Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam delikatny problem z silnikiem , pod korkiem oleju zbiera sie delikatnie biala maz.

Dodam ze uzytkuje autko na krotkich odcinkach.

Do pracy mam 6km i po zgaszeniu auta mam delikatnie bialy korek, jak przejade ok 20km jak sie dobrze nagrzeje maz znika i tak do nastepnej krotkiej trasy.

Plyn czysty ubytkow brak, ta maz nie jest slodka od plynu .

Dodam ze ostatnio dolalem plynu bo myslalem ze jest za malo i musialem odciagnac go poniewaz przy dobrym dogrzaniu plyn wywalalo korkiem.

Olej troszke zalatuke paliwem, moze to woda z paliwa powoduje ta maz .

I poci mi sie podstawa filtra oleju.

Pozdrawiam

Opublikowano

Biala maz pod korkiem to norma przy twoim trybie jazdy o tej porze roku (krotkie dystanse, niedogrzany silnik)

Zrob trase dluzsza i zniknie.

 

Jak zalales za duzo plynu to wyrzucilo nadwyzke.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
potwierdzam, jak krótkie dystanse to norma :cool2:
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

musisz jeździć na około do pracy żeby fura się dogrzała :lol: :twisted2:

 

to norma nie przejmuj się tym!!!

 

choć są tacy co mówią że to wina słabej jakości oleju... :think:

Opublikowano
Czy to wina jakości oleju to wątpię. Raczej jego pracy w zbyt niskich temp. niż do których został zoptymalizowany. Można się pokusić i wlać np 0w30 by szybciej osiągał niższą gęstość, ale po rozgrzaniu pompa może nie trzymać odpowiedniego ciśnienia.
Opublikowano

Panowie i Panie powiedzcie mi czy jezeli poci sie z podstawy oleju , jest mozliwe ze w tej postawie miesza sie troszke plyn z olejem?? Bo wydaje mi sie ze troszeczke ubywa plynu.

Dalej mam ta maz przy przebiegu rzedu 10km, jadac ok 30km wszystko wraca do normy

Opublikowano

Witam. I problemow ciag dalszy. Biala maz przez pierwsze 10 km nadal wystepuje, ale problem jest taki wyrzuca mi czasem nie zawsze plyn ze zbiorniczka wyrownawczego w niewielkich ilosciach.

Weze nie sa twarde, plyn czysciutki bez zadnego zapachu, i brak bombli w zbiorniczku.

Czyzby korek fiksowal??

Mieszkam w IRL i dzwoniac do kazdego mechaniora wyklucza uszczelke pod glowica w tym modelu.

Brak mi juz pomyslow

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale wyrzuca tzn wylewa Ci sie?

Masz olej w zbiorniczku?

Poziom oleju w normie?

Temp plynu chlodz tez w normie?

Na postoju roznie ,maleje czy stoi w miejscu?

Opublikowano

kiedy wyrzuca,w czasie jazdy?-czy temperatura jest wtedy ok?,czy może po zatrzymaniu jak odkręcasz korek,na ciepłym silniku.

piszesz że zmienia się poziom płynu,musisz sprawdzać poziom zawsze w tych samych warunkach temperaturowych,np po nocy kiedy silnik jest na pewno zimny.

płyn chłodzący zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury i dlatego możesz mieć różne wskazania.

niewielka ilość białego osadu pod korkiem,przy takich przebiegach to normalna rzecz.

Opublikowano

Panowie. Wszystko jest niby ok. Odpowietrzylem auto, zakrecilem korek i w droge. Wyrzuca plyn korkiem ( w zbiorniczku jest otwor odprowadzajacy ciecz na dol) i wtedy robi sie jakies chwilowe cisnienie , odbija sie o nadkole i mokra jest pokrywa gorna od silnika :(

Temp w normie, olej czysty, plyn czysty, wentylator dziala, ogrzewanie jest, nie kopci....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale to nic nie da jak sprawdzales imowisz ze jest ok ,mogl popsuc sie czujnik ,a komp odczytje temp z czujnika,najlepij recznie ...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz cos delikateni mowiac popsute jak nie dostal sie obcy element do ukladu i przytkal pompe i robi sie wysokie cisnienie to glowica
Opublikowano
Panowie. Wszystko jest niby ok. Odpowietrzylem auto, zakrecilem korek i w droge. Wyrzuca plyn korkiem ( w zbiorniczku jest otwor odprowadzajacy ciecz na dol) i wtedy robi sie jakies chwilowe cisnienie , odbija sie o nadkole i mokra jest pokrywa gorna od silnika :(

Temp w normie, olej czysty, plyn czysty, wentylator dziala, ogrzewanie jest, nie kopci....

Sprawdz czy przy każdej prędkości wyrzuca ci płyn , ja miałem w mitsubishi L200 do 110km/h spokój , szybciej wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia i wyrzucanie płynu zakończyło się to wymianą uszczelki pod głowicą :oops: czego oczywiści tobie nie życze .

Ps. Nie wiem jakie są objawy uszkodzenia elektrycznej pompy wody :?:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

No i nie wiem co mu dolega. Pozyczylem korek 2 bary od kumpla moj ma 1.4 bara i dalej to samo, zastanawiam sie czy wogole to leci spod korka po bo zbiorniczek suchy od dolu. Jak przyjechalem pod dom silnik goracy, odkrecilem korek zbiorniczka wyrownawczego, zrobilo pssst i plyn nie wylecial i weze tez nie byly twarde, moze to leci calkiem gdzies indziej...... ale jest definitywnie mokro pod zbiornikiem na nadkolu, bok silnika i troszke na obudowie silnika, no i pod silnikiem mokro na obudowie

 

ps. pompa dziala bez zarzutu robilem test odpowietrzania i dziala :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.