Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej mam taki problem jak w temacie dławi sie od dołu do 3 tyś a potem jest w miare dobrze bo cięgnie głośno też chodzą wtryski i strzela w rurę po rozgrzaniu i wstawianiu jej czyli palenia kapcia >>>> itp ...

wymieniłem

sondę

kompa

wtryski

ROBIŁEM

vanosa

podmianiałem

przepływkę ale nie ma ruznicy zostały tylko czujniki wału i wałka ja stawiam chyba na czujnik wałka ale nie wiem pomocy bo już tyle sie męcze i nikt nie daje rady a kasy tyle poszło w błoto że masakra pomocy z góry dzięki

Opublikowano

aha czyli od tego czujnika strzela w kolektor ssący i wydech jak sie rozgrzeje bo przez te strzelanie przepływomierz mi rozwalił :D

czyli wymienie na orginal te 2 rzeczy i napisze czy pomoglo

Opublikowano
a są takie kompy żeby sprawdzić tez cewki :D a no i dziś odpaliłem swoją bunie która stala 2 di od szczał i odrazu jej dodałem gazu nie ten samochód wariatka ale tylko dwa razy tak szybko wskoczyła na obroty od dołu po prostu powruciła na 20 sek i znowu muł z dołu naj gorzej jest tak 2.5 tys obrotów wskazówka na moment stani i dopiero ruszy dalej a jak się dodaje z dołu gazu to w tumniku takie trrrrrr i dopiero po woli tak jak by dopiero przepaliła :D jak sprawdzić cewki bo może zapłon wypada przy opciąrzeniu
Opublikowano

z tym nie ma problemu czy zimny czy ciepły tylko jak stoi 2 dni to od razu a jak ciepły to tak z 5 obrotów silnika

z palenie moim zdaniem nie ma problemu :D tylko z tym wchodzeniem na obroty tak od 1.5 tys do 3.300 tyś :D

Opublikowano
Ja bym zaczął od tych czujników, tak strasznie drogie nie są.Czujnik położenia wału też może się tak zachowywać, u mnie było trochę inaczej jak był padnięty. bo nie palił na ciepłym a jak już zapalił to nie równo chodził i nie miał mocy
Opublikowano
a u mnie właśnie równiutko chodzi :D czujnik wału jest z taka blaszką żebrowaną na wieszku a wałka sam plastik ogólnie to na simensie jakie powinny być pewnie z tymi tulekami blaszanymi jak na wale
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik wałka rozrządu do M50 różni się od tego stosowanego w silnikach M52.

Wygląda tak.

http://www.4cars.pl/img/83/max/5wk90101z.jpg

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

moja od pala na zimnym czy na ciepłym nie ma problemy i równo chodzi tylko te wtryski słychac cały czas stawiam na ten czujnik położenia wałka :D i silnik tak jakos twardo chodzi i jak się doda gazu to zaciąga tak dziwnie powietrze do kolektora ssącego aż słychac a jak patrzyłem na inne silniki to tego nie ma od razu wchodzi na obroty i nie słychać tego zadławienia i sania powietrza na niłe tak jak by go zalewało :D

wymienie czujnik i przepływkę to się odezwę czy pomogło bo juz zamówiłem kolektor uszczelniłem itp :D wymienie te część co na dniach przyjdą i się okaze :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słyszałem już o tym. Niestety real sobie, a rzeczywistość sobie. Z tego co wiem czujniki do M50 trzeba kupować takie metalowe z inną wtyczką. Nawet temat był gdzieś na forum o tym jak czujnik od M52 nie chodził w M50 i po założeniu takiego jak ma być wróciło wszystko do normy.

Nie ma co tak wierzyć dosłownie w reala bo do mojej real podaje tarcze hamulcowe na tył pełne, a ja mam wentylowane(zresztą tylko takie miały 323)

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

jeszcze mam pytanie jak ją od pale i chce dodać gazu to strzela :D do kolektora ssącego czemu tak jak by miała chyba za mało paliwa

czy to wina przepływki i faluje na obrotach a dolot uszczelniony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.