Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy zmianie filtra powietrza odkręciłem tzw. kruciec ssący (nr części 13 71 7 560 918) i stwierdziłem, że tylko jedna część jest przystosowana do przepływu powietrza a drugi wlot jest fabrycznie zamknięty - bez odkręcenia, wizualnie wygląda, że powietrze dostaje się przez 2 wloty a faktycznie tylko przez 1...

W związku z tym mam pytanie czy w wersji 320i jest inaczej.

Jeśli tak to może warto wymienić tę część by silnik mógł głębiej odetchnąć lub istnieje inny patent by to zmienić?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

W 320i z N43 jest dokładnie tak samo.

W większych silnikach (323i,325i,328i,330i) kruciec ssący jest inny (numer 13717541737) i ciągnie całym gardłem :8)

 

Zastanawiam się nad modyfikacją dolotu. Na pewno chcę założyć air scoops + wydajny filtr.

Krążę między kompletem aFe power, wkładem K&N. W nic droższego raczej nie będę się chciał pakować - głównie chcę poprawić doznania dźwiękowe ;)

Myślę też, czy by nie przerobić krućca ssącego i dorobić mu kawałek kanału, żeby powietrze było zasysane przez oba otwory.

 

Inna opcja to montaż krućca z większego silnika - konkretnie chodzi mi o ten numer, który podałem.

I wtedy do tego komplet aFe/simota/gruppe M/etc + custom kanał do przepustnicy. To będzie droga zabawa, niekoniecznie warta świeczki.

Ale efekt może być interesujący ;)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

ja kupiłem http://allegro.pl/carbon-uklad-dolotowy-dolot-aero-form-bmw-e90-320-i4835679717.html, niestety pomimo prób montazu w 2 warsztatach zawsze dotykał maski, a jakość wykonania pozostawiała wiele do życzenia, mozna rozwiercić 2 kanał w ori.

ewentualnie mozesz coś poszukać z AFE, albo sam odlać z carbonu :norty:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W 320i z N43 jest dokładnie tak samo.

W większych silnikach (323i,325i,328i,330i) kruciec ssący jest inny (numer 13717541737) i ciągnie całym gardłem :8)

 

Zastanawiam się nad modyfikacją dolotu. Na pewno chcę założyć air scoops + wydajny filtr.

Krążę między kompletem aFe power, wkładem K&N. W nic droższego raczej nie będę się chciał pakować - głównie chcę poprawić doznania dźwiękowe ;)

Myślę też, czy by nie przerobić krućca ssącego i dorobić mu kawałek kanału, żeby powietrze było zasysane przez oba otwory.

 

Inna opcja to montaż krućca z większego silnika - konkretnie chodzi mi o ten numer, który podałem.

I wtedy do tego komplet aFe/simota/gruppe M/etc + custom kanał do przepustnicy. To będzie droga zabawa, niekoniecznie warta świeczki.

Ale efekt może być interesujący ;)

 

na pewno nie bierz filtrów nasączanych to nie e30 i jest duża szansa, że będziesz szybko przepływke wymieniał, nie wszystko musi się kalkulować finansowo, banan na twarzy jest bezcenny

A! i odpuśc simotę, albo najpierw sobie obejrzyj!

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Nad zrobieniem samemu z carbonu się zastanawiam ;)

 

No właśnie, w paru miejscach widziałem, żeby brać tylko filtry suche.

Jeśli się nie mylę to K&N ma wszystkie nasączone? aFe i AEM oferuje suche, nie wiem jak w przypadku Simoty.

 

Jestem ciekaw jak się sprawdza BMC CDA czy airboxy Simoty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.