Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zastanawiam się czy ktoś z posiadaczy mierzył seryjne 328?

Jest duża rozbieżność między pomiarami w Usa i Europie.

Za oceanem wychodzi na to że auta mają spore bonusy:link do pomiarów w Usa http://www.bimmerpost.com/tag/328i-f30-dyno/

 

Podawana są tam wartości na kołach(należy doliczyć ok 15%)

 

W Europie wyniki są zbliżone do wartości katalogowych a nawet niższe.

 

Czy ktoś ma pomysł z czego to wynika?czy hamownie w Stanach,aż tak zawyżają?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
paliwo/filtr powietrza czy paliwa, temperatura otoczenia itp.....
Opublikowano
Witam

 

Zastanawiam się czy ktoś z posiadaczy mierzył seryjne 328?

Jest duża rozbieżność między pomiarami w Usa i Europie.

Za oceanem wychodzi na to że auta mają spore bonusy:link do pomiarów w Usa http://www.bimmerpost.com/tag/328i-f30-dyno/

 

Podawana są tam wartości na kołach(należy doliczyć ok 15%)

 

W Europie wyniki są zbliżone do wartości katalogowych a nawet niższe.

 

Czy ktoś ma pomysł z czego to wynika?czy hamownie w Stanach,aż tak zawyżają?

 

tutaj mierzyli 528i na hamowni z tym silnikiem: viewtopic.php?f=103&t=209775&start=375

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi w F30 328i z USA zegary sportowe pokazywały zawsze równiutko 245KM, ale to tylko dane z kompa, więc to tylko pewnie bajer wyliczany jakoś na zasadzie proporcji. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.