Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z moją becią, mianowicie przy zmianie biegów słychać z tyłu puknięcie, dokładnie opisze co się dzieje. Wciskam sprzęgło, chwytam za lewarek, i zanim jeszcze wejdzie bieg słychać taki głuche puknięcie, przerzucam biegi dalej, nic, cisza, wyrzucam do luzu, i następne puknięcie następuje dopiero po wysprzęgleniu. Dzieje się tak chyba na wszystkich biegach oprócz 5. Co może być tego przyczyną i jak mocno nadszarpnie mój portfel? Co ważniejsze, mogę tak jeździć czy wstrzymać się z lataniem dopóki nie postawimy diagnozy i auto nie wyląduje u mechanika? becia to e46 318i 118 koni z 1999 roku.
Opublikowano
do sprawdzenia przeniesienie napędu, od poduszek skrzyni (mało prawdopodobne), przez łącznik el. wału, podporę, krzyżak (mało prawdopodobne), zawieszenie tylnego wózka, tuleje (duże prawdopodobieństwo)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Miałem tą samą sytuację. Do wymiany poszły 2 podpory wału, i wszystkie tuleje wózka. Cena z robotą 2000 zł.

Ja z tym stukaniem jeździłem około 3 miesiące i nic strasznego się nie działo.

 

Ale teraz w autku cichutko jak w bajce :-) Warto było.

Opublikowano
Co? 2k aż? Może jeden z tych elementów był strzelony i troche za dużo wymieniłeś. Jak sie okaże, że takie są ceny to ja wale te złomostwo... :)
Opublikowano
Ale co Cię dziwi w takiej cenie?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

wchodzimy w etap ze e46 jeżdżą osoby którym samochód kupili rodzice i jak są grzeczne to dostają na paliwo

lepiej juz nie bedzie....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Nie, rodzice właśnie nie dali. Za auto zapłaciłem 10k, jak mam teraz 2k za taką naprawe dać to ja dziękuje. To jest 1/5 wartości, ale zobaczymy może nie bedzie tak drogo. Nie, wchodzimy w etap, że e46 jest już starym autem i dostępnym dla wielu osób. Jeszcze troche i stanie się to pazdziochowe auto, nie licząc lalek w mpaku z ciekawym motorem z konca produkcji.
Opublikowano
Ale to normalne rzeczy eksploatacyjne które mogą nawet w e36 paść i kosztować tylko trochę mniej ( niewiele) i spokojnie takie coś możę dopaść e90 i cena będzie trochę większa. Widocznie nie stać CIę na utzymanie marki premium i tyle jak masz takie podejście.
Opublikowano
Otoz to, ludziom wydaje sie, ze koszt eksploatacji auta premium bedzie porównywalny do Skody Fabii lub Fiata Punto. Te auta ponad 10 lat temu kosztowały od 25 tys EUR w gore. Jest sprawa oczywista, ze z wiekiem bede sie zużywały a niektóre czesci zamienne nadal beda miały cenę premium.
Opublikowano
Ale to normalne rzeczy eksploatacyjne które mogą nawet w e36 paść i kosztować tylko trochę mniej ( niewiele) i spokojnie takie coś możę dopaść e90 i cena będzie trochę większa. Widocznie nie stać CIę na utzymanie marki premium i tyle jak masz takie podejście.

 

:cool2:

Opublikowano
Już widze jak ktoś kupując e36 za okolo 5-6tys wrzuca 2k żeby np naprawić taką usterkę. No tak, klasa premium ale jeżdzi tego tyle samo co fordów, oplów czy innych marek, więc jakoś ludzie na to urabiają. Premium nie premium dużo zależy od mechanika i jego szczerych chęci;-) Jak tu kolega pisze, że wymieniał 2 podpory i tuluje to faktycznie nieźle roztelepany był układ przeniesienia napędu, zobaczymy co u mnie bedzie, naprawie i napisze co i jak.
Opublikowano
Jesli jakas czesc jest do wymiany to szczere checi mechanika tu nie pomogą. Trzeba wymienic i tyle. Inna sprawa jest, ze spora wiekszosc aut w takim przedziale cenowym sluzy do przemieszczania sie z punktu A do B a ich stan techniczny pozostawia wiele do zyczenia.
Opublikowano
tu się zgodze.Jeżeli e46 ma służyć do przejazdu a->b to nawet całkiem rozklekotane będzie jeżdzić(nie mówiąc o komforcie) a jak ktoś chce mieć dobre auto to ładuje kase co wypłata
Opublikowano
Już widze jak ktoś kupując e36 za okolo 5-6tys wrzuca 2k żeby np naprawić taką usterkę. No tak, klasa premium ale jeżdzi tego tyle samo co fordów, oplów czy innych marek, więc jakoś ludzie na to urabiają. Premium nie premium dużo zależy od mechanika i jego szczerych chęci;-) Jak tu kolega pisze, że wymieniał 2 podpory i tuluje to faktycznie nieźle roztelepany był układ przeniesienia napędu, zobaczymy co u mnie bedzie, naprawie i napisze co i jak.

To mało wiesz. Wejdź w różne galerię e36 i zobacz ile ludzi pakuje dużo kasy w auto. Nawet więcej niż Twoje jest warte. Widzę, że nie zapoznałeś się z kosztem niektórych części. Chyba ktoś ci na gadał, że kupisz bmw i nie będziesz nic robić tylko zmieniać olej i lać paliwo. Niestety, ale części mają swoją cenę i robota niektórych elementów tania nie jest bo wiąże się ze zdemontowaniem dużo podzespołów.

Nie można przy starym używanym aucie patrzeć żę wydajesz jakiś procent jego wartości w części. Jak tak robisz to jedź do salonu :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.