Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szanowni koledzy zaciął mi się tylny pas środkowy , Próbowałem na różny sposób go odblokować , ale bez skutku.W zwiazku z tym chciałem go wymienić , ale za nic nie mogę się dostać do niego . Odkręciłem mocowanie pod siedziskiem , ale nie wiem jak dostać się do środka oparcia w którym przykręcone jest zwijadło . Próbowałem rozlączyć tył oparcia ,ale boję się ,że coś połamię .Może ktoś mi pomoże . Nara.
Opublikowano

Dokładałem - bo moja X3 była ciężarówką i miałem zdemontowany fabrycznie.

Musisz wymontować oparcie i rozbroić je na przód i plecy. W przodzie konieczne wyciagnięcie drutów i odsłonięcie pianki. I masz dostęp.

Jakbyś chciał podjechać do Sulejówka to pokazałbym Ci rozbebeszone oparcie od dawcy mojego pasa.

 

Pzdr

Opublikowano
Powiedz mi czy w w połączeniu oparcia przód-plecy są jakieś zatrzaski bo nic takiego nie widziałem próbowałem wcisnąć śrubokręt pomiędzy ale nic to nie dało śrub też żadnych nie widziałem. Powiedz mi jeszcze do czego służą takie mocowania z tyłu oparć po obu stronach i kulką w środku ze strzałkami bo nie przychodzi mi nic do głowy
Opublikowano
Powiedz mi czy w w połączeniu oparcia przód-plecy są jakieś zatrzaski bo nic takiego nie widziałem próbowałem wcisnąć śrubokręt pomiędzy ale nic to nie dało śrub też żadnych nie widziałem. Powiedz mi jeszcze do czego służą takie mocowania z tyłu oparć po obu stronach i kulką w środku ze strzałkami bo nie przychodzi mi nic do głowy

 

sprawdze jutro po poludniu

Opublikowano
Powiedz mi czy w w połączeniu oparcia przód-plecy są jakieś zatrzaski bo nic takiego nie widziałem próbowałem wcisnąć śrubokręt pomiędzy ale nic to nie dało śrub też żadnych nie widziałem. Powiedz mi jeszcze do czego służą takie mocowania z tyłu oparć po obu stronach i kulką w środku ze strzałkami bo nie przychodzi mi nic do głowy

 

Więc obejrzałem i przypomniałem sobie. Na początku sprawdz czy oparcie jest dobrze zapięte. Zwijacz nie działa gdy oparcie nie jest dobrze zatrzasnięte. Jeśli to jednak nie jest problem zamka to musisz wymontować oparcie. Potem zdemontuj osłonki otworów (od zamka, rygla zamka, zagłówka). Wtedy od góry możesz odwijać skórę; potem musisz rozpiąć kółka trzymające drut pod poziomym górnym szwem, następnie robisz to samo z dolnym szwem. Odwijasz skórę i masz dostęp do zwijacza. Wykręć zamek - do niego poprowadzona jest linka "jakby rowerowa".

 

Powodzenia

Opublikowano

Fajnie to opisałeś .będę miał kilka dni wolnego to postaram się do niego dobrać.Powiedz mi jeszcze czy da sie naprawić to zwijadło czy raczej w grę wchodzi tylko wymiana na sprawne . Widziałem na alledrogo pasy ale bez środkowego pewnie ciężko go dostać.

Pozdrowienia

Opublikowano

Ja dla tego zwijadła kupiłem całą tylna kanapę (z zagłówkami, podłokietnikiem, a nawet workiem na narty) za bodajże 150 zł. Pobaw się wcześniej ta linką - ona informuje zwijadło o zamknieciu zamka i "pozwala" na wysuwanie pasa.

 

Pzdr

Opublikowano

Zabrałem się za ten pas ,ale już na początku miałem problem z demontażem tych osłonek na bocznych zatrzaskach , nie chciałem ich połamać .

Wziąłem cienką plastykową listwę i ruszając pasem próbowałem wcisnąć ją w głąb oparcia razem pasem. Mało to finezyjne ale cierpliwość popłaca,po jakimś czasie pas odpuścił.Nie wiem na jak długo to pomogło, ale pas pracuje. Dzięki za wskazówki .Myślę że prędzej czy póżniej i tak ..będę musiał się za to zabrać na poważnie.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.