Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Bardzo proszę o wskazówki co należy sprawdzić związane z przyczyną osiągania niskiej prędkości maksymalnej. Wczoraj na trasie 215km/h i ani kilometra wiecej.

Jedyna informacje na forum która znalazłem była odnośnie pompy progowe. Czy w e61 231km jest pompa progowa?

Proszę o wskazowki

Opublikowano
Bez diagnozy co najwyżej dostaniesz tu kilka zaklęć. Jedź na kompa albo popytaj się czy na forum jest ktoś ogarnięty w Twojej okolicy
Opublikowano

Dzięki za odp. Rozumiem ze nie ma tu magików wróżacych z kuli. Z tym ogarnięty właśnie może być problem bo mieszkam za granicą. Dlatego myślałem ze może ktoś miał z takim problemem styczność i mógłby coś podpowiedzieć nakierowac na co warto zwrócić uwagę.

Auto wg mnie przyspiesza dobrze. 0-100km/h książkowe

Opublikowano
Panowie zauważyłem jedna rzecz. Mianowicie auto nie wkreca się powyżej 4100obr/min. Auto na postoju pedal do spodu i 4100 max obr... może jakieś sugestie? Czyżby nie wystarczająca dawka paliwa by pociągnąć większe obroty?
  • Zarejestrowani
Opublikowano
A co Ty byś chciał ? Robiącej łytytytyt odcinki w dieslu ? Po co go na postoju kręcisz do 4100?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

To tylko w celach testu a nie grzanie garow na postoju bo fajnie. Wiem ze spokojnie ten silnik na V max sie kręci więcej dlatego zapytałem. Podejrzewam że przez to nie osiąga prędkości maksymalnej tylko 215km/h a na postoju spokojnie powinien wejść na czerwone kreski. Nie mowie o katowaniu tylko testowaniu. Niestety kabel z inpy trafiło i nie mogę zrobić live data a w uk to ciężko czasem kogoś kumatego.

Proszę powiedzcie mi czy tu w tych autach jest pompa progowa jak we wcześniejszym modelu? Może nie daje odpowiedniego ciśnienia i dlatego nie wkreca się bardziej???

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Że wstępnej diagnozy wychodzi przytkany dpf. Fakt nie ma jeszcze kontrolki na desce ale ista widzi błąd dpf. Po testowaniu na jałowym cisbienie pokazuje 50mbar a przy 2000 obr ponad 105mbar. Czyli przekracza normę. ....

mam w planie wycinkę i mapowanie. Dam znać jakie efekty

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.