Skocz do zawartości

2.0 D [150km], spadek mocy, kilka ważnych pytań!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiesz co, jak dla mnie to coś masz przekombinowane z tymi zaworkami. Na złym auto się lepiej wkręca ale nie jedzie, na dobrym auto się nie wkręca. Kup jeden porządny zaworek lub przynajmniej pożycz od kogoś na próbę i testuj od nowa. Podobno da się kupić taniej kupując do Opla. Numery mają te same, tylko jedne dedykowane do Opla inne do BMW, i choć to to samo to te do Opla tańsze. Gdzieś było o tym na forum, na pewno znajdziesz.
Opublikowano
Dokładnie tak jak kolega pisał , tylko nie szukaj do bmw tylko do opla bo różnica w cenie 120-140 zł a dostajesz dokładnie to samo i przyjrzyj się przy okazji wymiany tego zaworka na wężyk czy nie przetarty mała dziurka a na paskudzi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Napisałem dzisiaj do znajomego co ma taką samą bm-kę, zobaczymy co odpisze ale pewnie sie zgodzi na podmiane. Wężyki mam wszystkie nowe założonę- porządne także łatwo sie nie przetrą. Jutro jade na kompa i zobaczymy co pokaże jak bede zamieniał te zaworki. W czwartek dam żeby sprawdzili dokładnie wszystkie węże od dolotu i czy turbina jest szczelnie przykręcona. Bo u mnie w garażu nie ma warunków a ja mechanik nie jestem. Męczy mnie to syczenie, jak nic nie wyjdzie to w piątek katalizator wytne. Masakra, czy to nie może sie zepsuc cos jednego ale porządnie żeby wymienić i spokoj???
Opublikowano
Jeśli chodzi Ci o sterowanie turbo to weź po prostu sprawdź czy masz ssanie na wężykach podciśnienia. Jeśli chodzi o dolot to też filozofii nie ma. Jedyne co możesz zrobić to podłóż sobie lewar pod lewy przód, podnieś auto i oblookaj czy Ci się rura łącząca turbo z IC nie wypięła na łączeniu z Intercoolerem i tyle. Mnie bardziej martwi ten twój dym, no ale do tego może jeszcze dojdziemy. Powodzenia! Napisz co wyszło z tą zamianą zaworków.
Opublikowano
No to podciśnienie jest, dolot też szczelny. Pozamienialiśmy zaworki z kolegą i auto zachowuje się tak jak na tym moim "prostokątnym" czyli auto nie wkręca się i dławi się. Wczoraj byłem na kompie z tym "prostokątnym" zaworkiem i turbo ma takie same odczyty, czyli praktycznie stoi w miejscu. Kumpla auto zapie***la więc teraz już wiem że to na 100% nie jest wina sterowania. ściągaliśmy wąż od egr- otwiera sie, zdjęliśmy rurę przepływki- luzy na wirniku nie są duże, łopatki całe. Kolega stwierdził że jak się turbina załancza to silnik nie odprowadza spalin, tylko wali je spowrotem i dusi się nimi. Jak odkręcił korek wlewu oleju to sporo dymu wyleciało. Auto mam 3 miesiące i generalnie oleju nie ubywa. Nie wiem co to oznacza. Ale polecił mi gościa co się zajmuje bm-kami z tymi silnikami i powiedział że to ogarnie. Kolega obstawia żę geometria stoi w miejscu i albo trzeba rozruszać i wyregulować, albo turbo do regeneracji. Myśleliśmy jeszcze o czujniku doładowania ale ten dym go chyba wyklucza. Chyba jednak winna jest turbina. Zobaczymy o wyjdzie jak zaprowadzę.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Generalnie problem rozwiązany. Niestety winowajcą była turbina. Koszt naprawy 800zł (regeneracja). Demontaż i montaż sam zrobiłem. Robiłem jakoś miesiąc temu i do tej pory śmiga bez zarzutu. Miałem małe problemy ze sterowaniem ale już ok. Pozdrawiam.
Opublikowano

a gdzieś ty za 800zł zregenerował turbine? z tego co mi wiadomo o ile sie nie mylę dobra regeneracja to koszt około 1500zł w Jaworznie w Turbo Tec czy jakoś tak

 

 

i co po tej regeneracji turbo za 800złauto zbiera CI się jak wcześniej? czy odczuwasz spadek mocy???

 

 

turbo montowałeś sam powiadasz a jak ustawiałeś sztangę?? długo się z tym bawiłeś??

Opublikowano

Staszek piszesz

o ile sie nie mylę dobra regeneracja to koszt około 1500zł

regeneracja regeneracji nie jest równa.

Są warsztaty co ceny zaczynają od 800zł i dają np na rok gwarancji dostaną do naprawy turbo z zapieczonymi kierowniczkami ,to co ? myślisz że będą coś wymieniać ? dobrze wyczyszczą i nasmarują gdzie to konieczne i oddają do klienta, ale są warsztaty że maja ceny jednostkowe i liczą za wykonanie naprawy danych podzespołów.

Ty Staszek jesteś dobry na patrzenie mechanikowi na ręce, więc jak byś miał czas i znalazł mały warsztat i takiego co przy tobie to zrobi to byś wiedział za co płacisz.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Tak, auto zbiera sie tak samo jak kiedyś, a nawet lepiej bo przed regeneracją powymieniałem i poczyściłem wszystko inne co mogło miec wpływ na spadek mocy ;)

Montowałem sam, a sztangi nie regulowałem bo była zaplombowana i zerwanie plomby grozi utratą gwarancji (gwarancja pisemna na 12 miesięcy). Turbo ustawiali na jakiś przyrządach. W przypadku problemów miałem podjechać do nich żeby ich mechanicy ustawili. Robiłem w Pol-Turbo w Gruszczynie. Pan odrazu mi powiedział, że najpierw sprawdzą i jak trzeba bedzie tylko wyczyścić to wyczyszczą i że nie robia tak że odrazu wymieniaja wszystko i kasują 1500. Ja jestem zadowolony. Kumpel dawał do Piły 2 tygodnie przedemną i tez sam montował i nie mogł jej ustawić, tydzień sie meczył. Ja jestem zadowolony i polecam.

Opublikowano

no właśnie czemu kumpel nie mógł jej ustawić??? to jak to jest oni regenerują i już ustawiają...??? a Ty masz tylko przykręcić i nic nie ruszać?? a jak np wysyłam turbo 250km odemnie... przychodzi montuje i turbo przeładowuje... i co odsyłam znów?? bo u mnie to mechanik nie wie co to inpa :D

 

Podejrzewam,że wiecej ja bym na warsztacie podpowiedział z rzeczy komputerowych co nei domagada itp niż CI mechanicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.