Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.

 

Problem wielokrotnie poruszany ale nigdzie nie znalazłem dokładnej odpowiedzi dlatego zwracam się do was. :)

 

A mianowicie miałem do wymiany kloców na komputerze około 1100km. Postanowiłem dzisiaj rano pójśc na przekór temu Panu :

 

I skasowałem klocki tak jak on rzekomo zabronił... Zatem pojawiła się czerwona kontrolka klocków i na Idrive woła aby je wymienic, lecz wiem, że klocków mam grubo ponad 70%. I teraz pytanie do was jak skasowac te inspekcje ?

Ktoś mówi, że należy założyc nowe czujniki, tylko pytanie czujnik to prosty obwód zamknięty który po przetarciu zasygnalizuje nam przerwanie obwodu i zapali pomarańczową kontrolkę informującą o konieczności wymiany. Więc teraz pytanie jaki sens wymiany moich czujników (nie tkniętych) na nowe ? Które będą takie same... ?

 

Jeżeli chodzi o samą czynnośc wymiany czujnika to czy nie wystarczy rozpiąc aktualne czujniki i spiąc je na nowo ?

 

 

PS. Każdy filmik czy forum polskie, czy też zagraniczne nie poruszają tego tematu.. więc jak to jest ?

Opublikowano

Zawsze wymieniałem czujniki i tak twierdzą "spece" i inni tu na form. Zero problemu z kasowaniem, ale nie miałem idriva.

PS. Pierwszy filmik jaki widziałem, po angielsku, mówił, że trzeba wymienić czujniki. Właśnie z powodu kasowania.

Opublikowano

Możesz już mieć minimalnie przytarty ten czujnik, a nie zobaczysz tego bez porównania z nowym.

Jedyny sposób to wymiana czujnika na nowy.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

Zawsze wymieniasz czujnik na nowy. Chciarz na oko moze wydawac sie ,ze nie a nanim sladow zurzycia.

Samo skasowanie nic tu nie da :mrgreen:

Poprzez skasowanie inspekcji nalezy rozumiec, ze podajesz komende dla komputera -przelicz mi zurzycie jeszcze raz.

Czujnik to nic innego jak rezystor ,ktorego opor zmienia sie pod wylywem zurzycia mechanicznego i ostatnia zczytana wartosc napiecia jest zapisana w pamieci.

Mozesz jeszcze pobawic sie w zmienianie parametrow i logice auta lub sprobowac zamienic czujnki stronami lewe-prawe kolo , ponoc komus kiedys pomoglo. :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Mogł Ci sie ewentualnie z jednej strony klocek bardziej zuzyc niz z drugiej.Ewentualnie mozna uciac kable i je zmostkowac.Felgi zapewne masz aluminiowe wiec klocki widac prawie jak na dloni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.