Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy wymiana tych okularów w wahaczu jest skomplikowana, bo na pierwszy rzut oka tylko odkrecic dwie śruby i okular w ręku??

I może ktoś ma namiary gdzie można kupić w dobrej cenie takie okularki?

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

tak to o tą ósemke chodzi.

Nietety po zmienie na letnie gumy znów jakby podszarpuje, ale wiem juz ze to nie silnik tylko koła, ale skoro na zimnowych nie szarpało a felgi przy zmienie prosiłem zeby sprawdzić i wymieniłem opony to co to moze być???? MOżliwe zeby na wysokim profilu lekko krzywej piasty nie było czuc a na niskim profilu to tak dokuczało?? A może właśnie niewielki luz na tych ósemkach czy okularach powoduje ze podczas przyśpieszania tak jakby szarpie, hmm.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

robota 150 zł + poduszki (od 50 - 100zł za sztuke) czyli w najgorszym wypadku jak kupisz markowe poduszki to 350 zł.

Dzisiaj przy okazji sprzątania przeglądnąłem i rozebrałem tapicerke zeby dostac sie do górnych kielichów amorków i tam wyglada wszytsko normalnie, natomiast chyba powodem stuków jak i podszarpywania beda te ósemki tak myśle bo tam nigdzi eindziej nie ma grama luzu, no chyba ze faktycznie lekko krzywa piasta którą dopiero czuć na niskich i szerokich kapciach, albo luz na łozyskach którego nie da sie tak normalnie wyczuć. Także jakbyscie mi podali miejsca sklepy internetowe lub jakiś dobre =tanie na śląsku to byłby wdzięczny

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

szukałem w intercars i tam znalazłem dwa rózne rodzaje, które to są te osomeki, bo ja patrzac sie z dołu nie znalazłem dwóch rodzajów stabilizatórów!!

http://www.bmww.webpark.pl/os1.jpg

czy te?

http://www.bmww.webpark.pl/os2.jpg

 

wydaje mi sie ze te drugie ale wole sie upewnić.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

a powiedzcie mi co sie dzieje jak te tuleje są wywalone, stuka, czy może tył ucieka, za co odpowiedzialne sa te ósemki? bo nie moge sobie wyobrazić jaka siłe biora na siebie?

Czasami mam wrażenie jakbym miał amory wywalone na tyle, ale sprawdzałem i mają 85 % obydwa i idealnie trzymają, czy taki efekt może być spowodowany tymi tulejami?

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Wiec zaczne od początku,ta górna ósemka na zdjęciach to łącznik stabilizatora,a na dolnym zdjęciu jest ta ósemka która łączy wahacz z belką.U mnie też są do wymiany,ale u mnie nic nie stuka ani nie szarpie z tego powodu,a luz jest dość znaczny.Łącznik ten ustala położenie wahacza względem belki,bez tego łącznika auto bedzie pływać na boki.Co ciekawe mając wcześniej opla omege z bardzo podobnym zawieszeniem z tyłu,nie było takich łączników,natomiast były o wiele większe silentbloki w wahaczach i prawdopodobnie to wystarczało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.