Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, nie mogę sie uporać z problemem późniejszej reakcji na gaz. Wciskam gaz, obroty podskocza o milimetr dwa, spadaja i dopiero zaczyna plynnie przyspieszać. Najbardziej to czuc gdy np wcisne 3ke do 3.5tys obr i zmieniam na 4ke, wtedy zmienie, pszcze sprzeglo i 2 sekundy samochod nie jedzie.

 

Mam ten objaw rzadko, raz na tydzien, tzn jak odpale i to mam to ciagle jest, czasem po zgaszeniu sie naprawi, czasem po przejechaniu troche km. Czasem objaw jest po trasie, np zrobie 100km w trasie i zacznie pozniej reagoac na gaz.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Zrobiłbym test przepyłwomierza oraz u turbiny jak się zachowuje.

 

Czy problem zależy od nagrzania silnia/temp zewn?

Opublikowano

Turbo nowe, test przeplywki zrobie jutro.

 

Czy od nagrzania silnika, to sam nie wiem, nie myslalem nad tym. Czasem po prostu wsadam ruszam gaz na 2ce i samochod idzie po 2 sekundach zamiast od razu. Ale szybko to mija dosc, ale jak jest to bardzo irytuje.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe czy regenerowane?

Wyregulowana jest?

 

Odpinałeś przepływomierz?

Opublikowano

Regenerowane, ale sprawdzane 2x.

 

Czy wyregulowane? Sam nie wiem, myśle ze tak, robione w najlepszem zakladzie na wschodzie, firma juz z dlugim stażem.

 

Przeplywomierz nie byl odpinany, ani wyciagany. Jedynie przewod ten łączący turbo, przeplywke i odme byl wyciagany.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odepnij wtyczke od przepływomierza i pojeździj.

najlepiej jakbyś miał taki na podmiankę.

ja obstawiam wstępnie przepływkę a potem doładowanie

Opublikowano
Ok, jutro odepnę i dam znać, dzięki za pomoc.
Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Witaj,

Mam E46 z M47N. Miałem podobnie, wymieniłem elektrozawór sterowania turbiną i jak ręką odjął.

 

 

pzdr

Opublikowano (edytowane)

@UP

 

Problem nie wystepuje na zimnym silniku.

 

Posiadam tez szarpania od niskich obrotow do 2tys, które są też tylko na rozgrzanym silniku. Na zimnym jest wszystko ok.

 

2 bledy na komputerz

Edytowane przez bezel141
Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

http://img.tapatalk.com/d/14/04/07/qu7yba9u.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/07/3aduvaqe.jpg

 

 

Czy mógłby ktos pomóc w rozdkodowaniu błędów ?? Coś z czujnkiem doladowania jeden blad chyba?

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

minuta na szukajce i wiem wszystko

 

byłem chyba blisko

Opublikowano

Moze siadac czujnik cisnienia doladowania (wpiety w kolektor dolotowy od strony szyby).

Lub masz cos nie halo ze sterowaniem zmienna geometria - mogly sie zapiec/zapiekac lopatki zmiennej geometrii.

Takie sa moje typy.

Zrob Live Data i bedziemy wiedziec.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Turbo 4msc temu bylo regenerowane. Przed regeneracja z tego co pamietam problem tez byl. Ale bledow tych nie bylo.

 

Uzywalem szukaj, problem jest z niedoladowaniem, myslalem o czujniku sterowania turbina, ktory jest elektryczny i jest przypiety do turbiny w czarnej puszcze plastikowej.

 

Livedate w tygodniu zrobie.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

4530 - turbina nie trzyma zadanego ciśnienia.

44CC - sterownik nie może ustawić się w podanym położeniu. Opcje są dwie. Albo padł po całości, albo ktoś tak kręcił regulacją i sterownik nie może ustawić się w któreś se skrajnych położeń

 

To drugie sprawdzisz bardzo prosto. Samochód musi stać ~3min zamknięty, z zablokowanym zamkiem. Następnie otwórz centralny i słuchaj odgłosów z pod maski. Jeżeli usłyszysz kilka razy cykliczne kliknięcie (~5 razy) to regulacja jest przesterowana w którąś ze stron. Pojedyncze dwa szybkie kliknięcia są okej, ale takie w 2 sekundowe odstępy i 5 kliknięć już nie.

 

Po odryglowaniu samochodu budzone są sterowniki samochodu oraz przeprowadzane podstawowe testy. Sprawny sterownik turbo wykonuje test ustawiając się w dwa skrajne położenia - max oraz min, po czym wraca do minimum. Jeżeli to się nie powiedzie, próbuje kilka razy "na siłę" rozruszać geometrię. Jeżeli to też się nie uda, wywala błąd 44CC.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

na pewno z tymi kliknięciami???

dobrze ustawiona to jak dosłownie nic nie słychać.

 

jak jest za bardzo podkręcona to są kliknięcia, potem obniżasz aż w pewnym momencie nie ma kliknięcia a wyje głośno, jeszce niżej i masz cichutkie brzeczenie

Opublikowano

U mnie tez chyba klika 2 razy.

Przynajmniej jak wymusze w DISie wysterowanie 0 - 100%.

Ponizej moj film:

 

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Jak tak bardzo chcecie to zobaczyć, to zróbcie tak. Otworzyć samochód i maska do góry. Odczekać 2 minuty a następnie przyglądnąć się sztandze turbiny i nacisnąć na kluczyku otwieranie drzwi. Zrobi dwa ruchy, góra-dół.

 

Identyczny test w tym samym czasie wykonuje przepustnica (tylko samochody z DPF).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a o to chodzi...

próba robi się zawsze, może być źle wyregulowana a i tak będzie klik. przynajmniej u mnie

nie znam się ale regulacja powinna wyglądać mniej więcej jak z tego mojego linka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.