Skocz do zawartości

X5 e53 4.4 Zawieszenie Pneumatyczne - Brak zasilania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i proszę o pomoc.Bmw X5 4.4 Benzyna z pneumatyką tylnią i przednią.

W samochodzie z dnia na dzień, przestał pracowac kompresor.Zero,jakiejkolwiek reakcji. Samochód siedzi nisko(można wsadzic jedynie dłoń między koło a nadkole) . Pojechałem na komputer , jednak ten wogóle nie chce się połączyc ze sterownikiem . Po podpięciu kompresora"na krótko" słychac buczenie , ale jakieś takie ciche i nic nie pompuje. Czy macie jakiś pomysł jak rozwiązac ten problem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam

Opublikowano
Jak byś dobrze poszukał to byś znalazł coś na ten temat. Pompa Nivo zdechła kolego.Odeszła w zaświaty.Najlepszym rozwiązaniem jest zakup pompy Nivo. :D
Opublikowano
Szukałem , i znam każdy temat odnośnie problemu z pneumatyką w bmw ... Niestety nikt nie miał takiego problemu . Gdyby zdechła pompa to komputer łączył by się ze sterownikiem pneumatyki , palił by się guzik od poziomowania , a tutaj niestety nic ... Więc chyba nie w tym tkwi problem ...
Opublikowano
cześć. Miałem problem z pneumatyką. Auto siadło na nadkola. Guzik od poziomowania nie "palił" się. Okazało się, że zepsuł się czujnik poziomowania. Pompa przez to głupiała i grzała się. Komputer odcinał zasilanie i tak było do wykasowania błędu i wymiany czujnika.
Opublikowano
Cześc ! dzięki za odpowiedź ,tylko tak jak już wcześniej wspomniałem , u Ciebie pompa się grzała i głupiała , a u mnie nawet nie zaczyna pracowac :( Błędów się odczytac nie da bo komputer nie chce połączyc się z "pnęumatyką" .W poniedziałek zostawiam samochód u elektryka.Może coś wymyśli.
Opublikowano

Mam takie przemyslenie kolego ze scoro program niechce sie polaczyc z danym modulem,to wsazuje na uszkodzony modul.

A podzespoly i czujniki pozomowania moga byc dobre.

Ale to tylko moje myslenie.

Bo swego czasu a bylo to dawno mialem 530tds---i padl mi modul ABS,to tez nie moglem sie polaczyc z ta sekcja auta.

Po wymianie i zakodowaniu uzywki od benzyny---komunikacja wrocila bez problemu.

Opublikowano

Cześc.Sprawa wygląda następująco:

Dziś odebrałem samochód od elektryka , okazało się że nic nadzywczajnego nie było do roboty.Podłączył swój komputer ,połączył się z zasilaniem i pneumatyka ożyła. Zero błedów ani na kompie ani na desce.Wszystko śmigało.Jednak po kilku godzinach stania ,odpaliłem auto i wyskoczył ponownie komunikat niveauregel inactive .Przed opadnięciem pneumatyki też on był na desce. Mam podejrzenia ,że może byc uszkodzony czujnik na wachaczu a co za tym idzie , samochód po jakimś czasie wyłapuje ten błąd a po dłuższym czasie - bez usunięcia usterki -samochód wchodzi w tryb awaryjny pneumatyki (czyli opada na koła tak ,że między błotnik a koło wchodzi jedynie dłoń) Co o tym sądzicie ? czy jest to możliwe ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.