Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam wyciek płynu chłodniczego w BMW E46 318 Ci. 118 km. Nie znam sie na samochodach, ale podejrzewałem, że jest to uszczelka pod głowicą, jednak nie ma żadnych objawów. . Auto nie traci mocy, oleju nie przybywa. Sytuacja trwa już rok. Byłem u mechanika i nie wiedział co jest przyczyną, nie ma żadnych wycieków widocznych na ekologii , mechanik też nie zauwazył, żeby ciekło z jakiegoś miejsca. Czy moze to być pękniety blok? , albo nagrzewnica? Przez rok dolewam co troche płynu chłodniczego. Auto na wolnych obrotach nie grzeje. Prosze o porady.
Opublikowano

Ile dolewasz ? przez wspomniany rok

Jeżeli mechanik nie widzi wycieku to jak blok pęknięty ?

Nagrzewnicę można dobrze sprawdzić

czy osłona pod silnikiem jest sucha ,wiem pogoda jest jaka jest ale mechanik podejrzewam na powietrzu samochodów nie naprawia :D

Zdarza się że na jałowym wycieku nie ma a na wysokich obrotach się pojawia .

Mimo to ja tu widzę troszkę paniki :lol:

Opublikowano
Tak 4-5 litrów na dwa , może dwa i pół tygodnia starcza. Wycieków nie widać na ekologii ani teraz ani w lato jak było sucho. Sprawdzaliśmy na kanale czy coś cieknie i nic. Wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy,ale to nic nie dało. Dlatego nie wiem co może być przyczyną wycieku płynu chłodniczego..
Opublikowano
Tak 4-5 litrów na dwa , może dwa i pół tygodnia starcza. Wycieków nie widać na ekologii ani teraz ani w lato jak było sucho. Sprawdzaliśmy na kanale czy coś cieknie i nic. Wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy,ale to nic nie dało. Dlatego nie wiem co może być przyczyną wycieku płynu chłodniczego..

O to strasznie dużo :shock:

Tyle to i przy uszkodzonej uszczelce był by problem przetłoczyć taką ilość tym bardziej że mówisz że auto chodzi dobrze . Mimo to ja stawiam na wyciek tylko trzeba go zlokalizować :?

Opublikowano
A może to być nagrzewnica? bo szyby strasznie parują. No wymieniałem te węże na nowe, bardzo długo patrzyliśmy na kanale i nie było żadnego wycieku ani na obrotach wysokich ani na małych. Samochód idzie normalnie nie jest słabszy , a jeżdzę rok już nim.
Opublikowano
OK. dzięki za pomoc. Jutro postaram się jakoś sprawdzić tą nagrzewnice.

Ostatecznie ogarnij jakiegoś majstra niech sprawdzi szczelność ciśnieniem i zaraz wszystko się wyjaśni :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.