Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok, wrzuce pozniej screen pokazujacy gdzie jest np torq limiter i moze mapa doladowania, Ty dorzucisz cos od siebie ...

 

da sie tutaj w wiadomosci wrzucic screen ?? czy mam go gdzies zawiesic i link podac ?

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To może jednak ja wrzucę screen'y, a Ty coś dorzuć od siebie.

Ryc1. ukazuje nam różnice na mapie 3d pomiędzy głównymi ogranicznikami momentu obrotowego w BMW e60 530d SW nr 387658 aut o mocy 170kW (231KM) oraz 155kW (210KM) na rynek belgijski. http://i.imgur.com/I2C9h5B.jpg?1

Ryc2. prezentuje zapis w formie dziesiętnej z nałożonymi faktorami dzięki czemu dowiedzieć się możemy o jakie dokładnie wartości należy zmienić parametry ośmiu wartości zawartych w tzw. Main torque limiter by z wersji wyposażonej w S843A uzyskać wersję 170 kW. Jak widać zmiany dotyczyły wartości zawartych w zakresie obrotów od 3000 do 4600. http://i.imgur.com/9av8YQu.jpg

Uważam, że sposób podany wcześniej jest łatwiejszy i bezpieczniejszy... no chyba, że ktoś chce pójść dalej i uzyskać np. 280 KM, ale to już temat na znacznie dłuższą historię.

peace & love
Opublikowano
jak wrzucasz te screeny ?? nie widze tu zadnego zalacznika ? albo jestem slepy - wszak okulary nosze ;)
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Instrukcja jak usunąć redukcję mocy

http://www.bmwcoding.com/attachment.php?attachmentid=4416&d=1376338613

 

Jeśli nie da się zaciągnąć to zaloguj cie się na forum

http://www.bmwcoding.com

 

Tu temat skąd mam instrukcje:

http://www.bmwcoding.com/showthread.php?5665-Remove-quot-power-reduction-quot-from-e60-n47-LCI-possible/page2

 

Ale teraz pytanie. Jak bardzo jest możliwe że uwaglę dde robiąc aktualizacje softu nie podlaczajac prostownika? Gościu pisze ze trwa to 5min :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spped bardzo duże opisze Ci moją ostatnią aktualizacje DDE7 N47 winkfpt po dcan

oczywiście robiłem na prostowniku 50A

pierwsze dwa paski szły ok 17minut mam akumulator 90AGM w bardzo dobrym stanie i tez myślałem że tylko wspomogę akumulator

winkfpt nie monitoruje napięcia tak jak ista P więc dla e91 wystarczyło 15A napięcie miałem ok 13V co dla programowania dde jest wystarczające aby nie było żadach komunikatów o braku zasilania od strony samochodu i wpadnięcia magistrali w stan wyłączania sterowników

ale przy 3 pasku w winkfpt włączyły się wszystkie pompy i musiałem max włączyć prostownik, a i tak napięcie spadło do 12,8 V

a przy braku zasilacza to akumulator by nie wytrzymał penie tak długiego programowania winkfpt, 27 minut juz miałem prawie dusze na ramieniu

że coś nie tak , a kilka dni wcześniej aktualizowałem e90 2.0 MEV9 N45 i programowałem ISTA P z icom co trwało 2.5 minuty tylko, a tu 27minut

bez NCS i rheingolda z synchronizacją (przy winkfpt to dochodzi kasowanie błędów i kalibracje )

ja dla winkfp nawet z icom używam coś takiego do monitowania napięcia wkładasz do zapalniczki i masz cały czas podgląd napięcia

(bez reklamy wybrałem pierwszy lepszy aby zobrazować grosze kosztuje, a jak pomocny )

http://allegro.pl/woltomierz-miernik-tester-samochodowy-12v-24v-i6187206099.html w E60 zaniża nie wiem z jakiego powodu napięcie tak samo

jak icom ok 0,3V pewnie z powodu cienkich i długich kabli do zapalniczki )

Co do redukcji mocy to bardzo proste przy np usuwania DPF przez winkfpt

i tak troche teori

samo usunięcie z FA opcji S843 nie ma znaczenia dla ISTA P nie bierze w ogóle po uwagę FA przy doborze ZBnr najnowszego

(sprawdziłem kilka razy )

- więc myślałem że ważne jest ostatni ZBnr i według niego i historii ZBnr będzie dobierać najnowszy ZBnr ,

ale niestety to nie prawda nawet jak wgra się inny soft i (numery SW i HW się zgadzają) to i tak ista P zaproponuje poprawny ori numer ZBnr

i teraz to nie wiem z kąd ista P dobiera czy ważny jest vin ???? czy bierze pod uwagę pierwszy ZBnr jakim został zaprogramowany sterownik

przecież historia programowania jest dostępna dla ista P tak samo jak dla winkfpt w opcji Specjal

Pewnie kody FA są ważne (tak samo jak nr HW SW) dla nowego sterownika, a nie już zaprogramowanego .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź :cool2:

Widzę że bez porządnego prostownika ani rusz a Icom jeszcze lepiej.

Niestety teraz nie ma miejsca na takie inwestycje :(

 

Czytałem że chłopaki po 1k PLN wydają na taki prostownik. Czy musi być taki full wypas?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chce na tym zarabiać, za mała wiedzę posiadam na ten temat żeby kasę ciągnąć a czas to już inna historia :D

 

Prostownik zakupie i zacznę działać :wink: w marcu planuje robic wirusa to się od razu sprawdzi czy to działa :D

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Subtelny humor? ))))

 

Nie, po prostu nauka na własnych błędach sporo kosztuje a nie chciał bym kogoś zostawić na lodzie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.