Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej koledzy,

Dziś podłączyłem wreszcie na spokojnie maje autko pod kompa i wszystko byłoby super, gdyby nie wartości chyba przepływki, na zdjęciu poniżej widać, że wartości są dość spore i z wykrzyknikiem, czy to coś złego i co mogę poprawić, naprawić, wymienić?

Samochód jeździ normalnie, przyspiesza dobrze i nie kopci. Zero błędów.

A może nie mam się czym martwić?

 

Jakby było mało widoczne, to kliknijcie na zdjęcie, powiększy się.

http://wstaw.org/m/2014/12/16/004_JPG_300x300_q85.jpg

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To wina wersji inpy i ncs jaką masz zainstalowaną.

 

Możesz jaśniej. Po za tym wszystkie inne wartości czyta dobrze. Może jednak powinienem zrobić jakąś adaptację przepływki czy coś..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koledzy powrócę do mojego małego problemu bo dziś zauważyłem coś niepokojącego.

Musiałem dziś trochę przycisnąć i na 3 biegu zauważyłem, że powyżej 3000 obrotów zaczął wolniej przyspieszać, ale dobiłem do 4000, wrzucam 4 i tu już powyżej 3000 było jeszcze gorzej. Efekt taki jakbym nagle dostał porządny podmuch wiatru od przodu. Musiałem odpuszczać i dodawać gazu żeby dobić do 4000 obrotów. Najzwyczajniej silnik przestał ciągnąć powyżej 3000 obrotów. Tu mi się przypomniał mój wykres z inpy z dziwnymi wartościami przepływomierza. Czy w tym może tkwić problem? Jest jakiś sposób na sprawdzenie przepływki. W e46 z tym silnikiem należy na 4 biegu przy prędkości 80km/h wcisnąć gaz na maxa i wychył od chwilowego spalania powinien pójść na maxa, czy tu jest podobny sposób. Czytałem też coś o zmiennej geometrii turbiny, że tam może coś się zaciąć. Spotkał się ktoś z czymś takim? Zero błędów, dpf wyczyszczony chemicznie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.