Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli chodzi o Cherokee lub Grand Cherokee ,to akurat bylem niedawno w salonie. Kilka uwag : mniejszy jest bardzo kontrowersyjny ,ale pewnie dlatego niezle sie sprzedaje. Na pewno wyrożnia się w tłumie ,pytanie ,czy na plus ? W Stanach to jedno z niewielu aut ,które można mieć za niewielkie pieniądze z bardzo dobrym wyposażeniem. Myślałem o Grand ,ale po dokładnym obejrzeniu okazało się ,że to duże auto tylko na zewnątrz. Bagażnik (do rolety) jest bardzo płytki ,miejsca z tyłu też ,,tak sobie''. Jakość wykończenia w obydwu tylko przeciętna ,egzemplarze ,które testowałem miały symboliczny przebieg ,a skóra była już mocno ,,zmęczona'' . Obydwa auta raczej bardzo mnie rozczarowały (szczególnie większe) ,idąc tropem podanym przez jednego z kolegów na forum ,przymierzam się teraz do zamówienia Discovery. Autko bardzo fajne ,cena z full wyposażeniem dużo lepsza od X3 (tu można już kupić rocznik 2016) :D Mam nadzieję ,że ,,będzie Pan zadowolony'' ...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zainteresował mnie Cherokee bo za około 200kzł można mieć ful wypas a X3 przy tej kwocie dopiero zaczyna mieć niezbędne dodatki. Nie jeździłem Jeepem ale patrząc na dane techniczne niestety diesel wydaje się zbyt słaby :(

Z kolei jak miałbym dać grubo ponad 200kzł za X3 to czy nie lepiej wziąć uboższą wersję X5? Kuszące wydają się oferty niezależnych brokerów...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Brokerzy są różni i musisz bardzo uwarzać. Ja kupiłem X3 u brokera i na szczęście obyło się bez żadnych scen. Co ciekawe samochód pochodzi od dealera, który wcześniej nie chciał dać prawie żadnego upustu...

 

Kupowanie gołego X5, moim skromnym zdaniem mija się z celem... będziesz tego żałować. W wielu przypadkach "golas" wygląda co najmniej komicznie...

Opublikowano

Przejechałem x4 17tys.i powiem wam że nie oszukałem się na tym samochodzie.Miałem kupić x5 golasa ale właśnie ten full wypas w x4 daje mega fun.Nie wyobrażam sobie cofania tym samochodem bez kamer .

Przejezdżę 3 lata /w grudniu zostanie 2 sprzedam,zapomnę.

X5 już mnie nie rajcuję .Chodzi po głowie jeszcze M3 lub cabrio z fullpakietem jako drugie auto.

Nie wiem chłopaki jak można po bmw przejść na jakieś volvo albo jeepa cheroke ,to są przecież auta z niższej półki.

Pozdrawiam aris
Opublikowano

Panowie co powiecie o Rang'u Sport?

Zaczyna sie od 332.800 PLN z 3.0D... w standardzie pneumatyka i linia bardzo ciekawa

 

Oglądałem dziś, wersja nie była oszałamiająca kolorystycznie no i też jeszcze nie jechałem. Zwróciłem uwagę na duże lusterka - muszą gwizdać przy prędkościach no i masa jednak dalej dosyć spora..???

Opublikowano

Ten nowy RRS jest mega! Dopracowany od poprzednika pod każdym względem.Podobno wykluczyli bolączki poprzednika.Z BMW X3 Będzie to skok w przyszłość.

Myślę że X5 też się chowa.

 

Też mam w głowie następcę po X4 ale na razie ,jeszcze jakiś czas muszę pojezdzić bmw.

Pozdrawiam aris
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z opinii znajomego, który niedawno takiego kupił podobno kiepsko się prowadzi powyżej 130km/h :(
  • Moderatorzy
Opublikowano

RR Sport tani nie jest, ale to już jest liga X5, który na bank miażdży go przyjemnością prowadzenia...zobaczcie tutaj http://www.carbuyer.co.uk/reviews/land-rover/range-rover-sport/suv/video#video

 

Wg mnie będzię ekstremalnie drogi w utrzymaniu i serwisie... zresztą serwis Land Rovera zawsze był bardzo drogi i nawet mnie "przyzwyczajonego" do cen serwisu BMW potrafił wprawić w niedowierzanie.

Opublikowano (edytowane)

Podzielę się wkrótce wrażeniami z jazdy RR Autobiography :D

Ku pokrzepieniu serc dla nas ,użytkowników X3 w temacie niezawodności (czy też zawodności bawarskich aut) : użytkujemy w firmie dwa Mercedesy S 55O ,zakup w styczniu i lutym 2015 roku. Ponieważ mam okazję jezdzić jednym z nich ,przedstawiam listę usterek :

awaria safety brake system

awaria blind spot

awaria radar detector przód

uszkodzone przyciski otwierania szyb (jeden wypadł zupełnie !)

odpadły ochronne plastikii przy mocowaniu foteli z przodu

pękła kratka nawiewu

odpadła maskownica nawiewu przy tylnym fotelu

asystent parkowania działa lub nie ...

dwa razy zgasły wyświetlacze

awaria nawigacji

brak mozliwości korzystania z wbudowanego internetu (serwis 3 razy !)

