Skocz do zawartości

Jak usztywnić zawieszenie przodu nie obniżając pojazdu? + ro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy to jest wykonalne?

Czy są spręzyny nie obniżające samochodu a polepszające jego właściwości jeznde?

Edytowane przez Tommy
http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

Oczywiscie mozna tego dokonac a oto kilka moich propozycji:

https://secure9.nexternal.com/shared/StoreFront/default.asp?CS=uuc&BusType=BtoC&Count1=32222926&Count2=949363350&ProductID=52&Target=products.asp

http://www.turnermotorsport.com/html/subcategory_detail.asp?modelcode=E36&subcat_id=66

Do tych dwoch rzeczy warto jeszcze dodac niskoprofilowe opony, sztywniejsze amortyzatory i e36 powoli zaczyna jezdzic jak po szynach.

Opublikowano
mozesz zamowic sobie zestaw sprezyn utwardzonych ale nie obnizajacych.tylko musisz pamietac zeby przod i tyl byl tej samej twardosci.
Opublikowano
Są też gumy, które można wcisnąć w zwoje sprężyny - to jest chyba najtańszy i najprostszy sposób.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są też gumy, które można wcisnąć w zwoje sprężyny - to jest chyba najtańszy i najprostszy sposób.

 

Też tak myślę, spróbuj z gumami, bo są tanie i zawsze możesz je wyszarpać jak zacznie od uderzeń wątroba boleć.

Jeżeli auto za bardzo "kładzie" się na zakrętach, to zamiast utwardzania zawieszenia sprawdź stan amortyzatorów i zamontuj ewentualnie sztywniejszy drążek stabilizarora.

Kai
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są też gumy, które można wcisnąć w zwoje sprężyny - to jest chyba najtańszy i najprostszy sposób.

 

Też tak myślę, spróbuj z gumami, bo są tanie i zawsze możesz je wyszarpać jak zacznie od uderzeń wątroba boleć.

Jeżeli auto za bardzo "kładzie" się na zakrętach, to zamiast utwardzania zawieszenia sprawdź stan amortyzatorów i zamontuj ewentualnie sztywniejszy drążek stabilizatora.

Kai
Opublikowano

Tak myślę i myślę i jednak chyba obniżyłbym lekko (1-1,5cm) ale sam przód.

Kornelio piszesz, że przód i tył musza byc tej samej twardości - czyli taka operacja jest raczej pozbawiona sensu?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

I jeszcze pytanko co do tej rozpórki o której czytałem trochę na tym forum ale moja wiedza nie posunęła się naprzód...

Zakładać czy nie zakłdać rozpórki na kielichy?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano

oczywiscie zalezy to od roznicy w twardosc.jak obnizyles o 1-1,5cm to jest "prawie nic" wiec luzik.ale jakbys z przodu zalozyl czerwone -50 a z tylu seria to auto by sie nie prowadzilo zbyt ciekawie

 

rozporke przy tym obnizeniu sobie odpusc

Opublikowano

Spoko a jeśli chodzi o firmy?

To co byłoby najlepsze?

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg
Opublikowano
I jeszcze pytanko co do tej rozpórki o której czytałem trochę na tym forum ale moja wiedza nie posunęła się naprzód...

Zakładać czy nie zakłdać rozpórki na kielichy?

 

 

rozpórka napewno nie zaszkodzi!!! jesli masz zmozliwosc do zakładaj .

przyda sie.

 

 

Tylko tych badziewnych gum w sprzezyny nie wciskaj!!!! bo to nie jest do tego celu akurat i szkoda kasy na szmelc.

BMW 318i E30
Opublikowano

Witam

Jak jesteś zainteresowany to mój kumpel ma 4 amortyzatory SCHNITZER, które miał przy swojej beti jak ją sprowadził. Miała całe twarde zawieszenie tej firmy. Jak coś to mogę się podpytać o cenę i stan tych amorków. Pisz na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.