Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadzam sie! Box jest nie do wykrycia i nie ma tu rzadnego ryzyka utraty gwarancji.

znam wielu ludzi w de co jezdza na boxach wlasnie z tego powodu. Roznica polega na tym,ze sa to w 99% auta nowe ,

do ktorych wgrany w chipa program lepiej "pasuje". Sa to przewaznie produkty z race chip.

 

IMO jesli zamontujesz ta zabawke (z niewiadomego zrodla -mlze iod chinczyka z bazaru) narobisz sobie tylko problemu.

auto nie jest nowe , wiec wtryski ,turbo itd nie daja juz wzorcowych parametrow taakich jak kilka lat wstecz , wiec i dawki paliwa ,powietrza itd

beda dalekie od tego co za ierzal producent chipa - jednym slowem chaos.

Dla aut z prebiegiem ponad 100kkm doradzilbym program robiony przez profesionaliste i na hamowni.

 

Btw.

Kiedys mialem race chipa, nie dzilal za dobrze , co jakis czas pojawialy sie bledy silnika. Odeslalem drania do producenta i zrobilem porzadnego wirusa.

temat byl gdzies na forum...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Bzdury chłopie piszesz. Boxa nikt nie wykryje a przy chipie wyskoczy od razu po włożeniu kluczyka do czytnika przy biurku na czerwono które moduły auta są wykluczone z gwarancji !

Tak, a kiedy to ostatnio sprawdzałeś ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Witam wszystkich . Zamówiłem na próbę na 10 dni przetestować power2race cyfrowy jednokanałowy box podobno procek 8Mhz :) produkowany w polsce.

 

http://www.ebay.de/itm/Chip-Tuning-BMW-3-320d-197-PS-E90-E91-E92-F30-330d-335d-325d-Economy-Power2race/321619930438?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20131017132637%26meid%3Ddc794804b2e74efb8f76d933a9baf1d6%26pid%3D100033%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D321621215764

 

. Jutro może uda mi się sprawdzić auto na hamowni . Po podłączeniu zero błędów odczuwalny przyrost mocy w dolnych obrotach na drugim biegu po dodaniu gazu miga trakcja .Na 3 biegu również czuć różnicę. Posiada regulację mocy. Teraz ustawiona standardowa dawka paliwa . Można podkręcić jeszcze 4 obroty żeby zwiększyć dawkę ale na pewno grozi to dymieniem także lepiej nie kręcić bez potrzeby. Cały czas myślę nad programem ale prawdopodobnie za pół roku sprzedaje auto i nie chce potem wydawać na dodatkowe przywracanie do serii .

Opublikowano
(...) Można podkręcić jeszcze 4 obroty żeby zwiększyć dawkę ale na pewno grozi to dymieniem także lepiej nie kręcić bez potrzeby. (...)

 

A nie masz przypadkiem DPF? Skąd wiesz, że nie dymi nawet na najsłabszym programie?

Opublikowano
no tego to nie wiem . Jak program zrobisz to też nie wiesz czy dymi jak masz dpf . a tak z ciekawości poliftingowe N47 występował bez dpf ?
Opublikowano
Z tego co zauważyłem to problemy z dpf mają przeważnie osoby które 70-80% poruszają się po mieście . Ja ma już drugie e90 z dpf i nigdy nie zapaliła mi się kontrolka od filtra . Poprzednim M47 nalatałem 50tys i zero problemów ale głównie trasa i lokalne drogi po mieście tak 25% .
  • 1 rok później...
Opublikowano
Zwykle nie udzielam się w tego typu tematach, ale jeśli właścicielom E9x szkoda już wydać kosmiczne 1100 pln na dedykowany program to ja nie wiem... E36 się z tego robi.

 

Temat brzmi "co sądzicie...."

Więc 95% użytkowników twierdzi, że boxem za 100e możesz rozwalić auto.

 

Pozdrawiamy i powodzenia :)

Trochę mielo czasu od ostniego razu i mogę trochę napisać na temat boxsa za 200zl ;) Boxy jeździły w 3 samochodach e90 i zrobiły już trochę km .Zero problemów spalanie spadło .Moc odczuwalna z hamowni z 177km i 350nm wyszło 186km i 385nm na standardowych ustawieniach. A teraz coś na koniec .W aucie zrobiony jest jest teraz program że 177km na 210km i 445nm . Pierwszy dzień po wyjechania od tunera moc super ale na dzień dobry tryb awaryjny i dpf zatkany przy większej prędkości przy obrotach w przedziale 3200-3800 czuć było małe szarpanie . Dpf do wywalenia.Także chcesz mieć chip profesjonalny musisz się liczyć z tym z twój dpf także będzie musiał być usunięty . Oczywiście po wycięciu tego zbędnego elementu auto rakieta ;) Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.