Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z moją 5er. W sobotę po wymianie separatora oleju (tego z przodu) , po poskładaniu auta odpaliłem je, jednak po paru sekundach zgasła . Próbowała jeszcze łapać ale nic z tego,aż akumulator padł . Po naładowaniu aku sprawdziłem świece - były zalane. Iskra niby jest ,ale nie wiem jaka dokładnie powinna być.

Próbowałem zapalić na lpg ale też nic z tego... :?

 

Jeżeli padłby czujnik położenia wałków to czy byłaby iskra?

 

Po podłączeniu do kompa przez program DIS v57 wyskoczyły 2 błędy:

 

"120001 general malfunction at engine" I błąd:

"120002 no engine start possible"

W DISie jestem zielony, zawsze korzystałem z inpy i nie wiem co te błędy oznaczają?

Bardzo prosze o pomoc ,już nie mam siły z tym autem :mad2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Co można poradzić na odległość, nie zostały Ci jakieś zbędne części po złożeniu? :norty:

 

Sprawdź czy wszystko podpięte, może któraś wtyczka nie zaciśnięta, właśnie ta od wałka w szczególności. Sprawdź czy dolot szczelny i wszystko zapięte jak trzeba, przepustnica, przepływka - bez odpalania tylko na oko, czy coś nie popękało przy zdejmowaniu, czy węże od separatora całe (lubią się łamać).

 

I zacytuję moje ulubione powiedzenie: "Nikt Ci tak nie naprawi, jak sobie sam spierdzielisz" :8)

Opublikowano

Twój cytat na końcu brzmi jak sarkazm ,nie pasuje do tego forum...

Węże od odmy może pękają m54 ale w m62 jest aluminiowa rurka pod kolektorem ,możesz ją wyginać a i tak nie pęknie.

Gdyby wtyczka była luźna to by nie zapalił.

Oj chyba zapomniałem o założeniu łańcucha - "taka mała zbędna część" :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"120001 general malfunction at engine" I błąd:

"120002 no engine start possible"

 

Ja widziałem u kogoś te 2 błędy, i auto normalnie jeździło.

Weź podepnij się pod inpę jak nie ogarniasz disa, i obadaj jakie błędy są, i popatrz dokładnie czy to są błędy aktualnie występujące czy nie.

Potem kasujesz, próba odpalenia i kolejny raz odczytujesz.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Twój cytat na końcu brzmi jak sarkazm ,nie pasuje do tego forum...

 

Może, ale to nie sarkazm. Często mi się zdarzało, że zamiast dać specjaliście coś robiłem samodzielnie, czy rozłożyłem i po pierwszym złożeniu nie działało jak należy, ale kilka prób, trochę praktyki i wszystko da się zrobić, to miałem na mysli ;)

 

Pisałeś, że odpalił i zaraz zgasł, może ruszył na starych ustawieniach i padł z "braku danych" albo zatelepało silnikiem i coś się rozłaczyło.

Trochę poczytałem i podobne objawy może dać walnięty/niepodpięty czujnik wałka. Coprawda dotyczyło to innego silnika, ale sprawdzić nie zaszkodzi, jeśli przy nim majstrowałeś..

Opublikowano
"120001 general malfunction at engine" I błąd:

"120002 no engine start possible"

 

Ja widziałem u kogoś te 2 błędy, i auto normalnie jeździło.

Weź podepnij się pod inpę jak nie ogarniasz disa, i obadaj jakie błędy są, i popatrz dokładnie czy to są błędy aktualnie występujące czy nie.

Potem kasujesz, próba odpalenia i kolejny raz odczytujesz.

 

Tych błędów nie jestem pewny czy są aktualne ,bo dawno nie podłączałem pod kompa. Nie udało mi się ich skasować, ale zainstalowałem już poprawnie inpe i dziś kolejna próba

Opublikowano

Też myślałem o czujniku położenia wałków , w sobotę założe inny , mam nadzieję ,że to tylko ten czujnik.

 

Panowie a co z iskrą m jeśli czujnik się posypał to będzie iskra? :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1 Spróbuj przeprowadzić synchronizacje ews, pierwszy błąd zalatuje mi właśnie wysypanym ews.

2 to coś jakby od alternatora, może coś nie podłączone, może bez paska odpalałeś? Wygląda to tak jakby po odpaleniu auta nie było ładowania - świeciła kontrolka.

3 to nie związany, on jest od servotronica, czyli od wspomagania kierownicy.

4 to rozładowanie akumulatora lub awaria na wskutek jego rozładowania czy coś, może być związany z błędem 2. doładuj aku do pełna, a na zabawy przy aucie zapinaj prostownik, częste spadki napięcia i rozładowany aku nie służą elektronice.

5 to "ogólna usterka silnika" ale co dokładnie to wróżenie z fusów. może byś spowodowany przez powyższe błędy.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi ;-)

Nowy aku już w drodze,

Jutro bedę w kraju to założe go i spróbuje przeprowadzić synchronizację jak kolega Shadow poradził.

Jak narazie to moja Magda przeprowadza drobne operacje jeśli chodzi o diagnostyke , zawzięta bawarowiczka :P :lol:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

witam ,wczoraj zamontowałem nowy aku i podłączyłem auto pod inpe w celu zrobienia synchronizacji ews.

Jednak synchronizacja jest nie mozliwa , wyskoczył error 98 SYS-0008 .

Jakie mogą być przyczyny tego błedu?

Po podłączeniu inpy nie ma żadnego błędu z ews'u ani dme.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.