Skocz do zawartości

e39 - ABS zawsze poniżej 40km/h kto pomoże? Wawa


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Cześć,

Chciałbym się na dobre rozprawić w końcu z ABSem, który zawsze załącza się poniżej 40km/h.

Wymieniłem czujniki ORI na tył ale nie pomogło (sugerowałem się innymi tematami, gdzie to rozwiązało problem.

 

Żeby już nie ładować w ciemno, ktoś mógłby polecić kogoś w Warszawie lub okolicach kto się tym zajmie bez pudła?

Albo ma interfejs i potrafi zdiagnozować, czy to czujnik z przodu, piasta, czy steronik?

 

Pozdro!

Opublikowano

Zamiast wymieniać w ciemno czujniki weź kogoś, kto ma Inpę i na live data odczytajcie prędkości kół podczas jazdy. Tam będzie od razu widać, który czujnik oszukuje i wywala błąd ABS.

Też miałem identyczną sytuację i co ciekawe po przekroczeniu 40 km/h ABS najpierw delikatnie się włączał, a następnie całkowicie się wyłączał, ale nie zapisywał się żaden błąd - czujnik działał na tyle słabo żeby zaczął wariować, ale na tyle mocno, żeby nie powodować błędu do rejestru.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Proszę o czytanie ze zrozumieniem. W pierwszym poście napisałem:

 

ktoś mógłby polecić kogoś w Warszawie lub okolicach kto się tym zajmie bez pudła?

 

Czy to ktoś z forum, czy mechanik godny polecenia, który ogarnie temat. Już byłem u kilku co toretyzowali i najchętnie to by pół samochodu wymienili. Żaden nie miał inpy.

Opublikowano
Cześć,

Chciałbym się na dobre rozprawić w końcu z ABSem, który zawsze załącza się poniżej 40km/h.

Wymieniłem czujniki ORI na tył ale nie pomogło (sugerowałem się innymi tematami, gdzie to rozwiązało problem.

 

Żeby już nie ładować w ciemno, ktoś mógłby polecić kogoś w Warszawie lub okolicach kto się tym zajmie bez pudła?

Albo ma interfejs i potrafi zdiagnozować, czy to czujnik z przodu, piasta, czy steronik?

 

Pozdro!

Sam je wymieniałeś czy zlecałeś to jakiemuś warsztatowi ?

Osobiście podejrzewam że albo ty, albo mechanik uszkodził ci pierścień magnetyczny na łożysku piasty dlatego masz w dalszym ciągu problemy z ABS. Najprostszą diagnozą jest wyjecie czujnika, świecenie np latarką w otwór po czujniku, kręcenie kołem i sprawdzanie jak wygląda pierścień. Nawet mocniejsza rysa może powodować błędy prędkości szczytywane przez czujnik. Diagnoza potwierdzona kilkukrotnie

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Moderatorzy
Opublikowano
U mechanika, pod moim nadzorem więc napewno nic nie było ruszone w środku. A ten problem mam od początku. poprostu myślałęm, że po wymianie zniknie. Już kiedyś czyściłem sposobem wnętrze sposobem "na tampon" też nie pomogło, więc sporwadza się do wymiany piasty, czujników z przodu, albo sterownika...
Opublikowano
O jakim numerze masz sterownik, 001 ? Może to jest właśnie problemem braku komunikacji twojego interfejsu z nim.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.