Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio musiałem wymienić w swoim bmw e87 1.8 d 2006 r sanki z tyłu(główną belkę zawieszenia) podczas demontażu zauważyłem ze jedna strona dyferencjału zaczyna się lekko pocić ,wiec znalazłem i kupiłem całe kompletne zawieszenie (w przystępnej cenie :) ) wszystko jest z samochodu z roku 2011 nie wiem jaki to model i jaki silnik posiadał , sanki pasują w 100% ale mam mały problem z dyferencjałem i hamulcami . Po pierwszy w moim dyf. jest łączenie z wałem na 4 śruby a w zakupionym na 3 . Tarcze hamulcowe nowe są o dwa centymetry większe od starych , półosie także się różnią.

Mam kilka pytań :

1 Czy po przełożeniu mocowania z mojego dyfra do nowego będzie wszystko działało jak należy ?

2 Jeśli będę miał większe tarcze hamulcowe z tyłu niż z przodu czy wpłynie to na jakość hamowania ?

3 Czy wystąpią jakieś problemy jeśli nowa tarcza hamulcowa jest szersza w miejscu mocowania od starej ( jak na przykład problemy z geometria czy też tylne koła nie będą w linii z przednimi ) ?

Czekam na waszą pomoc , mile widziane wszystkie podpowiedzi techniczne Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt

Opublikowano
Nie jestem pewien czy jest to wymienne muszę trochę poczytać o budowie dyferencjału (nowość dla mnie :shock: ) tak zaciski tarcze wszystko jest kompletne tylko w porównaniu ze starymi tarczami w nowych szerszy jest bęben co za razem idzie koło prawdopodobnie będzie wysunięte więcej na zewnątrz i nie wiem czy nie będzie to sprawiało jakiegoś problemu ?? Jeszcze ich nie montowałem wolałem zapytać zanim robota pójdzie na marne .
Opublikowano

1. Sprawdz przełożenie dyfra ( piszesz że nie wiesz z jakiego auta pochodzi ???)

2. Hamulce z tyłu nie powinny być większe niż z przodu , bo siła hamowania będzie większa z tyłu niż z przodu a to wpłynie na zachowanie auta ( pamiętaj zawsze przód musi hamować lepiej niż tył wtedy można zapanować nad autem podczas nagłego ostrego hamowania)

Masz to nowe zawieszenie s serii F ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Nie lepiej wpisać nr dyfra lub innej czesci do bmwstore.pl i sprawdzic. Lepiej nie zmieniaj hebla z tylu na większy jak nie chcesz ruszać przodu

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
lts77 Wiem tylko ze jest to z roku 2011 ,nie wiem czy pochodzi ono z serii f ale w 2011 r wyszło jeszcze trochę z serii e87 także jeśli wszystko pasuje i jest identyczne to raczej trafiłem na starszy model. A co do grubości bębna na tarczy starej a nowej i wysunięciem koła na zewnątrz Macie jakieś sugestie co do geometrii i reszty ? Jeszce pogrzebie trochę w necie co do dyfra i zobaczymy . Dzięki za podpowiedzi będę się odzywał jeszcze w razie problemów i nowych pomysłów na skompletowanie wszystkiego pozdr :mrgreen:
Opublikowano

To niemożliwe :shock: wszystkie auta mają przednie hamulce większe a tylne mniejsze . Co TY masz za auto że standard tył większy od przodu?

Sorry że pytam ale nie spotkałem się jeszcze z tyłem większym od przodu w ori aucie

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Pewnie kupił auto używane i ktoś takie zamontował :cool2: ale z hamulcami rozmowę możemy już zakończyć rozkminiłem co mam zrobić dzięki za opinie . A co do dyferencjału to ten który siedział u mnie w samochodzie ma przełożenie 2.47 a nowy 3.07 i nie wiem czy wymienić pół osie i dać s powrotem stary czy zamontować nowy i jeśli możliwe to wymienić wał na pasujący do niego , z drugiej strony nie wiem czy nie będzie to miało wpływu na skrzynie biegów? . Czekam na opinie i pomysły .Pozdro
Opublikowano
właśnie sprawdzałem były montowane w 1.8 d i 2.0d e87 tylko 1.8d to z modelu e87 lci ostatnie wypusty 2011r (zbyt małe różnice w tych dyferencjałach powinno być trzy cztery modele i gitez ) :mad2: hehe i jeszcze mnie zastanawia jedno znalazłem na forum kilka odpowiedzi ale jedni mówią inaczej inni inaczej a mianowicie wracając do przełożeń mostu,czym większe to lepsze przyspieszenie czy jak jest mniejsze, bo rożnie ludzie się o tym wypowiadają i już nie wiem ??
Opublikowano
Rzeczywiście diesel ja mam 2,81 a 120 miały 2,56 i wyższa cyfra tym krótsze przełożenie i szybciej przyspiesza ale niższy v max

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Ok dzięki jeśli uda mi się znaleźć wał do tego nowego mostu z prze.3,07 to zamontuje go . Sprawdziłem wymiary na stronie bmw to różnica w moim obecnym a tym pasującym do nowego dyf wynosi 1 cm także jeśli nie ma to wpływu na skrzynie biegów to będę montował. :norty: Jeśli masz jeszcze jakaś wiedze na ten temat wymiany dyf z większym przełożeniem to prosiłbym o podzielenie się (wiedzy nigdy nie za mało ) . Ponieważ nie jestem pewien do końca czy prędkość będzie się zgadzała licznik z rzeczywistością ?
Opublikowano
Ok czyli juz prawie wszystko jasne :mrgreen: a wał muszę wymienić bo w tym nowym moście jest na trzy śruby mocowanie a w starym na 4 :duh: trochę jest zabawy i kombinacji z tymi częściami ale zmniejszyć przebieg całego tyłu autka o 135tys to chyba warto :D Pozdro
Opublikowano

Tak jak pisałem tyl jest większy bo bębny są w tarczy (wszystkie tak maja e8x). Tył ma 300mm a przód 294mm. Tak jest zmontowane w 120d w oryginale. Czy tyl hamuje lepiej ? No jasne że nie bo powierzchnia styku i sam zacisk jest mniejszy.

 

Jak macie jakies "ale" to bmwstore i tam wymiary sa podane. :8)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.