Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od paru dni próbuje się uporać z problemem dziury przy ok. 2500 obrotów. Moc jest, ciągnie od dołu, gdy wchodzi na ok. 2500 obrotów, to mając gaz w podłodze na 4 biegu, ekonomizer pokazuje 20l, gdy czuć wyraźna dziurę, ekonomizer spada do około 14l i gdy znowu zaczyna przyspieszać, ekonomizer zamyka skale. Czy w ciemno mogę wymieniać przepłyowmierz na nowy, czy to może być inny problem?
Opublikowano

Miałem to samo ! Tylko , że przy 2700 obr .

Najprawdopodobniej czeka Cię "adaptacja" przepływomierza tzn. aktualizacja softu disem

 

Sprawdź końcowkę przepływki i wersje softu bedzie wszystko jasne

Opublikowano

Musisz sprawdzić dwie sprawy:

 

1. jaki jest fizycznie zamontowany przepływomierz. Czyli wykręcić, sprawdzić numer.

2. Podłączyć auto do np. INPA i sprawdzić jaka jest wersja oprogramowania DDE.

 

Jak to ustalisz, to można będzie pomyśleć, co dalej. Owszem, to może być zawór turbo lub gruszka, ale łatwiej jest zacząć od tego, co napisałem.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.