Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze jakos ujdzie w fiacie 126p(ale tez glupota) ale na pewno nie w bmw!!! :jawdrop: jesli bysmy mowili o najnowszej 3 czy 5 to bym sie zgodzil ale jak slysze fanatyka ktory twierdzi ze e30 czy e36 to nadal cud techniki tak jak zaraz po wyjechaniu z fabryki to... :duh: 15 lat temu owszem ale teraz...? (bez obrazy!)

 

zawsze jest kilka rozwiazan i kazde mozna przeanalizowac, bo nie zawsze jest nam potrzebne rozwiazanie z gornej polki:)

 

 

Blaster zgadzam sie z Toba, ja sam mam obnizony przod o dokladine jeden zwoj. autko na pewno nie jest tak twarde jak na sprezynie sportowej. wyglada duzo lepiej niz wczesniej mimo ze z przodu nadal mam moze z 5mm wiecej luzu jak z tylu ale to juz sie tak nie rzuca w oczy i dla wiekszosci wyglada rowno choc ja wiem ze nie tak do konca. ale to chyba wina slabych juz sprezyn z tylu, tak mi sie wydaje. poza tym nie ma zadnych skutkow typu- niszczenie pozostalych elementow zawieszenia. co do charakterystyki sprezyny to zgodze sie ze moze i jest troche "znieksztalcona" ale po torze nie jezdze a w ruchu ulicznym nie wydaje mi sie to zbytnio odczowalne nawet przy szybkiej jezdzie.

Opublikowano
Czarny2891 : Nawet w e21 to debilizm!!! Nie ma znaczenia czy jezdze e30 czy e60 ,po prostu cenie bezpieczenstwo swoje i innych uzytkownikow drogi!!! Nawet jak jezdzilem e21 to kupilem nowe sportowe sprezyny i amory bilstein (ktore kosztowaly tyle co auto) nazywaj mnie fanatykiem, jak ci tam pasuje...ale takim jak ty policja powinna odbierac dowody rejestracyjne i takie auto nie powinno przechodzic przegladu technicznego....ale to niestety Polska i ludzi z takim podejsciem jak ty jest tu mnostwo.
Opublikowano
e36 ma to do siebie ze na fabrycznym zawieszeniu ciulato wyglada a to dlatego ze odleglosc miedzy blotnikiem a opona z przodu jest duzo wieksza niz z tylu. patrzac na auto z boku widac ze stoi rowno bo odleglosc miedzy progiem a ziemia jest taka sama z przodu i z tylu. normalnie ta wolna przestrzen z tylu jest ok a z przodu katastrofa. wg mnie najlepiej auto wyglada jak z przodu jest mniej a z tylu ciut wiecej i autko wtedy jest lekko pochylone w przod. ogladajac fotki niemieckich tuningowcow tak jest najczesciej. poszerzajac samochod opona lekko wychodzi poza nadkole wiec tylu nie mozna obnizyc o tyle samo co przod bo bedzie tarlo. jesli nie masz dystansow ani felg o malym et mozna obnizac tak samo ale wtedy wolna przestrzen z przodu zmniejszy sie ale tyl bedzie juz schowany w nadkolu jak stare citroeny :P no ale tak czy siak sa te 2 szkoly mi zdecydowanie podoba sie pierwsza.

 

tak poza konkursem to o ile mozna obnizac na oryginalnych amorkach?

 

Wlasnie ja w swojej E32 mam tak przerobione zawieszenie. Porownywalem z seryjnym E32 i okazalo sie ze przod mam nizej niz seria a tył wyzej :) Ale naprawde fajnie to wyglada .... drapieznie :mrgreen:

 

%5B640%3A280%5Dhttp%3A//img381.imageshack.us/img381/2558/hood49yv.jpg

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

Idąc dalej do cięcia sprężyn... STANOWCZE NIE obcinaniu. Mam kumpla który zrobił wszystko tak jak powinno być, że "kikuty" pasowały dokładnie w te same miejsca, amory nowe... ALE... sprężyna nie trzyma się idealnie jak podniesie auto, tzn. jest luźna. Teraz pomyślcie, jedziesz z dużą prędkością i nagle wyrasta hopek na drodze. Nie chamujesz, bo wiesz, że to samobujstwo, auto podbija w gure i sprężyna dostaje luzu. Niech się tylko troche obruci i klopoty z zawiechą murowane.

PAMIĘTAJCIE!!! NIE KALECZCIE SPRĘŻYN!!!

A tak na koniec dodam, że ja mam z przodu troszke za wysoko jak na mój gust, a z tyłu opony chowają się w nadkolach :D.

Opublikowano
MC-Maxim widze za masz podobnie jak ja:) mimo ze z przodu mam ciut wiecej (ale na oko wyglada po rowno) to autko jest pochylone do przodu i fajnie to wyglada:) bmw to nie citroen zeby opona sie chowala w nadkola :) szczegolnie tylko na jednej osi:)
Opublikowano

każdy zwój się liczy :!: i jest potrzebny

zamiast ciąć :nienie: zrób to profesjonalnie+BEZPIECZNIE i wymień na komplet sprążyn z amorami które obniżą ci auto tak jak chcesz są zgrane w swym działaniu no ale to kosztuje więcej niż tarcza do flexa

 

narzekasz,że wysoko stoi :?: na fotce chyba jest puste auto :?:

Opublikowano

Ogólnie to jest dużo lepszy efekt z tym "klinem" niż obniżenie na prosto .

