Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre mecik :)

 

moondek - Zależy od uszkodzenia. Jeżeli jest pęknięta, można ją zespawać, ale jest to nieopłacalne ze względu na późniejsze problemy (przeważnie ponownie pęka). Jeżeli jest krzywa, to można ją planować, jeżeli przecieka - uszczelnić. Z resztą - wystaw na Allegro, to się dowiesz :)

 

Głowicę kompletną robiłem raz... w starym VW LT, bo nic innego nie wchodziło w grę. Nie była pęknięta, ale wszystkie inne wady miała. Tak więc poszła do naprawy: planowanie, dopasowanie gniazd zaworowych i zaworów, docięcie trzonków zaworowych, prowadnice zaworowe, uszczelniacze, sprężyny, wałek, łożyskowanie. Trzeba przyznać, że to był koniec problemów z nią.

Kai
Opublikowano
Tak w skupie metali kolorowych po 6zeta za kilo.pozdro
6 zł?! 60 gr chyba :) No chyba ze nie traktuja tego jako zwykly złom :wink:

 

No ta glowica ktora mam jest wlasnie peknieta i to dosyc konkretnie. Ja do siebie kupilem inna i smigam. Nazbieralo sie troche zlomu kolo domu i chcialem pojechac to sprzedac a ze mam tez dwie glowice od BMW i Mercedesa to tak zapytalem zeby wiedziec czy brac je razem ze zlomem czy moze cos innego z nimi zrobic :wink:

Opublikowano
Głowice sa aluminiowe i płacą za aluminium tzw.grube 5.50 do 6 zeta.przynajmniej u nas .pozdro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
kolo Krakowa i w samym Krakowie jest sporo takich ludzi ktorzy kupuja glowice do regeneracji albo oferuja taka usluge.. ale troche daleko ! pozdrawiam
Bayerische Motoren Werke !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.