Tyle pamiętam ,auta kosztowały w sumie 300 tys.USD ,na usprawiedliwienie : są używane w dość trudnych warunkach (dziurawe miejskie ulice Brooklyn) ale bez przesady. Dodatkowo wymieniliśmy już 6 opon (samochody przejechały dopiero 8 tys. mil) głównie ze względu na uszkodzenia mechaniczne (zaczyna się od małego bąbla a po kilku dniach pęka śliczna opona za kupę kasy). To tyle w temacie niezawodności MB ,wcześniej mieliśmy CLSy i o dziwo było lepiej. Co do RR to jestem pewien ,że to inna (wyższa) półka. Właśnie dlatego jeden z S550 nie dostanie kolejnej szansy :D. P.S. Dzis zaswiecila sie kontrolka check engine (przebieg 4500 !)

Edytowane przez rafusa
Opublikowano

Wczoraj zrobiłem jakieś 400km Macanem 3.0D. Połączenie z PDK - rewelka!

Koła 19 i bez pneumatyki i komfort dużo lepszy niż w X3 na 18-kach bez EDC

Co ciekawe powyżej 160km/h robi się podobnie głośno jak w X3, nie aż tak bardzo ale trochę mnie zaskoczyło.

Świetne prowadzenie i trzymanie lini przy dużych prędkościach a rozstaw osi przecież mniejszy niż w X3 (niby tylko o 9mm ale zawsze mniej)

 

Gdyby tam było jeszcze więcej miejsca to by było miód i malina:) Wóz kocha zakręty i świetnie się w nich czuje :cool2:

Opublikowano

Motor świetny ale tu bym nie faworyzował nad BMW - nie mam zdania który lepszy - musiałbym się przejechać 30D w X3 a jeździłem tylko X5 i X6 z 30D.

Skrzynia chodzi świetnie. Co do spalania próbowałem się odnieść do Twojego rezultatu gdy miałeś 10.6 ale droga jakoś nie pozwoliła na taki test więc konkretami nie sypnę.

Miałem z trasy ok 400km średnią 9.1. Około 80km szybkiej autostrady, 60km ekspresówki i trasy krajowe. Tempo jakie miałem i średnią nieco ponad 100km/h to uważam że spalanie wyszło super.

Co fajne wozik wydaje się mocno tylnonapędowy, chyba nie bez przyczyny porównują go do takiej "mini 911". Zestrojenie świetne.

Frajda z jazdy dużo większa wg mnie niż w BMW no i naprawdę da się tym fajnie dopierniczać:)

 

W ruchu miejskim zużycie miałem poniżej 10l. Absolutnie nie ma co porównywać tego wozu do X3 28i. 28i dostawałoby strasznej zadyszki przy tym Macanie.

Mój werdykt to auto trochę za drogie i za małe i raczej pójdę w stronę Cayennki. Jako drugie w domu na miasto to ok ale nie jako główne rodzinne a takiego szukam, czyli większy wóz dla 4 osób.

Opublikowano

Dla mnie Macan jezdzi lepiej od Cayenne (oprocz Cayenne Turbo) ,po jazdach pisalem ze jest za drogi ,ale po porownaniu X3 28i i Macan S z wyposazeniem ,jakie mnie interesuje wyszlo 7 tys. USD roznicy...

Biorac pod uwage trakcje ,wykonczenie ,+ 100 KM wiecej wcale go nie skreslam :D

Niby na papierze ma mniejszy bagaznik od mojego ,ale praktyczne testy z dwoma wielkimi walizami tego nie potwierdzily. Problemem moze okazac sie mniejsza podatnosc dealera na negocjacje w przeciwienstwie do BMW.

Opublikowano

Nie powiedziałem że Cayenne jeżdzi lepiej od Macana. To dwa różne auta i oba świetne.

Cayenne zabija komfortem i świetnym prowadzeniem a Macan lepiej "łobuzuje"

 

Naturalnie każdy ma inne potrzeby, ale nie sposób nie polubić Macana z dieslem :cool2:

Opublikowano
Ja pisalem ze moim zdaniem Macan z silnikiem 340 KM jezdzi lepiej od Cayenne... :wink:
Opublikowano

Chyba przyjdzie mi dalej jezdzic X3 ,

jestem bliski zamowienia modelu 2016 . Porsche jest bardzo ciezkie w rozmowach o pieniadzach (uczciwie przyznaje ze Macan to dobry argument) ,a BMW oferuje spory upust na kolejne auto wiec chyba glupio byloby nie skorzystac... :wink:

Opublikowano

Witam ja X3 2.0d zamieniłem na f10 3.0 d na plus prowadzenie komfort wykonanie auta. Jednak f10 okazało się małe z tyłu. Po pół roku zmieniłem na f07 lci 3.0 i jak na razie po przejechaniu 1000 km ciągle mam efekt wow. Komfort, ilość miejsca na ogromny plus nawet wobec f10. Siedzi się trochę wyżej niż w f10 więc łatwiej się wysiada. Ogólnie polecam auto tym którzy szukają komfortu i chcą mieć auto inne niż setki limuzyn na drogach

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ja chyba nie zamowie kolejnego ,niestety okazalo sie .ze nie mozna miec M Line w polaczeniu z blind spot i pakietem zimowym ,jakas masakra :twisted:

i dlatego wraca Porsche na tapete ,ale... Cayenne ,bo Macan ze wzgledu na ,,powiew nowosci'' raczej nie do negocjacji.

A u duzego brata widze swiatelko w tunelu :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Poszukiwania nastepcy trwaja ,jutro czas na test SQ5 :D

Po testach : auto jezdzi porównywalnie do Macana (a to na razie mój faworyt) ,trochę słabo ,bo wszystkie auta dostępne są na felgach 21 ,aż strach się bać :wink:

Premium Plus po negocjacjach wychodzi w cenie X3...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.