Skocz do zawartości

bmw e39 525 zawor egr jest ciagle zamkniety


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zakladam nowy temat bo stary zostal zamkniety... z moich wczorajszych obserwacji moj zawór jest ciagle zamkniety czy silnik chodzi na jalowym czy sie go gazuje.. oznacza to ze jest on niesprawny tak??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
jak to zauważyłeś? ściągałeś rurę od IC? na wolnych obrotach powinien się otwierać a zamykać pod obciążeniem ale nie jestem pewny czy na postoju zareaguje czy dopiero w trakcie jazdy.
Opublikowano

Na pewno jak auto jest odpalone i na wolnych obrotach to EGR powinien być otwarty. Przy stałych obrotach/prędkościach na autostradzie także jest lekko otwarty. Jak dasz buta i potem trzymasz na jakichs obrotach to także powinien się lekko otworzyć.

Skoro się nie otwiera to:

1) albo jest tak zapieczonym, że podciśnienie nie ma siły go otworzyć

2) w tym grzybku metalowym od EGR jest membrana - może ona jest uszkodzona więc nie dostatecznie dużego podciśnienia aby zawór pociągnąć

3) masz problem z podciśnieniem lub sterowaniem nim (elektrozaworek pod kolektorem ssącym za to odpowiada) - zdejmij wężyk podciśnienia od EGR i przyłóż palec, sprawdzając czy czujesz w wężyku podciśnienie/zasysanie.

Pzdr.

Opublikowano
No właśnie u mnie jest cały czas zamknięty wiec cos jest nie tak zaraz pójde odpale zdjme podciśnienie z egr i sprawdze.. Lecz jakby było uwalone zaworek sterujący egr-em to chyba były jakiś błąd na kompie ... No i sprawdzone sciagnełem wężyk od egr-u i jest zasysanie ... A egr stoi nic się nierusza przyczysciłem go i tak samo to wygląda

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
no niby tak... ale jak byl zaslepiony to dol obrotow byl sporo mocniejszy i auto przy deptaniu nie puszczalo chmurek

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Ale w innym temacie pisałeś że skoro ktoś po zaślepieniu lub odłączeniu poczuł różnice w przyspieszeniu lub jego tempie ( chodzi o mocniejszy dół) a po podłączeniu wszystkiego prawidłowo jest gorzej to znaczy ze egr nie chodzi jak powinien.. To rozumiem że mój egr nadaje się do wymiany tak ?? Bo nie wiem czy mam szukac drugiego czy jak

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Na to wygląda, że zaciął się w pozycji otwartej dlatego nie czujesz różnicy po odpięciu podciśnienia. Czyściłeś go w ogóle? Bo może tylko się zasyfił i da rade go jeszcze odratować.
Opublikowano
powiem ci tak ze byl tak wyczyszczony ze az blyszczal i bylo tak samo przyspieszeniebwyglada tak ze idzie swoim tempem nagle strzal i idzie a jak byl zaslepiony to odbywalo sie to plynnie i rownomiernie ale nie bylo tez chmurek za samochodem i gora obrotow tez wydawala sie mocniejsza lecz wywalalo blad agr regelung i odrazu robil sie muł.

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano

A próbowałeś ten EGR po wymontowaniu rozruszać? Wystarczy się zaprzeć jakimś śrubokrętem od strony spalin - powinien chodzić niezbyt lekko ale płynnie w całym zakresie. Jeśli się rusza / nie blokuje / nie przycina to być może rozleciała Ci się tam membrana znajdująca się w metalowym grzybku EGR-u. Nie wiem tylko czy to można rozebrać czy to jest połączone na stałe.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.