Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co to jest silniczek elektromagnetyczny, co wogóle oznacza to zdanie które napisałeś bo ja nie kumam nic a nic. Kiedy spadaja obry jak stoisz jak krecisz kierownica, czy jak skrecasz jadąc, z jakich obrotów spadaja na jakie co maja wspólnego spadajace obroty do półsprzęgła. Same niewiadome, tak więc jak chcesz zeby ktoś ci pomógł to musisz sie troche wysilić i opisać swój problem.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
dziekuje za odpowiedz tzn ktos chce mipomóc -dzieki a wiec zapalam rano moje bmw silnik jest zimny obroty kiedys trzymały w granicach 800 -teraz na poczatku tez tak jest nacisne lekko sprzegło chce na nim ruszyc spadaja nizej -trzesie mi całym samochodem tak jakby miał zaraz zgasnac w zimie gasł gdy na wstecznym cofałem wlaczam swiatła momentalnie spdaja obroty -na zadna gorke nie wyjade bez wrzucenia jedynki i nacisniecia gazu -gdy przekrece kierownica w lewo do konca i w prawo -obroty spadaj czasami gdy stoje na luzie juz na rozgrzanym silniku obrotomierz mi spada do 500 -silnczek elektromagnetyczny to znaczy silnik krokowy -jakis mecches mnie ochrzanił ze on sie tak nie nazywa -czysciłem go w benzynie esrakcyjnej -nic nie dało no moze 5 minut -wymienił mi mechces na inny jest troszke lepiej ale nie do konca -problemy sie zaczeły gdy zabrakło mi paliwa i wyładowałem akumulator -ale to chyba nie ma zadnego znaczenia -prosze jeszce raz o pomoc -jezeli nie zrozumiesz zadzwonie -nie che wydawac kupe pieniedzy zanim nie dowiem sie o co chcodzi jeszce raz dziekuje
Opublikowano
TO ze po zapaleniu powinno trzymac koło 900 obr/ to norma, ale nie ma szans zeby ruszyc i jechac bez gazu, u mnie tez zgaśnie, we fiacie spokojnie mozna było turlac sie nawet po dużą górke bez gazu, ale nie w BMW przynajmniej u mnie 2.0 24V. Podczas skrecania obroty moga spaść bo moc na wspomaganie idzie przeciez z pompy ktora jest na pasku. SIlnik krokowy (fakt ze źle sie nazywa go tak bo to pseudo korkówka) w zasadzie odpowiada za bieg jałowy. Myśle ze najprościej będzie podpiąć sie pod kompa i zobaczyć czy coś wyjdzie. Użytkowinicy takich silniczków powinni sie wypowiedzieć jak jest u nich

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja myślę że jesli zabrakło Ci paliwa, mogła się przytrzeć pompa paliwa i nie daje takiego ciśnienia jakie powinna, było już kilku użytkowników którzy po wymianie pompy nie mają problemów z wolnymi obrotami, np ja :D u mnie na zimnym a dokładniej między niebieskim a pionem lekko falowały obroty, po wymianie pompy na nowy oryginal jak ręką odjął :) a wymieniłem bo zaczęła wyć... i włożyłem nową oryginalną pompę bmw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.