednak zmieniony błotnik, maska czy wahacz nie robi problemu, bo wymienia się je tak jak się wymienia olej czy żarówki, nie ma to żadnego wpływu na stan techniczny samochodu. Szukanie w 100% nieuszkodzonego auta na naszym rynku z rąk naszych wspaniałych "przedsiębiorców" skończy się nerwicą lub kupnem auta, które jest zrobione w 100% pod wszelakie mierniki lakieru.

Pewne auta masz tylko w BMW Premium Selection, gdzie ich historia jest znana od początku i BMW daje na to gwarancję, ale tam znowu cena jest zupełnie odmienna do allegro. Drugim rozwiązaniem jest nowe autko, ale i tutaj są przypadki, że są pewne poprawki lakiernicze :)

 

Ta ostatnia biała 318d jest jak napisałeś najbardziej sensowna :) Takiego pokroju aut poleciłbym poszukać.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Generalnie oczywiscie zadna przycierka parkingowa nie eliminuje auta, rozmawiamy o tamtym przyapdku gdzie byl robiony dach i spawany błotnik a pewnie by sie okazało że i ćwiartka.

Ogolnie myslałem o nowym aucie, uzywany dopuszczam jako demo lub roczny z przebiegiem do 30-40k km , tak jak widać na stronce bmw mozna takie kupić za 120-130 tys zł czyli i tak ok 30-50k zł taniej niz nowy z konfiguratora.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ja miałem kolizje niedawno ,nadkole wgniecone , drzwi przerysowane ,lusterko, zderzak ...wszystko wymienione na nowe ale jednak już jest to auto jest powypadkowe :( bez sensu
Opublikowano
Jak masz zdjęcia i pokażesz potencjalnemu kupcowi to raczej nie powinno być dużego problemu jeśli kupujący ma mózg. To nie są duże uszkodzenia. Chociaż dużo osób woli kupić tanio ze wspawaną ćwiarą :D
Opublikowano
Ja miałem kolizje niedawno ,nadkole wgniecone , drzwi przerysowane ,lusterko, zderzak ...wszystko wymienione na nowe ale jednak już jest to auto jest powypadkowe :( bez sensu

 

 

No przestań gadać takie głupoty, jakie powypadkowe? Bo zmieniłeś kilka elementów, które trzymają się na kilku śrubkach? Przecież w fabryce jak dostają samochód to dostają konstrukcje i przykręcają elementy tak jak Ty to zrobiłeś po stłuczce. W czym Twój samochód jest gorszy? Gdyby uszkodzeniu uległa konstrukcja, rzecz niewymienna i trzeba by ja było spawać/prostować to wtedy jest już gorzej. Zmienia się rozkład naprężen w elemencie, powstają karby itd. i wytrzymałość jest mniejsza. Gdyby ktoś zderzaył się zkotem i połamał zderzak to też jest to samochód powypadkowy? :D

 

U nas w kraju są klienci, którzy biegają z miernikami i szukają igły z pomiarem max 140, ale oni kończą zadowleni kupując samochodów ze wspawaną ćwiartką w kolor. Lakier się zgadza, jest super :mad2:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
:shock: :D wiedziałem ze warto napisać bo ktoś podbudowuje moje samopoczucie w tym temacie. Prawda jest taka ze czasem już w fabryce element jest dwa razy malowany albo rysę zakrywa sie kredka :D
Opublikowano
W Europie zachodniej jest to w miare dokladnie ustalone, w ktoryms z czasopism napisano ze prog kwalifikacji pomiedzy wypadkiem a szkoda blacharska/lakiernicza lezy na poziomie okolo 1000 EUR. To znaczy jesli ubezpieczyciel wyceni szkode na ponad 1000 EUR, to samochod straci miano bezwypadkowego, a sprzedajac taki samochod jako bezwypadkowy istnieje ryzyko koniecznosci wyplaty odszkodowania klientowi za przemilczenie faktycznego stanu auta. Biorac pod uwage ceny uslug, nawet usuniecie zarysowan na zderzaku potrafi kosztowac wiecej niz 1000 EUR. Jedyna mozliwosc unikniecia komplikacji to dokumentacja szkody i udostepnienie tej dokumentacji kupujacemu samochod.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.