Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

Cześć,

 

Miałem dzisiaj przykrą przygodę z moją e39 530d 2003r. Wypadła mi końcówka (zielony przewód) z przewodu czerwonego. Nie mogę znaleźć co to jest za przewód, wiem że doprowadza paliwo (przewód czerwony). Potrafi ktoś mi powiedzieć co to jest BOSH na dole z którego wychodzi przewód z paliwem? Przepływomierz?

 

Realoem: realoem.com/bmw/select.do?lang=en&vin=GW49486 << może ktoś mi pomóc we wskazaniu tego połączenia?

 

Koncówka zaznaczona na biało to zwykła "guma" wygląda jakby była wcisnięta tam na siłę przez jakiegoś mechanika janusza. Da się to bez problemu zdjąć nie wiem czy to jest potrzebne do rurki czerwonej czy jest to jakiś wymysł kogoś.

 

Chciałbym się dowiedzieć co to za połączenie i jak się nazywa to łączenie.

 

Obrazki: http://postimg.org/gallery/2l1lxqsc8/6c6bca7c/

Opublikowano
Cześć,

 

Miałem dzisiaj przykrą przygodę z moją e39 530d 2003r. Wypadła mi końcówka (zielony przewód) z przewodu czerwonego. Nie mogę znaleźć co to jest za przewód, wiem że doprowadza paliwo (przewód czerwony). Potrafi ktoś mi powiedzieć co to jest BOSH na dole z którego wychodzi przewód z paliwem? Przepływomierz?

 

Realoem: realoem.com/bmw/select.do?lang=en&vin=GW49486 << może ktoś mi pomóc we wskazaniu tego połączenia?

 

Koncówka zaznaczona na biało to zwykła "guma" wygląda jakby była wcisnięta tam na siłę przez jakiegoś mechanika janusza. Da się to bez problemu zdjąć nie wiem czy to jest potrzebne do rurki czerwonej czy jest to jakiś wymysł kogoś.

 

Chciałbym się dowiedzieć co to za połączenie i jak się nazywa to łączenie.

 

Obrazki: http://postimg.org/gallery/2l1lxqsc8/6c6bca7c/

 

 

To "BOSH" to jest pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Widzę, że oba króćce na pompie masz obsadzone więc jeśli jakiś wąż Ci wyskoczył to szukałbym bardziej w okolicy trójnika. Oryginalnie wąż paliwowy między filtrem paliwa a ów pompą jest w postaci półprzezroczystego plastiku żeby było widać czy paliwo jest tłoczone lub nie albo czy nie jest z bąblami powietrza. Ten plastik po drodze ma założony trójnik jak litera "T" - góra to przelot filtr paliwa - pompa a dolna odnoga trójnika to wyjście na regulator ciśnienia, z którego idzie wąż wygięty w takie jakby poziomo ułożone litery "S". Masz na tym schemacie:

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/x/x/48.png

 

 

Co do tej gumki i rozłączonych przewodów o wygląda mi to na czyjeś sztukowanie przewodu. Sam przewód to obstawiam, że jest to odcinek idący od zaworu podgrzewania - element nr 8 na rysunku - do pompy wysokiego ciśnienia Bosch. Być może gdzieś zaczął przeciekać to jakiś spec tylko odciął kawałek i dosztukował to jakąś niby złączką (gumową? :mad2: ) przez co wyskoczyło to pod ciśnieniem.

 

!!! Zastanawia mnie tylko jedno - dlaczego na tym schemacie zamienione są miejscami węże wchodzące do pompy wysokiego ciśnienia. Według schematu wąż idący od filtra paliwa (ten gięty, plastikowy, półprzezroczysty) jest wpinany w tylny króciec pompy (ten od strony kabiny) a wąż idący przez zaworek podgrzewania i regulator ciśnienia idzie w przedni króciec pompy (ten od strony zębatek/pasków napędowych). W rzeczywistości jest dokładnie ODWROTNIE. :norty:

 

Pzdr.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.