Przy zawiasnie natomiast nie polecam druciarstwa (obcinanie i kombinowanie) .Nie należy zapominać o bezpieczeństwie a takie przeróbki na krótko to niezła kicha . Auto może się poźniej dziwnie zachowywać na drodze.

 

ot:Czarny co to za bajerka na klapie ?? Czy mi się tylko wydaje ?? :D :D

Opublikowano

ot:Czarny co to za bajerka na klapie ?? Czy mi się tylko wydaje ?? :D :D

 

Arthur nie prowokuj, bo zaraz sie zacznie.. :wink: :cool2:

Opublikowano
Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

.

W jakim aucie?? Chyba nie w e36...bo w e36 ma byc 205/50

205/50 to tak ale na feldze 15", a na 17" odpowiadający rozmiar to 225/50

Opublikowano
Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

.

W jakim aucie?? Chyba nie w e36...bo w e36 ma byc 205/50

205/50 to tak ale na feldze 15", a na 17" odpowiadający rozmiar to 225/50

 

Oj, Panowie, poczytajcie obaj instrukcje obslugi...

Opony do e36:

15" - 185/65/15, 205/60/15

16" - 225/50/16, 205/55/16

nie pamietam czy sa tam wymienione 17", ale wg. "sztuki" powinny miec rozmiar:

17" - 215/45/17

lub zupelnie extremalnie - 215/40/18 :)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

.

W jakim aucie?? Chyba nie w e36...bo w e36 ma byc 205/50

205/50 to tak ale na feldze 15", a na 17" odpowiadający rozmiar to 225/50

 

Oj, Panowie, poczytajcie obaj instrukcje obslugi...

Opony do e36:

15" - 185/65/15, 205/60/15

16" - 225/50/16, 205/55/16

nie pamietam czy sa tam wymienione 17", ale wg. "sztuki" powinny miec rozmiar:

17" - 215/45/17

lub zupelnie extremalnie - 215/40/18 :)

Nie masz racji. Zamiennikiem 185/65/15 i 205/60/15 jest 205/50/17 lub 225/45/17 lub 225/40/18.

Opublikowano

Nie masz racji. Zamiennikiem 185/65/15 i 205/60/15 jest 205/50/17 lub 225/45/17 lub 225/40/18.

 

Ogolnie mozna zastosowac zarowno 225/45/17 jak i 215/45/17.

W tym drugim przypadku roznica w obwodzie kola w stosunku do opon fabrycznych bedzie mniejsza. Oba rozmiary mieszcza sie jednak w tolerancji 2% roznicy.

 

http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp?Rozmiar=205%2F60R15&tolerancja=2%25&imageField.x=87&imageField.y=20

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
no dobra to się podepnę pod temat. może ma ktos do sprzedania komplet -40/40 do E30 takiej jak mam w profilu? też chcę sie pozbyć tej przerwy z przodu i trochę utwardzić zawieszenie. z tyłu jeszcze jest akceptowalnie, ale i tak jak będę wymieniał to wszystkie. najpierw zadziałam sprężynami, potem ewentualnie dopracuje efekt rozmiarem koła.
Opublikowano

witam. wracam do początkowego wątku.więc niedawno kupiłem e 36 coupe 2.5 24v z 94roku zawieszenie było obniżone na maksa ogólnie nagrzebane w aucie ostro sportowe amory z regulacją,stabilizatory sport niestety niedało się jeżdzić więc zmieniłem sprężyny na -30,-15 WEYTEC koła mam 17 z oponami 215/45/17 ale docelowo będą 19 z kapciami235/35/19.więc cięcie spiral to nieporozumienie ja za nowe spirale zapłaciłem 400 zł.mogę sprzedać stare spirale ale są bardzo ni

skie.pozdrawiam.

 

 

 

:D :roll: :P wiecie tak na marginesie jak się robi sałatkę z buraków?

Opublikowano

witam. kolo trzeba być wyluzowanym ja dla przykładu boki zrywałem z tego dowcipasa :dance: :mrgreen: luzik panowie pełen.

 

wielkie pozdro.

Opublikowano
tak czy siak ciezko jest dobrac takie obnizenie jakie dokladnie chcemy. ja np. chcialem zeby z przodu byl luz miedzy opona a blotnikiem troche mniej jak na dwa palce a mam troche wiecej ;) obnizenia zawsze podaja w stosunku do nowych samochodow a w aucie 10 letnim sprezyna na pewno jest troche siadnieta tylko pytanie o ile:)
Opublikowano
witam. kolo trzeba być wyluzowanym ja dla przykładu boki zrywałem z tego dowcipasa :dance: :mrgreen: luzik panowie pełen.

 

wielkie pozdro.

 

uwierz mi że jestem bardzo wyluzowany i odstresowany ale takie rzeczy mnie irytują i działają na układ trawienny ,usłyszałem to pierwszy raz od kolesi z pracy którzy mówili to z głupawymi usmieszkami i złośliwością bo może i chcieli by BMW ale teraz już nie mogą bo honor by im nie pozwolił. :duh:

 

ogólnie PEACE :cool2:

Opublikowano

witam. niezwracaj uwagi na takich prostaczków oni niemieli i mieć niebędą takich autek co najwyżej borewicza im życzę,a ten dowcip jest z forum BMW 6 jest tam wiele dowcipów i nikt nic sobie z tego nierobi.

 

pozdrawiam.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!

A ja dalej nie wiem ile obnizyc E30...

moze ktos moglby wstawic zdjecie E30stki postawionej na asfalcie na zawieszeniu np: -40mm

Chcialbym wiedziec jak sie to prezentuje.

Bylbym dźwięczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.