Skocz do zawartości

M50B20 Przewody paliwowe, olej do skrzyni, dwumasa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc po krótce tak... od poniedziałku robię generalny remoncik spodu, wydzieram wszystko, wymieniam praktycznie wszystko, przy okazji zakonserwuje itd. Moje pytanie, jak w temacie, dotyczy przewodów paliwowych. Co do hamulców to zrobię miedziane to nie problem ale z paliwowymi ponoć już jest. Chodzi o to czy benzyna reaguje jakoś z miedzią? Doszły mnie słuchy, że przewodów paliwowych nie wolno robić z miedzi? Ile jest w tym prawdy? Macie z tym jakieś doświadczenie? Generalnie będę wszystko robił sam z kolegą również przewody.

Drugie pytanie dotyczy skrzyni biegów. Moja wyje niemiłosiernie, biegi zaczynają wchodzić topornie. Dorwałem skrzynię nie jeżdżącą od 2006 roku od znajomego, w bardzo dobrym stanie i teraz pojawia się pytanie jakim olejem ją zalać? Nie przypominam sobie żeby była na niej jakaś naklejka itd. Czym zalać, żeby było dobrze?

I trzecie pytanie dotyczy dwumasy, dziwne dźwięki wydaje, czasem szarpie przy ruszaniu, przy szybkiej zmianie biegów słychać stuk czasem (ale obstawiam że to skrzynia).

Moje pytanie dotyczy tego czy ktoś regenerował dwumase? Niedaleko mnie są jacyś fachowcy i krzyczą sobie 550zł za kompletną regeneracje. Cena nie mała, a niestety od m50 dorwać dwumase graniczy z cudem. Nie sprawdzałem, wie ktoś czy od m52 20. czy 2,5 podchodzi plug&play? Mam dylemat czy używka czy regeneracja za sporą sume.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Weze paliwowe i olej do skrzyni kup w ASO.

Dwumasy sa w JCAUTO w przyzwoitej cenie natomiast najlepiej jak wyjmiesz skrzynie to ocenisz jakosc sprzegła i koła. Koło dwumasowe w tych beemkach sa raczej niezniszczalne, stawiam na sprzegło.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Weze paliwowe i olej do skrzyni kup w ASO.

Dwumasy sa w JCAUTO w przyzwoitej cenie natomiast najlepiej jak wyjmiesz skrzynie to ocenisz jakosc sprzegła i koła. Koło dwumasowe w tych beemkach sa raczej niezniszczalne, stawiam na sprzegło.

 

Kolego nie za bardzo mi doradziłeś. Jak byłbym totalnym imbecylem to też poszedłbym i kupił w ASO. Proszę o poradę jakieś doświadczenie a nie miejsce gdzie mogę sobie kupić przewody czy olej :duh:

 

Przyzwoita cena nowej dwumasy? Chyba sobie żartujesz, orientowałem się dlatego właśnie pytam albo o używke albo o regenerację co lepsze. CO do wyjmowania skrzyni zrobię to zamkniętymi oczyma bo tyle razy to robiłem ale mało ważne. Tarcza jest roczna, docisk w bardzo dobrym stanie, dwumas jest do wymiany. Słowo niezniszczalne jest nieodpowiednie. Naprawiałem 4 e34 z zajechaną dwumasą. Podobno półosie też są niezniszczalne, dyfry to samo a jednak byś się zdziwił. I tak jak pisałem skrzynia wyje i też jest do wymiany.

Proszę o jakieś rzeczowe informacje bo naprawdę wiem gdzie mogę kupić części.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.