Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich w pierwszym moim poście.

Mam nietypową sytuację w swoim samochodzie E91, 320d, 2006r, nominalnie 163KM. Pojawia mi się komunikat "fuel pump fault" ale nie zawsze. Mianowicie zależy to od poziomu paliwa w zbiorniku i obrotów silnika: gdy jest pełny- występuje od ok 2000rpm, gdy połowa- od ok 3000rpm, a gdy w okolicy rezerwy, to nie zaobserwowałem (nie kręciłem wyżej niż 3500rpm). Samochód jeździ normalnie, odpala normalnie, silnik pracuje normalnie.

Po podpięciu pod komputer w serwisie współpracującym z BMW wyszło za wysokie napięcie na pompie paliwa w baku powyżej określonych obrotow. Sugerowali tam wgranie nowego oprogramowania wszystkich sterowników, w tym tego od pompy. Jednak nie przekonuje mnie to, bo nie dawali gwarancji, że usunie to problem.

Czy macie jakieś pomysły lub spotkaliście się z taką sytuacją? Przeszukiwałem forum dłuższy czas ale nie znalazłem czegoś podobnego.

-------------------

Artur

Opublikowano
Od wczoraj po południu do dziś komunikat się nie pojawia przy pełnym baku (od zatankowania na full przejechałem ze 40km). Przyszedł mi do głowy, po szczegółowej anaizie okoliczności, pewien wniosek: objawy te występowały po zatankowaniu do pełna pod korek, tzn. po odbiciu pisteletu na stacji dolewałem jeszcze nawet 1-1,5l ON aż do niemal ulania. Czy to może mieć jakieś znaczenie?

-------------------

Artur

Opublikowano
Nie wolo dolewac po odbiciu pistoletu. bo topisz filtr weglowy ktorego czasteczki (wegla) moga zatkac pompe a juz na pewno zniszczyc filtr ktory moze stac sie niedrozny. Nawyk dolewania pochodzi ze starych aut, w nowych autach mozna w koncu duzo popsuc, nie dolewa sie po odskoczeniu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Też doszedłem do takiego wniosku. Poprzednie auto honda accord 2.4 benzyna 2010r, jeżdżone od nowości przeze mnie nie dawała takich oznak przy laniu pod korek. Dzięki za odpowiedź.

-------------------

Artur

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Sprawa wyjaśniła się już dawno ale opiszę. Winowajcą okazał się filtr paliwa, który był przyciśniety i niewystarczająco drożny. Pompa w baku się "sprężała" ale nie wyrabiała. Po wymianie filtra wszystko ok od dobrych kilku miesięcy. Zmiany w dynamice auta nie zaszły po tym. Jeździ i przyspiesza tak samo, czyli w normie.

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.