Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu kupiłem Mpakietową e81 z 2011roku po strzale w prawe koło. Wymienione wachacze, koncówki i amortyzator. Niestety prawe koło ma zły kąt pochylenia względem lewego. Będzie darło oponę i patrząc na róznice dość szybko ;/ Górna część koła wchodzi do wewnątrz.

 

Jakie są prawidłowe kąty przednich kół w E81? Czy macie jakieś sugestie co z tym zrobić?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdź budę czy nie jest przekoszona najlepiej w ASO, albo jakimś porządnym warsztacie który dysponuje sprzętem żeby sprawdzić punkty pomiarowe , możesz też zajechać na komputerową geometrię tam sprawdzą kąty i osie względem siebie i ewentualne róznice w przesunięciu
Opublikowano
musisz teraz zrobic strzała w drugie koło to bez minusa i bedzie idealnie :cool2:
BOKIEM ALBO WCALE...
Opublikowano
musisz teraz zrobic strzała w drugie koło to bez minusa i bedzie idealnie :cool2:

 

Też to biorę pod uwagę ;) Czekam na sprzyjającą okazje.

 

Sprawdź budę czy nie jest przekoszona najlepiej w ASO, albo jakimś porządnym warsztacie który dysponuje sprzętem żeby sprawdzić punkty pomiarowe , możesz też zajechać na komputerową geometrię tam sprawdzą kąty i osie względem siebie i ewentualne róznice w przesunięciu

 

Własnie tego się obawiam, gdzies wyczytałem, że w jedynkach nie można ustawić kątów pochylenia???

Opublikowano

Wszystko się da naprawic tylko zależy jakim nakładem pracy i kasy ,ale nie możesz od razu zakładać że wszystko jest nie tak

 

Podjedz niech sprawdzą......

Opublikowano
Dostało w koło, ale amorek poszedł do góry i trochę wybrzuszył kielich... ;/ Nowe części ładnie sie spasowały, ale niestety prawe koło leci za bardzo.
Opublikowano
Kolego rusal007 dobry blacharz jest w stanie pomierzyć kielichy. Napisz czy po tym uderzeniu wymieniłeś amortyzatory , wahacze i zwrotnice ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Ja też tak przestawiłem, jeszcze jak miałem Ibizę, w zimę na rondzie driftem poszedłem w krawężnik tak że prawie mnie na bok wywaliło. Efekt był taki że musiałem wymienić całego McPhersona, wachacz, łączniki a i tak miałem trawersę przestawioną - nie dużo ale opony zdzierało, co spowodowało że musiałem ją sprzedać.
Opublikowano

Kolego rusal007 dobry blacharz jest w stanie pomierzyć kielichy. Napisz czy po tym uderzeniu wymieniłeś amortyzatory , wahacze i zwrotnice ?

 

Własnie musze znaleść odpowiedniego blacharza w swoim regionie. Wymienione wachacze, amortyzator, łącznik stabilizatora i zwrotnica. Wszystko ładnie się spasowało a koło nadal leży.

 

W takim przypadku ingerencja blacharska to prostowanie na ramie?? Jakie fundusze z tym się mogą wiązac?

 

Co do sprzedaży to niekoniecznie chciałbym się z nią rozstawać i problem przerzucać na kogoś innego żeby mnie potem ku**ił pod nosem.

Opublikowano

Ty patrz stinger bys nie wpadl zima na latarnie przodem bo z twojej lalki zrobi sie padalec :)

Rusal stawiaj na rame i nie sluchaj "przyjaciol".

MADE IN PRL
Opublikowano
Ty patrz stinger bys nie wpadl zima na latarnie przodem bo z twojej lalki zrobi sie padalec :)

Rusal stawiaj na rame i nie sluchaj "przyjaciol".

 

 

ja sie nie nabijam z kolegi tylko stwierdzam fakt

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Panie kupiłeś trupa :(

 

Hejtuj sobie gdzieś indziej. Bo nic ciekawego swoją zgryźliwością nie wniosłeś a tylko pokazałeś swój niski iloraz....

Opublikowano

Na kazdym forum jest ta sama gadka….

Wyzszosc bezwypadkowych/poleasingowych aut z cofanym nalotem nad autami z niskim przebiegiem po kolizji drogowej czy wypadku…

Mialem w swoim zyciu oba typy i stwierdzam ze egzemplarz niewyjezdzony nawet po kolizji prowadzi sie lepiej niz poflotowy bezwypadkowy kondom w ktorym lataja plastiki i gra orkiestra piskow a korozja nadgryza :)

To ze ktos jezdzi autem po naprawie wcale nie znaczy ze to musi byc przeszczep z 3 egzemplarzy.

Czesto to wina paparuchow mechanikow-blacharzy-lakiernikow ktorzy zaczynali swoja przygode z motoryzacja od zmiany oleju czy klockow hamulcowych i poziom ich wiedzy technicznej nadal jest zerowy.

Skladaja oni auto jak traktor i zaczynaja sie klopoty….

Doprowadzenie auta do stanu uzywalnosci kosztuje troche ale nie jest niemozliwe!

MADE IN PRL
Opublikowano
Panie kupiłeś trupa :(

 

Hejtuj sobie gdzieś indziej. Bo nic ciekawego swoją zgryźliwością nie wniosłeś a tylko pokazałeś swój niski iloraz....

 

Chłopie czy ja hejtuje stwierdziłem jedynie fakt ze szału ni ma

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

i ja cos dorzuce..

oczywiscie prostowac mozna ale nie doprowadzisz do stanu fabrycznego. zawsze bedzie troche krzywe. nie do konca wiadome co jeszcze jest krzywe. jak podprostujesz juz to sobie w miare to załóż camber plates. na tym sa wieksze mozliwosci regulacji kątów pochylenia. dzieki czemu moze wyprowadzisz auto i moze nawet zacznie jezdzic jak nalezy. i moze bedzie miało podobne wlasciwosci trakcyjne do oryginału. stinger nie hejtuje a mowi jak jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.