Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Płukanka była już robiona trzy wymiany oleju temu. Nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków wiedz też nie boję się. Samochód robi długie trasy i nagaru nie będzie dużo.

Twoja historie z płukanka znam :wink:

 

Zastanawiam się czy wymieniać filtr oleju przed zalaniem taniego pod płukanke.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba tak zrobię bo grosze kosztuje :mrgreen:

Nie ma co oszczędzać i ryzykować.

.

Jeszcze jedno pytanie bo szukam na realoem i nie mogę się doszukać.

Jest w n47 coś takiego jak sitko oleju :?:

 

PS.

 

Nr. 10???

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PX31-EUR-02-2009-E61N-BMW-520d&diagId=11_4072

 

Ps2

To będzie to co szukałem, chyba też wymienię

http://fs1.directupload.net/images/171126/6wekbdci.jpg

 

PS. 3

przeszukuje internet i jakoś nikt tej części nie wymienia.

Nie trzeba czy jak ???

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek BMW Jabłonna,no ciekawy przypadek,ja robilem i na szczescie nic sienie stalo jedynie zuawzylem ze po 4 ttys na bagnecie byl jeszcze czysty olej pozniej juz robil sie czarny :!:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek BMW Jabłonna,no ciekawy przypadek

 

Ciekawy i kosztowny.

To na serio się zdarza. W miejscu gdzie mój znajomy mechanik (ten który wymieniał silnik) ma warsztat, wokół jest jeszcze kilka innych warsztatów, takie małe zagłębie mechaników i gdy przyciągnąłem tam samochód, wszyscy się zbiegli, bo mój mechanik już rozpowiedział, że Krzyśkowi beemka padła. Każdy opowiadał historię, jak to padały silniki po płukankach. Może to i były jakieś głupie przechwałki i głupie gadanie, okazja żeby zapalić fajkę i oderwać się od roboty, ale wszędzie przewijało się jedno, jeśli płukanka była robiona po raz pierwszy, a silnik miał już spory przebieg, to wypłukany nagar powodował większe spalanie oleju, większe wycieki oleju lub uszkodzenia wałów lub głowic.

Jak już robię zamęt w temacie Wujka Speeda, to jeszcze coś dodam. Czym najlepiej zrobić płukanie silnika, ano mieszanką ropy ON i nafty (zalane na sucho bez oleju), podobno w 5 minut wypłukuje cały syf z silnika, a silnik wygląda jak nowy. To sposób mechaników na wyczyszczenie silnika przed remontem, żeby nie musieli szorować gdy go rozbiorą.

 

Speed, jak już robiłeś płukankę, to i pewnie nie masz się czego obawiać. Nie wiem jak jest w N47, ale M47 jest sitko w podstawie filtra oleju. Widzę, że u Ciebie troszkę inaczej to rozwiązali. Wymieniaj, nie zaszkodzi i pewnie dużo nie kosztuje.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z Tobą mi na szczęście nic się nie stalo przebieg niby 260 tys km, takie czasy mamy a w pl bardzo słabe paliwo jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.