Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

 

Pomożecie mi podjąć decyzję :)? Zastanawiam się co zrobić najpierw wydech czy audio?

 

Wydech to Eisenmann SPORT

http://www.eisenmann.com.pl/sklep/bmw/4er-f32-f33/view/132-sportowy-uklad-wydechowy-eisenmann-f32-f33-428i-428i-xd-2x76mm

 

 

Audio to wymiana głośników i profesjonalny wzmacniacz

- systemu Gladen One 201 BMW Extreme -

http://automelodia.pl/sklep/index.php?id_product=218&controller=product

- wzmacniacz

http://automelodia.pl/sklep/index.php?id_product=337&controller=product

 

Cena nagłośnienia jest o 1 000 PLN wyższa.

 

Nie mogę się zdecydować - czekam na Wasze zdanie :)

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

Dziwnym dylemat - jak dla mnie jedno wyklucza drugie... Ja zainstalowałem u siebie wydech, ale mam Z4 i bez dachu to wielka frajda..

Małe porównanie brzmienia na moim aucie, przed i po montażu..

Opublikowano
Też mam wydech Eisenmanna i powiem tak... zainwestuj w wydech to nie będziesz musiał inwestować w audio :)
Opublikowano
Tak, tylko mi chodzi o to, żeby wydech ładnie mruczał i chodził jak powinien, ale nie "wiejsko" i super głośno, co będzie uciążliwe np w podróżach.

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

Eisenmann w wersji sport nie jest uciążliwy (posłuchaj w słuchawkach). Prawdziwym hardcorem do jazdy na co dzień jest wersja race (akurat w silniku 2.0T takim jak u Ciebie, bo już w M V8 to coś pięknego)

 

 

Ceną ze strony się nie sugeruj, można taki wydech kupić za niecałe 5.000zł (wersja dwie rurki). Ponadto u mnie Eisenmann dał przyrost 10KM (dwa pomiary na hamowni)

Opublikowano

Ja zrobilem u siebie wydech w MG ( jest na FB-ku biała na tablicach KR ) na styl 435i

Ja na Twoim miejscu bym się nie zastanawiał

Wydech daje tyle frajdy że nie do wiary ;)

Cały czas jeżdżę na sporcie i słucham jak przepina biegi :D

Naprawdę polecam

 

Miałem w e90 LOGIC 7 z nagłośnienia i nie dawało tyle funu co wydech w F32 :)

 

Za wydech w MG zapłaciłem 3000 zł , więc za różnice pomiędzy Eisemannem a MG zrobi audio :)

Opublikowano
Warto prócz tłumików końcowych zainwestować jeszcze w sekcję środkową, wtedy mam kompletny układ wydechowy typu catback.
Opublikowano
u mnie w 428i xdrive nie można zainstalować sekcji środkowej - sprawdzili po VIN i wykluczyli możliwość... :(

Pozdrawiam,

M.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no nie wiem czy fajny dzwiek uzyskasz bez sekcji srodkowej - dzwiek sie poprawi ale az tak aby mruczalo jak R6 :!: . gdzie jesli sie zdecydujesz bedzie montaz?
Opublikowano
Wszystko zależy od dobrej woli ASO, ale niepisana zasada mówi, że o catback nikt się nie będzie czepiał.
Opublikowano

Ja mam zestaw gladena i mosconi w F10 i jestem mega zadowolony, mój syn zajmujący się muzyką półprofi nowe płyty najpierw odsłuchuje w aucie.

Z wydechem to uważaj ja to przćwiczyłem na kompletnym od sprężarek i nie dało sie w trasie jechać "BUCZANDO" odrywało podsufitkę, sam końcowy mocy wiele nie daje, a tylko lepsze brzmienie.

Reasumując montuj gladena.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.